بهره برداری بسیج سازندگی از مسکن مددجویی روستای سولقان میناب

توأمان با فرارسیدن هفته بسیج سازندگی، با حضور مسئولین مربوطه، تعدادی واحد مسکونی در روستای سولقان، برای مددجویان کمیته امداد افتتاح شده و به بهره برداری رسید.

احمدی نیا، به عنوان فرمانده سپاه میناب ضمن حضور در مراسم افتتاحیه پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در روستای سولقان میناب، اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی این واحد ها برای مددجویان کمیته امداد و با همکاری ها و مشارکت های همه جانبه کمیته امداد شهرستان و سپاه استان، صورت پذیرفت. به این امید که زندگی مددجویان ولو اندک بهتر شده و بهبود یابد.

فرمانده سپاه میناب ادامه داد: این واحد های مسکونی در روستای سولقان میناب و با زیربنای 50 متر مربع بهره برداری و افتتاح شده است که جامعه هدف آن ها، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) می باشد.

احمدی نیا افزود: این واحد های مسکونی را گروه های جهادی احداث کرده اند و به نمایندگی از 10 واحد مددجویی، ضمن این که بر اساس پیش بینی های انجام شده تا روز های پایانی سال، 33 واحد دیگر هم افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: ساخت دیگر واحد های مسکونی شهری و روستایی نیز در دست انجام قرار دارد، که امید است در کمترین زمان ممکن این واحد ها به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار گیرند.

احمدی نیا با اشاره به این که چنین نهادی فعالیت های مهم و ارزشمندی در دستور کار قرار داده است، تصریح نمود: آن چه سبب می شود خدمات همیشه مانا و ماندگار باقی بمانند، تفکر بسیجی و ارائه کار های پایا برای محرومان است.