خرید آپارتمان، املاک و مستغلات در تمام ایران

خرید آپارتمان

خرید آپارتمان و املاک در تمام ایران را می‌توانید از طریق دفاتر مشاور املاک معتبر و دارای مجوز رسمی انجام دهید. امروزه دیگر روش‌های قدیمی در خرید و فروش املاک دارای کارایی‌های لازم نبوده و انواع روش‌های نوین بازاریابی و انجام امور ملکی تحت وب بکار می‌رود.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های اطلاعات انواع مختلفی از کارها و امور بصورت آنلاین انجام می‌پذیرد. خرید از فروشگاه‌های آنلاین، انجام امور بانکی، ثبت نام خودرو و حتی خرید آپارتمان و املاک از طریق سایت‌های آنلاین دیگر در حد یک نقشه و طرح نبوده و در همه جای دنیا اجرا می‌گردد.

در کشور ایران نیز در سالیان اخیر پیشرفت قابل توجهی در تکنولوژی فضای مجازی و اینترنت به وجود آمده است. همچنین روش‌های نوین بازاریابی و بازاریابی آنلاین از طریق وب سایت و شبکه‌های مجازی فراگیر شده است.

بنگاه‌های مشاور املاک معتبر و مدرن در سراسر ایران دارای وب سایت و دیگر کانال‌های مجازی هستند که به معرفی دفتر مشاور املاک جهت خرید و فروش آپارتمان و املاک مشغول هستند. وب سایت‌های تخصصی املاک با تمرکز بر ارائه خدمات تخصصی ملکی از جمله خرید آپارتمان، زمین و سایر واحدهای مسکونی و همچنین آگهی فروش آپارتمان و واحدهای مسکونی، زمین و سایر املاک در نقش یک دفتر مشاور املاک آنلاین و مجازی ظاهر می‌شوند.

اما نکته قابل توجه این است که شما با انبوهی از وب سایت‌های املاک مواجه هستید و از آنجائیکه به صورت غیر حضوری از خدمات آن استفاده می نمائید باید ویژگی‌های یک سایت تخصصی و معتبر املاک را جهت خرید آپارتمان خود بدانید تا بتوانید با اطمینان از آن استفاده نمائید.

سایت تخصصی خرید آپارتمان و املاک

سایت تخصصی خرید آپارتمان و املاک باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا بتوان با اطمینان کامل به آن مراجعه نمود. انبوه سایت‌های املاک و مستغلات در اینترنت قابل مشاهده است اما تمام آن‌ها دارای قابلیت‌های یک سایت املاک کامل و رسمی نمی‌باشند.

در وهله اول دفتر مشاور املاک مربوطه باید دارای مجوز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات بوده و تمام امور ملکی خود را از سامانه املاک انجام دهد. سامانه مربوطه کلیه فعالیت‌های ملکی مانند خرید و فروش آپارتمان و املاک را ثبت نموده و کد رهگیری ارائه می‌نماید. کد رهگیری معتبر به عنوان یک کد با قابلیت پیگیری بوده و دیگر نگرانی بابت خرید آپارتمان خود نخواهید داشت.

همچنین قراردادهای تنظیم شده بر اساس فرمت رسمی و دارای هولوگرام به مثابه یک قرارداد معتبر تلقی می شود. سایت‌های تخصصی املاک باید دارای انواع مجوزهای رسمی مربوطه از سازمان‌های و ارگان‌های مربوطه باشند که در صفحه اصلی وب سایت درج می‌گردد. در سایت تخصصی خرید و فروش آپارتمان شما باید دارای امکانات و خدمات ویژه‌ای باشید. جهت تبیین خصوصیات یک سایت تخصصی خرید آپارتمان به بخش بعد رجوع نمائید.

ویژگی سایت مشاور املاک خرید آپارتمان

ویژگی سایت مشاور املاک خرید آپارتمان به چندین بعد تقسیم‌بندی می‌گردد. اول اینکه سایت باید دارای مجوزهای مربوطه بوده و دفتر مشاور املاک سایت نیز باید دارای مجوز رسمی از اتحادیه مشاورین املاک باشد. دوم سایت باید دارای بخش‌ها و منوهای تخصصی جهت خرید و فروش آپارتمان و املاک و همچنین امکاناتی جهت ثبت آگهی فروش آپارتمان باشد.

یکی از این بخش‌ها بایگانی املاک و واحدهای مسکونی است که باید انواع مختلفی از آپارتمان و املاک را پوشش دهد. مشتریان از هر نوع قشر و بودجه‌ای باید این امکان را داشته باشند که بتوانند نسبت به خرید آپارتمان مد نظر خود اقدام نمایند. بایگانی املاک باید بطور مرتب بروز رسانی شده و فایلهای از رده خارج حذف و آگهی‌های جدید به آن اضافه گردند. همه چیز از یک بایگانی خوب و کامل شروع می‌شود.

امکان جستجوی املاک نکته مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. متقاضیان خرید و فروش آپارتمان باید این امکان را داشته باشند که با جستجوی املاک به لیست آپارتمان‌های موجود دسترسی داشته باشند.

در خرید آپارتمان خریدار باید بتواند مشخصات و تصاویر آپارتمان را مشاهده نماید. همچنین اخبار و اطلاعات در حوزه مسکن بخش مهم دیگری است که نشان دهنده حرفه‌ای بودن سایت مربوطه است. با توجه به توضیحات فوق یکی از سایت‌های معتبر املاک جهت فروش و خرید آپارتمان را معرفی می‌نمائیم.

خرید آپارتمان از سایت ملکانا

خرید آپارتمان از سایت ملکانا به عنوان دفتر مشاور املاک معتبر دارای امکانات و مزایای بیشماری برای خریداران است. فروشندگان و خریداران جهت فروش و خرید آپارتمان و سایر املاک و مستغلات با گزینه‌های متعدد و خدمات ویژه‌ای روبرو هستند.

بخش اخبار و اطلاعات، بایگانی املاک، جستجوی املاک، مشاهده مشخصات و تصاویر آپارتمان‌ها، ثبت آگهی فروش آپارتمان، درخواست مشاوره حقوقی، مشاوره کارشناسان ملکی، برآورد قیمت کارشناسی املاک، معرفی مشخصات و محلات مختلف تهران و امکانات آن‌ها و بسیاری از موارد دیگر قابل مشاهده است.

همچنین در صورت خرید آپارتمان از ملکانا شما امکان برخورداری از تخفیف کمیسیون دفتر مشاور املاک از ۷۰ تا ۹۰ درصد و شرکت در قرعه‌کشی ملکانا را دارید. ملکانا بهترین گزینه جهت خرید و فروش آپارتمان برای مالکین و خریداران محسوب می‌شود.