۴۰ هزار مسکن مهر در اردبیل افتتاح می شود

اخبار منتشر شده از افتتاح بالغ بر 40 هزار واحد مسکونی مهر در اردبیل حکایت دارند.

حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل، ضمن اشاره به این که در حال حاضر تعداد واحد های نیمه کاره مسکن مهر در این استان تنها 287 واحد است، تصریح کرد: تمام واحد های نیمه کاره را به پایان رساندیم و در حال حاضر تنها 287 واحد به دلیل برخی مشکلات باقی مانده اند که در آینده ای نزدیک تکمیل و واگذار خواهند شد.

ایشان در ادامه از نیاز استان به احداث بزرگراه خبر دادند و اذعان نمودند: اردبیل به 650 کیلومتر بزرگراه احتیاج دارد که بر اساس برآورد های صورت گرفته هزینه مورد نیاز برای راه اندازی این تعداد بزرگراه، بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان است.

صبحی، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اردبیل، از برنامه ریزی های این اداره برای فصل زمستان خبر داد و اذعان نمود: به منظور جلوگیری از یخ زدگی جاده ها، 15 تن نمک را در انبارداری های راهداری استان ذخیره و نگهداری کرده ایم.

ایشان تصریح کردند: برای این که مردم مشکلی برای رفت و آمد در روز های سرد زمستان نداشته باشند، 458 نفر راهدار، چیزی حدود 251 خودرو برف روب را به کار گرفته اند تا اطمینان حاصل کنند 6 هزار و 371 کیلومتر جاده های اردبیل در زمستان هم باز و بدون مشکل خواهند بود.