آشنایی با مزایای استفاده از سایت املاک تهران رهن و اجاره

سایت املاک تهران رهن و اجاره بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین منابع برای رهن و اجاره انواع ملک و آپارتمان‌ها در کلانشهر تهران به شمار می‌آید. لازم به ذکر است که در تهران به دلیل جمعیت بالایی که دارد مشاوران املاک زیادی وجود دارند که از این سایت برای انواع معاملات در زمینه‌ی خرید و فروش و رهن و اجاره مسکن بهره می‌برند.

بهتر است بدانید که یکی از این سایت‌های معتبر در شهر تهران سایت املاک ملکانا می‌باشد که به صورت حرفه‌ای و با دارا بودن کادری مجرب بهترین همراه و مشاور برای رهن و اجاره انواع ملک محسوب می‌شود. این سایت تمامی اطلاعات مربوط به گزینه‌های پیشنهادی را به صورت منظم دسته‌بندی را بر روی سایت قرار داده است.

از مزیت‌‌های اصلی استفاده از سایت املاک تهران می‌توان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها اشاره نمود. زیرا با وجود این سایت‌های معتبر دیگر نیازی به مراجعه حضوری در شهر بزرگ و شلوغ تهران برای بازدید از ملک‌های اجاره‌ای نیست. متقاضیان از طریق این سایت املاک به راحتی و به صورت غیر حضوری قادر خواهند بود تمامی آپارتمان‌های پیشنهادی برای رهن و اجاره را از طریق تصاویر سه بعدی موجود در سایت مشاهده کنند.

مزایای استفاده از سایت املاک تهران رهن و اجاره

بهتر است بدانید از طریق سایت املاک تهران رهن و اجاره به راحتی می‌توانید ملک مورد نظر خود را انتخاب و اجاره نمایید. متقاضیان در این سایت املاک به راحتی می‌توانند از موارد مختلف برای رهن و اجاره بازدید کنند. همچنین در سایت املاک هزینه‌ی مربوط به رهن و اجاره ماهیانه به خوبی ذکر شده است از اینرو متقاضی به راحتی می‌تواند با توجه به توان مالی خود اقدام به انتخاب و اجاره ملک مورد نظر نماید.

این مزیت اصلی باعث می‌شود که متقاضی آپارتمان‌هایی را که متناسب با توان مالی او می‌باشد را بررسی نمایید و از بازدید آپارتمان‌هایی که در حد توان مالی او نیست خودداری کند که این کار به طور چشمگیری باعث صرفه‌جویی در زمان خواهد شد.

همچنین در سایت املاک تهران واحدهای مسکونی برای اجاره در سایت املاک براساس متراژ طبقه‌بندی شده‌اند از اینرو متقاضیان به راحتی قادر هستند آپارتمان‌هایی  متناسب با تعداد اعضای خانواده خود انتخاب نمایند. از دیگر مزیت‌های استفاده از سایت املاک تهران رهن و اجاره  این است که به راحتی می‌توانید با کمترین هزینه‌های مشاور املاک و کمیسیون‌ها ملک مورد نظر خود را رهن و اجاره نمایید و از دانش و تجربه متخصصان و مشاوران املاک بهره‌مند شوید.

با استفاده از سایت املاک تهران به راحتی و خیالی آسوده در کمترین زمان قادر خواهید ملک مورد نظر خود را انتخاب و اجاره نمایید. همچنین حضور کارشناسان و متخصصان در این سایت از بروز هرگونه مشکلات حقوقی و دعاوی ملکی جلوگیری می‌کند.

آشنایی با وظایف مستاجر و موجر در  فرآیند رهن و اجاره ملک

لازم به ذکر است آشنایی با وظایف مستاجر و موجر از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌‌کند. بهتر است بدانید در صورتیکه مستاجر ملک مورد نظر را رهن و اجاره کرده باشد موظف است کرایه ملک را به صورت ماهانه به نماینده موجر یا موجر پرداخت نماید. همچنین در صورتیکه در قرار داد منعقد شده توسط مشاوران سایت املاک تهران ذکر شده باشد که در صورت عدم پرداخت به موقع کرایه معامله فسخ می‌شود و مستاجر باید ملک را تخلیه کند.

مستاجر باید در پرداخت اجاره کوشا باشد در غیر اینصورت مجبور به تخلیه ملک خواهد شد. اگر مستاجر ملک را رهن کامل کند دیگر نیازی به پرداخت اجاره ماهانه نخواهد بود و تا پایان زمان قرار داد رهن به صورت امانت در دست صاحب ملک باقی می‌ماند.

لازم به ذکر است که در قرار داد منعقد شده بین مستاجر و موجر زمان تخلیه ملک به خوبی مشخص می‌شود از اینرو مستاجر موظف است در زمان مشخص شده ملک را به صاحب آن تحویل دهد. همچنین از دیگر وظایف مستاجر پرداخت هزینه‌ی بهای گاز، تلفن، حق شارژ، آب و برق در مدت زمان سکونت می‌باشد. لازم به ذکر است که پرداخت حق شارژ نیز به عهده‌ی مستاجر است و در صورت کوتاهی مستاجر در این موارد صاحب ملک می‌تواند از طریق قانونی مساله را پیگیری کند.

در صورتیکه ملک مورد اجاره نیاز به تعمیرات اساسی مانند تعمیرات آسانسور و موتورخانه داشته باشد هزینه انجام این تعمیرات به عهده صاحب ملک است و مستاجر باید اجازه ورود صاحب ملک برای تعمیرات را به داخل ملک بدهد.

یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه این است که مستاجر باید از ورود خسارت به ملک جلوگیری کند و از آن به بهترین نحو ممکن نگهداری کند و در صورت ورود خسارت باید هزینه خسارت آن را پرداخت کند. بهتر است بدانید به دلیل اینکه قوانین مختلفی در مورد اجاره ملک وجود دارد که رعایت نکردن هر کدام از آن‌ها باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود، از اینرو برای انتخاب ملک اجاره‌ای باید از سایت املاک تهران رهن و اجاره کمک بگیرید و در تنظیم قرارداد از مشاوران و وکلای حقوقی با تجربه و کارآزموده بهره‌مند شوید.