جدیدترین قیمت های منتشر شده مسکن

این روز ها بازار مسکن در هاله ای از ابهام قرار دارد، همین امر سبب شده تصمیم برای بسیاری از افراد صعب و دشوار باشد به گونه ای که بر سر خرید واحد های مسکونی مردد هستند و نمی دانند به خرید مسکن مبادرت ورزند و یا قید خرید مسکن را به کلی بزنند. این افراد که بر سر خرید مسکن شک و تردید دارند عموما خرید را به زمان مناسب تری موکول می کنند و دائما آن را به تعویق می اندازند.

گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که رکود در بازار مسکن کماکان ادامه دارد و دست کم تا اردیبهشت ماه سال آینده شاهد رکود در این بازار خواهیم بود مگر این که دولت سیاست گذاری های درستی در پیش بگیرد و به سیاست ها و تدابیر جدید دست بزند.

وجود ابهام در بازار مسکن، عده ای از خریداران را مردد ساخته است و سبب شده نتوانند قاطعانه در خصوص خرید واحد های مسکونی دست به انتخاب بزنند، از این رو دائما خرید مسکن را به تعویق می اندازند و آن را به زمان دیگری موکول می کنند.

بر اساس گفته های واسطه های ملکی، حجم معاملات در دی ماه به نسبت بهمن ماه کمی بیشتر گزارش شده است، با این حال بر اساس پیش بینی های انجام شده دور از انتظار است با نزدیک شدن به شب عید، شاهد تفاوت های فاحشی در قیمت و تعداد معاملات مسکن باشیم.

هنوز هم فروشندگانی در بازار مسکن وجود دارند که گمان می کنند می توانند واحد های خود را به قیمت های گران تری عرضه کنند از این رو در برابر کاهش و افت قیمت ها عجیب مقاومت می کنند.

قیمتهای پیشنهادی واحدهای نوساز عرضه شده در بازار مسکن تهران

محله متراژ ( مترمربع)  قیمت( هر متر مربع)
نیاوران 300 متر  60 میلیون
 پونک (سردارجنگل) 100 متر 13میلیون
اقدسیه 200 متر  40 میلیون
پاسداران 95 متر  19.5میلیون
بلوار فردوس 94 متر  15 میلیون
 سهروردی 100 متر  16.5 میلیون
تهرانپارس 108 متر 15 میلیون