وکیل مجرب در امور ملکی

وکیل ملکی

وکیل ملکی مجرب در امور ملکی و حقوقی یکی از ضروریات و الزامات هر قرارداد بشمار می‌رود. مشاوره حقوقی می‌تواند ضامن امنیت و صحت قرارداد املاک بوده و طرفین را نسبت به احقاق حقوق خود و جلوگیری از پایمال شدن حق خود امیدوار و مطمئن سازد. به عبارت ساده‌تر وکیل ملکی بیمه کننده قرارداد و معامله بوده و حافظ اموال و دارایی‌های مورد معامله بشمار می‌رود.

این را در نظر داشته باشید که معاملات املاک جزء معاملات گران و ارزشمند محسوب می‌شوند، بطوریکه در بسیاری موارد خریدار با فروش کلیه دارایی‌های خود و یا استفاده از وام و تسهیلات بانکی تمام توان مالی خود را جهت خرید املاک بکار می‌بندد. بنابراین چنانچه در اثر عدم آگاهی، سهل‌انگاری و یا نادیده گرفتن اصول حقوقی حین انجام معامله و عقد قرارداد فرد دچار خسران و زیان گردد، ممکن است به بهای از بین رفتن تمام دارایی‌های وی تمام شود.

مشاوره با وکیل ملکی کاردان و با تجربه می‌تواند تمام اصول و مفاد حقوقی و ریزه‌کاری‌هایی که ممکن است از دید افراد دور بماند را حین تنظیم قرارداد و انجام خرید و فروش بطور کامل اجرا نماید. با داشتن یک قرارداد کامل و بدون عیب و نقص مهمترین قدم در انجام یک معامله بدون ریسک را برداشته اید. حال به معرفی مهمترین مفاد یک قرارداد از نظر وکیل ملکی می‌پردازیم.

تنظیم قرارداد کامل تحت نظر وکیل ملکی

تنظیم قرارداد کامل تحت نظر وکیل ملکی مجرب و توانا یکی از اساسی‌ترین و محسوس‌ترین گام‌ها در جلوگیری از مشکلات احتمال آینده بشمار می‌رود. داشتن یک قرارداد املاک کامل و بدون عیب و نقص می‌تواند ضامن امنیت و سلامت معامله باشد. از آنجائیکه عقد قرارداد اجرای یک پیمان رسمی و تعهدنامه میان دو طرف محسوب شده و طرفین ملزم به اجرای آن طبق مفاد مندرج در قرارداد هستند، لذا اکثر مفاد حقوقی و بندها و تبصره‌های الزام‌آور در آن لحاظ می‌گردد.

یک قرارداد کامل باید دارای مفاد حقوقی الزام‌آور برای طرفین بوده و اقدامات حقوقی، جبران خسارت و یا حتی فسخ قرارداد، در صورت عدم ایفای تعهدات طرفین در آن گنجانیده شود. حال تصور کنید که یکی از طرفین قرارداد بدون آگاهی و اشراف کامل به مسایل حقوقی و همچنین بدون کمک و مشاوره وکیل ملکی اقدام به تنظیم قرارداد نماید، چنین فردی ندانسته خود را با گرفتار مسایل و مشکلات زیادی کرده که نتیجه آن در درجه اول ضرر و زیان مالی و از دست رفتن دارایی و اموال وی می‌باشد. از طرف دیگر در صورت مشاوره وکیل ملکی و به سهولت امکان جلوگیری از این موارد وجود خواهد داشت.

مفاد حقوقی قرارداد و وکیل ملکی

در مبحث مفاد حقوقی قرارداد و وکیل ملکی به الزامات یک قرارداد کامل که توسط وکیل مجرب تنظیم و اجرا می‌گردد اشاره می‌شود. همانطور که گفتیم قرارداد کامل باید مشتمل بر بندها و تبصره‌های حقوقی طبق موازین و اصول قانونی بوده و کلیه جوانب احتیاط را در نظر بگیرد. یک قرارداد کامل باید شامل مشخصات کامل فروشنده و خریدار طبق کارت شناسایی و پس از بررسی هویت افراد باشد.

مورد معامله باید بطور کامل و با جزئیات در آن درج شده و ثمن معامله و نحوه پرداخت و تسویه حساب نیز بطور کامل و شفاف تشریح گردد. پس از موارد فوق وکیل ملکی کارآمد مفاد حقوقی در مورد موعد تحویل ملک، زمان تسویه حساب، زمان تنظیم سند رسمی، چگونگی پرداخت‌ها توسط خریدار و امکانات و تجهیزات ملک خریداری شده را بطور کامل در قرارداد قید می‌نماید. از دیگر موارد الزامی قرارداد که توسط وکیل ملکی مجرب در نظر گرفته می‌شود موارد مرتبط با ابطال و فسخ قرارداد و شرایط اجرای آن است. همچنین مواردی مانند پرداخت خسارت توسط هر یک از طرفین در صورت عدم ایفای تعهدات مندرج در قرارداد و انجام اقدامات قانونی حین تنظیم قرارداد توسط وکیل ملکی در نظر گرفته می‌شود.

مشاوره وکیل ملکی در ملکانا

انجام مشاوره وکیل ملکی در ملکانا توسط تیم وکلای حقوقی صورت می‌پذیرد. دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان مرکز تخصصی املاک و مستغلات در تهران و ایران علاوه بر ارائه انواع خدمات ملکی برای خرید و فروش، رهن و اجاره انواع ملک در تهران و سایر شهرهای ایران به ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط وکیل ملکی جوان و توانا می‌نماید.

چنانچه در خرید و فروش و یا حتی رهن و اجاره املاک خود نیازمند مشاوره حقوقی ملکی هستید مشاوران حقوقی ملکانا بهترین گزینه برای شما بشمار می‌روند. اشراف کامل به مسایل حقوقی و ملکی از ویژگی‌های تیم وکلای حقوقی ملکی ملکانا محسوب می‌شود. خدمات مشاوره وکیل ملکی در اسرع وقت و کمترین هزینه شما را در راستای احقاق حقوق خود رهنمون می‌سازد.

جهت تماس با تیم وکلای ملکی ملکانا کافی است از طریق وب سایت ملکانا و شماره های تماس ذکر شده اقدام به ارتباط و درخواست نمائید. تیم حقوقی ملکانا در کمترین زمان نسبت به اجرای درخواست شما اقدام و خدمات مشاوره توسط وکیل ملکی مجرب ارائه خواهد شد.