نگاه های سیاسی به مسکن مهر باید کنار گذاشته شود

صدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ضمن اشاره به این که پروژه مسکن مهر با مشکلاتی دست به گریبان است اذعان نمود: این مشکلات ریشه در نگاه های سیاسی به پروژه مسکن مهر دارند. وی رفع مشکلات موجود را در گرو حذف چنین نگاه هایی دانست و اذعان نمود:مشکلات پروژه مسکن مهر از میان خواهد رفت مشروط بر آن که از نگاه های سیاسی به این مسئله دست برداریم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن اشاره به این که برخی واحد های مسکونی مهر کماکان به پایان نرسیده اند اظهار نمود: انتظار می رود با مشارکت دولت و مجلس، مشکلات این پروژه حل شوند و این واحد ها در اختیار صاحبانشان قرار گیرند.

بدری پس از این که مشکلات زیربنایی و روبنایی واحد های تکمیل نشده را جدی خواند تصریح کرد: بهتر است مشکلات مالی این پروژه هرچه سریع تر مورد بررسی قرار گیرد و بودجه مورد نظر تأمین گردد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: چالش های زیادی بر سر راه واحد های مسکونی مهر به ویژه در شهر های جدیدی چون پردیس وجود دارد. وی اذعان نمود: بخش قابل توجهی از این مشکلات برگرفته از نگاه سیاسی به آن است. بدری اضافه کرد: اگر چنین نگاه هایی را کنار بگذاریم شاهد بهبود شرایط و حل و فصل ماجرا خواهیم بود.

این مقام مسئول شرایط را شفاف تر توضیح داد و خاطرنشان کرد: از آن جا که آغاز کننده پروژه واحد مسکونی مهر دولت احمدی نژاد بوده است شاهد نگاه های منفی و سیاست گرایانه به این مسئله هستیم. به گفته بدری اگر چنین نگاه هایی از میان برداشته شود آن گاه می توان نسبت به حل مشکلات مسکن مهر در آینده امیدوار بود. وی این طور ادامه داد: اتمام این پروژه نگرانی و دغدغه بسیاری از افراد است بنابراین باید سریع تر به آن رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: تأمین بودجه این پروژه باید یکی از مهم ترین اولویت های دست اندرکارانش باشد. وی ضمن اشاره به اینکه کمیسیون عمران مجلس در تلاش است این پروژه را به سرانجام برساند تأکید کرد: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا واحد های باقی مانده سریع تر به دست متقاضیان برسند.

ایشان در پایان صحبت هایشان گفتند: امیدواریم آقای نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، با اختصاص بودجه مناسب به این پروژه، پیشبرد آن را محقق سازد هرچند تاکنون چنین اتفاقی را شاهد نبوده ایم و اختصاص بودجه دائما به تعویق می افتد.