به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

68 متری

2 اتاق خواب

23 سال ساخت

کد: 139109

منطقه: جنت آباد مرکزی

محدوده: جنت اباد مرکزی خیابان دانش

پارکینگ | انباری | کولر | بخاری

طبقه: 2

2 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: فلز

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
جنت اباد مرکزی
70 متری | 1 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 467163
متری توافقی
توافقی
جنت‌آباد مرکزی
65 متری | 1 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 903215
متری توافقی
توافقی
جنت آباد خیابان 35 متری گلستان
65 متری | 2 اتاق | 18سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 462237
متری توافقی
توافقی
جنت‌آباد جنوبی
69 متری | 2 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 119165
متری توافقی
از محلۀ جنت آباد تحت عنوان « تنفس گاه غرب تهران » یاد می شود چرا که پر است از درخت های سر سبز و پارک های متنوع بنابراین هوای آن به نسبت بقیۀ محله های تهران پاک تر می باشد. البته در این پاکی عوامل دیگری هم نقش کلیدی داشته اند، مثلاً اینکه این محلۀ تهران دور مانده است از ازدحام و شلوغی های سرسام آور تهران چون از هجوم کارخانه ها، شرکت های خصوصی، و یا اداره های دولتی تا به امروز جان سالم به در برده است. از این رو جنت آباد تهران می تواند برای سکونت بیماران قلبی و عزیزانی که به مشکلات تنفسی دچار اند و در کل تک تک شهروندانی که خواهان آرامش و سکوت هستند نیز گزینۀ ایده آلی محسوب شود به تعبیری می توان گفت خرید آپارتمان و یا رهن و اجارۀ آن در محلۀ جنت آباد تهران معمولاً مناسب حال شهروندان متوسط رو به بالا می باشد.
محله جنت آباد مرکزی
در گذشته، رودخانه¬های مختلفی در این منطقه جریان داشته¬اند که برای تامین آب باغ¬ها و بوستان¬های اطراف از آنها استفاده می شده است، همین وفورآب و قرار گرفتن این اراضی درکوهپایه باعث شد که این محله"جنت" نام¬گذاری گردد. زمین های جنت آباد متعلق به شخصی به نام نظام معافی بوده که وی این زمین ها را به مردم و سازمان های دولتی واگذار میکند. این محله ابتدا سکونتگاه کارگرانی بود که در کارخانجات غرب تهران مشغول به کار بودند. بعد از انقلاب به دلیل ارزان بودن زمین، مهاجران به این محله روی آوردند و زمین خریداری کردند. به این شکل جنت اباد رونق گرفت و محله به تدریج رشد کرد. خالی از لطف نیست تاریخچۀ یکی از محله های مهم و قدیمی جنت آباد مرکزی را با هم مرور کنیم: تاریخچه محلۀ شاهین. محلۀ شاهین از قدیمی ترین محله های جنت آباد مرکزی می باشد و حتی جالب است بدانید قدمت این محله از خود جنت آباد مرکزی هم بیشتر می باشد. قدیمی های محل معتقد بودند روزگای دور بر فراز کوه های جنت آباد مرکزی شاهین های زیادی پرواز می کردند و به همین دلیل نام شاهین را برای آن قسمت از محله برگزیدند اما امروزه این محلۀ تهران را تحت عنوان « خیابان شهید پژوهنده » می شناسند
این محله به دلیل آب و هوای مطبوع خود روزگاری به تنفس‌گاه تهران شهرت داشته است، از این رو بیماران قلبی- تنفسی و افراد سالمند زیادی به این محله¬ مهاجرت کردند. عده زیادی از کارمندان هواپیمایی، شهرداری و تعدادی از نهادهای انقلابی از گذشته تا کنون در این محله ساکن اند، از این رو ساکنان از لحاظ تحصیلات در سطح بالایی قرار دارند. بافت شهری جنت آباد غالبا مسکونی است، از این رو به جز در چند خیابان اصلی ترافیک چشم گیری در محله وجود ندارد.کوچه های محله دنج و ساکت است و از نظر دسترسی و امکانات رفاهی وضعیت مناسبی دارد.
از سمت شمال می رسیم به بزرگراه همت - از سمت جنوب می رسیم به بزرگراه آیت الله کاشانی - از سمت شرق می رسیم به بزرگراه شهید ستاری و محله باغ فیض - از سمت غرب می رسیم به بزرگراه شهید باکری با امتداد محلۀ جنت آباد مرکزی به سمت شمال شرقی به خیابان شجاعی می رسیم که امتداد همان خیابان به محلۀ شاهین ختم می شود
ندارد.
رو به روی خیابان یازدهم ایستگاه تاکسی ایران پارس – ولیعصر هم قرار دارد
به ایستگاه سردار جنگل نزدیک است در سمت غرب هم ایستگاه کن فاصله زیادی با محله ندارد
به ایستگاه "صادقیه" نزدیک است
برخی از مهم ترین مراكز تفریحی و ورزشی محلۀ جنت آباد مرکزی تهران محلۀ جنت آباد مرکزی از چندین پارک با صفا و دلباز نیز برخوردار می باشد که از آن جمله است: « پارک دانش » واقع در نبش کوچۀ دانش با امتداد ضلع شرقی کوچۀ دانش به خیابان بوستان و « پارک شبنم » می رسیم که در آنجا پارکی دیگر به نام « پارک بزرگ میلاد » واقع شده است این پارک درست در تقاطع خیابان عسگری و خیابان بسیج قرار دارد. « پارک تندرستی » هم در انتهای خیابان آهو احداث شده است و همچنین است پارک های دیگری چون: پارک بزرگمهر، پارک بهاره، و ... در ضمن در این محلۀ تهران برای اجرای مراسم های خاص و به یاد ماندنی هم سالن های مجهزی تعبیه شده است مثلاً « تالار پذیرایی قصر گلستان » یکی از ظرفیت های ارزشمند جنت آباد مرکزی در این خصوص دانسته می شود. برخی از مهم ترین مراکز خرید محلۀ جنت آباد مرکزی تهران اهالی محلۀ جنت آباد مرکزی می توانند در سطح تمام محله ها از فروشگاه های متنوع محل دیدن کنند و به راحتی لا به لای گشت و گذار خود کالاهای مصرفی مورد نیازشان را خریداری نمایند. اگر بخواهیم من باب مثال چند مورد از مهم ترین های آن را با هم برشمریم به موارد زیر خواهیم رسید: « مرکز خرید شهروند » واقع در نبش خیابان سینا، « مجتمع تجاری گل » واقع در خیابان رجب صلاحی، « بازار بزرگ جنت آباد»، « مرکز خرید 88 » واقع در خیابان شاهین شمالی، خیابان گلستان، قبل ازخیابان بوستان و ... برخی از مهم ترین امکانات پزشکی محلۀ جنت آباد مرکزی تهران در مواقع ضروری مردم محلۀ جنت آباد مرکزی می توانند از امکانات مجهز و کادر پزشکی مجرب در بیمارستان عرفان بهره مند شوند این بیمارستان در خیابان نیایش احداث شده است. علاوه بر آن در محلۀ جنت آباد مرکزی یک درمانگاه هم به نام درمانگاه الیاد واقع در خیابان اقاقیا وجود دارد که این دو در کنار سایر مراکز درمانی و داروخانه های متعدد در سطح محل به نوعی در تلاش اند سلامتی را به آغوش گرم خانواده ها باز گردانند.