بنیاد مسکن موظف است برای محرومان واحد مسکونی تأمین کند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی، ضمن اشاره به این که یکی از نهاد هایی که تحت نظارت مقام معظم رهبری است، بنیاد مسکن می باشد تصریح کرد: این بنیاد مسکن است که می بایست به فکر ساخت مسکن برای مناطق محروم باشد و تمام تلاشش را به کار بگیرد تا سقفی برای نیازمندان تهیه کند و آرامش و رضایت خاطر آن ها را فراهم سازد.

حجت الاسلام و مسلمین ابوالقاسم یعقوبی، به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، ضمن دیدار با دبیر شورای فرهنگی و ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن کشور، عنوان کرد: مسئولیت خطیری بر عهده آن هایی است که منتصب به ولی فقیه هستند و تحت این عنوان مشغول به فعالیت می باشند. این مقام مسئول این طور صحبت هایش را ادامه داد: چنین افرادی می بایست با دقت بیشتری وظایف خود را پیش ببرند تا از این طرق اعتماد مردم فزونی یابد.

امام جمعه بجنورد، ضمن این که فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته از جانب بنیاد مسکن را قابل تقدیر و تحسین بر انگیز عنوان کرد، گفت: وظیفه ساخت مسکن برای اقشار محروم و نیازمند جامعه برعهده بنیاد مسکن می باشد و انتظار می رود از این طریق بتواند سقفی را برای آن ها تهیه نموده و آرامش را به این خانواده ها برگرداند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: بر اساس روایاتی که از جانب ائمه اطهار روایت شده، امنیت، عدالت و معیشت مهم ترین فاکتور هایی هستند که انسان ها بدان احساس نیاز می کنند. این مقام مسئول ادامه داد: در این میان معیشت نقش پررنگی دارد و زمینه ساز آرامش و رفاه در زندگی است.

ایشان مسکن را به عنوان یکی از اصلی ترین نیاز های خانواده ها اعلام کردند و اذعان نمودند: بنیاد مسکن وظیفه تأمین این نیاز اساسی را بر عهده دارد تا از این طریق بتواند آرامش خاطر بسیاری از خانواده ها را فراهم سازد. ایشان از دیگر اهداف و وظایف بنیاد مسکن سخن به میان آوردند و این طور گفتند: زمانی که بلایای طبیعی اتفاق می افتد و حوادثی چون سیل و زلزله که تخریب خانه ها و اموال مردم را به همراه دارد، رقم می خورد، این بنیاد مسکن است که به ایفای نقش می پردازد و تمام تلاشش را به کار می گیرد تا بتواند شرایط را برای افراد بهبود بخشد.

ایشان ضمن مبارک خواندن فعالیت نمایندگان ولی فقیه در دستگاه ها و نهاد های مختلف اجرایی، اذعان نمودند: این امر می تواند با اثرات مثبتی بر روح و روان کارکنان همراه باشد. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: زمانی که کارکنان بتوانند به صورت مستقیم با نمایندگان ولی فقیه در ارتباط باشند آنگاه قادر خواهند بود مسائل دینی را جویا شوند و در راستای رفع شبهات دینی بکوشند.

این مقام مسئول در پایان از حجت الاسلام و المسلمین علیرضا احمدی نهایت تشکر را به عمل آورد و عملکرد و دستاورد های ایشان را در زمینه های مختلف فرهنگی، مذهبی و دینی قابل تقدیر خواند.