فروش آپارتمان در منطقه سعادت آباد تهران

محله سعادت آباد تهران در منطقه 2 تهران قرار دارد. این محله نیز یکی از محله‌های توسعه‌یافته و لوکس غرب تهران محسوب می‌شود که با توجه به ساخت و سازهای مدرنی که در آن انجام شده است، بافت تقریباً نوسازی را در خود جای داده است.

آب و هوای نسبتاً خوب، امکانات و دسترسی‌های آسان به مناطق دیگر، ترافیک روان و خیابان‌های عریض باعث شده تا افرادی که از شلوغی تهران خسته و ترافیک خسته شده‌اند به این منطقه روی بیاورند. به همین دلیل در سال‌های اخیر خرید و فروش آپارتمان در این مناطق رونق بسیاری داشته است. علاوه بر این با رشد روز افزون ایم محله هر روزه شاهد مدرن‌تر شدن و حضور امکانات بیشتر در آن خواهیم بود.

اگر قصد خرید یک خانه لوکس در سعادت آباد تهران را دارید با ما همراه باشید تا از امکانات زندگی و نیز شرایط فروش آپارتمان در این محله آگاه شوید.

دسترسی‌های سعادت آباد به خیابان‌های اطراف

از نظر دسترسی به خیابان‌ها و اتوبان‌های دیگر شهر تهران، سعادت آباد در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد. سعادت آباد از سمت شرق به بزرگراه چمران، از غرب به پونک (که یکی از مناطق پر تردد تهران است)، از جنوب به شهرک غرب (یکی دیگر از مناطق لوکس غرب تهران) و از سمت شمال غرب به فرحزاد که یکی از محله‌های تفریحی تهران است راه دارد.

این محله دارای خیابان‌هایی با نام‌های سرو، علامه و بلوار پاکنژاد فرحزاد می‌باشد. علاوه بر این، این محله به بزرگراه یادگار امام نیز دسترسی دارد. میدان کاج نیز دارای ایستگا‌های متعدد تاکسی و اتوبوس برای دسترسی به مناطقی مانند آزادی، ونک، انقلاب و میدان صنعت می‌باشد. یکی از دلایل افراد برای خرید و فروش آپارتمان در این منطقه همین دسترسی آسان به مناطق دیگر در این محله است.

امکانات رفاهی محله سعادت آباد برای زندگی

از آن جهت که سعادت آباد دارای بافتی مدرن و نوساز می‌باشد و ساختمان‌های موجود در آن بیشتر از 20 سال قدمت ندارد، می‌توان فهمید که کیفیت متریال استفاده شده در ساختمان‌ها نیز از درجه بالایی برخوردار است. از نظر در دسترس بودن امکانات رفاهی مانند بیمارستان، داروخانه، هتل، مراکز تفریحی، مراکز دولتی سعادت آباد بسیار غنی است.

هتل بزرگ و لوکس اسپیناس پالاس که مدرن ترین هتل 5 ستاره ایران به شمار می‌آید در شمال سعادت آباد واقع شده است. خیابان‌های این محله پر از فست فودها و آبمیوه فروشی‌هایی است که قدم زدن در پارک‌های سعادت آباد را لذت‌بخش‌تر می کند. از دیگر امکانات تفریحی آن می‌توان به پردیس سینمایی اریکه اشاره کرد. بنابراین می‌توان گفت این منطقه برای تفریح و خیابان گردی در تهران گزینه بسیار مناسبی است. به همین دلیل فروش آپارتمان در سعادت آباد در سال‌های اخیر با قیمت‌های بالاتری نسبت به قبل انجام می‌شود.

مراکز درمانی موجود در این منطقه شامل بیمارستان شهید مدرس، بیمارستان پارسیان و بیمارستان عرفان است. هر سه این بیمارستان‌ها جزء مطرح‌ترین مراکز درمانی تهران هستند. علاوه بر این‌ها مطب بسیاری از پزشکان خبره در این منطقه قرار دارد.

وضعیت ترافیک در این منطقه

سعادت آباد خیابان‌های عریضی دارد که باعث شده ترافیک در آن‌ها بسیار روان باشد. از اینرو عبور و مرور در خیابان‌های این محله آرامش اعصاب بیشتری را به همراه دارد و شما دیگر نیازی نیست از وسایل نقلیه عمومی برای کارهای روزمره خود استفاده کنید. دسترسی به بزرگراه‌ها و نیز میدان‌های مهم شهر نیز در مدت زمان کوتاهی میسر می‌شود. نبود ترافیک‌های فشرده و نیز دسترسی راحت به مناطق دیگر، خریداران خانه در تهران را به خرید آپارتمان در این منطقه علاقه‌مند کرده است.

قیمت هر متر مربع خانه در سعادت آباد

با توجه به افزایش قیمت فروش آپارتمان‌ها در سال جاری و تورم‌هایی که پشت سر گذاشته شد، قیمت آپارتمان ها در این منطقه نیز مانند سایر محله‌های بالاشهر تهران افزایش چشمگیری داشت. هم اکنون کمترین مبلغ  فروش آپارتمان در سعادت آباد با متری حدود 9 میلیون تومان و بیشترین مبلغ فروش آپارتمان نیز با متری 20 میلیون تومان در این منطقه صورت می‌گیرد.

این قیمت‌ها در مقایسه با مناطق شمالی تهران مناسب‌تر به نظر می‌رسد. در حالیکه امکانات این منطقه نیز دست کمی از آن مناطق ندارد. از این رو ملاکان به خرید و فروش آپارتمان در این منطقه علاقه بیشتری نشان داده اند. به عنوان مثال آپارتمانی 140 متری هم اکنون در سرو غربی که یکی از خیابان‌های خوب این محله به شمار می‌آید، با امکاناتی مانند استخر، سونا و جکوزی با 2 اتاق خواب و فول امکانات به قیمت 3 میلیارد و 710 میلیون به فروش می‌رسد.