به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

63 متری

2 اتاق خواب

7 سال ساخت

کد: 152862

منطقه: یافت آباد

محدوده: یافت آباد میدان الغدیر

انباری | آسانسور | کولر

طبقه: 1

4 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
یافت اباد بلوار ابراهیم
62 متری | 1 اتاق | 9سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 398384
متری توافقی
توافقی
یافت اباد بلوار ابراهیم اباد
65 متری | 1 اتاق | 2سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 221014
متری توافقی
توافقی
یافت اباد بالاتر از میدان الغدیر
66 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 213538
متری توافقی
توافقی
یافت اباد 4 راه قهوه خانه خیابان برزگر رحیمی
65 متری | 1 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 940193
متری توافقی
محلۀ یافت آباد یکی از محله های قدیمی تهران است که احتمالاً اسمش برای خیلی از ما تداعیگر بازار بزرگ مبل تهران است. دور زدن در یافت آباد حس و حال سوار شدن در ماشین زمان را القا می کند چرا که تلفیقی است از سنت و مدرنیته. اگر از مرکز یافت آباد آرام آرام به سمت بزرگراه آزادگان حرکت کنید دقیقاً انگار در ایستگاه ده ها سال قبل سوار شدید و خیابان به خیابان نزدیک تر می شوید به احوال این روزهایمان. و وقتی به ایستگاه بزرگراه آزادگان می رسید دیگر انگار پرتاب شده اید به تهران مدرن کنونی. خصیصۀ تفاوت بافت شهری یافت آباد خواه ناخواه همواره تفاوت قیمت ملک را در پی داشته است. اما این محلۀ قدیمی متمایل است به اینکه ظاهر سنتی خود را حفظ کند بنابراین قیمت خرید آپارتمان یا رهن و اجارۀ آن نسبتاً مناسب یا حتی کمتر از سایر مناطق مشابه می باشد.
محله یافت آباد
محلۀ یافت آباد از توابع شهرستان ری بود که بخش های مرکزی آن را غار می نامیدند بعدها خود آن غار به دو بخش غار شرقی و غار غربی تقسیم شد و نهایتاً یافت آباد امروزی جایگزین غار غربی گردید.البته محلۀ یافت آباد به تهرانیه هم معروف بود. شاید جالب باشد که بدانید چرا اسم این محله به یافت آباد معروف شد. دلیل این نامگذاری به سال های حکومت قاجار باز می گردد، درست زمانی که محمد شاه قاجار فوت کرد و ناصر الدین شاه در تب و تاب رسیدن به حکومت بود. ناصر الدین شاه یک روز اتفاقی گذرش به این محلۀ تهران افتاد و از این محل خوشش آمد آن روزها زمین های آنجا خالی از سکنه بود بنابراین آنها را ناصر الدین شاه یکجا تصاحب کرد و فریاد زد: یااااافتم. یافتن او همان شد و آبادی آن محل همان؛ یعنی چندی بعد از ورود ناصر الدین شاه آن محلۀ تهران رنگ آبادانی دید و به یافت آباد معروف شد. تا به امروز هم برخی از نشانه های آن آبادسازی همچنان بر جای مانده است مثلاً بنای حمامی که او ساخته بود در جنوب شرقی یافت آباد وجود دارد. البته حمام قدیمی دیگری هم در جنوب غربی یافت آباد وجود دارد که به دستور حاجی نایب ساخته شده بود. اما تا به حال اندیشیده اید چرا اسم خیلی از محله های یافت آباد به «آباد» ختم می شوند؟ محله هایی چون: یوسف آباد، ترک آباد، سعید آباد، شاد آباد، ابراهیم آباد و... زیرا در آن محل آبادی وجود نداشت و مردم برای ماندگار شدنِ آبادی تأکید داشتند خود کلمۀ آبادی در اسم محله ها بیاید. مثلاً عرب آباد محله ای دیگری است که با بزرگراه آزادگان همجوار می باشد این محله ابتدا محل زندگی عشایر عرب بود و آنان بودند که رونق و آبادانی را با خود به آنجا آوردند بنابراین برای آن محل عنوان عرب آباد را برگزیدند. اما رد پای یافت آباد در سال های مشروطیت هم محسوس بود چرا که در آن سال ها مدافعین مشروطه و مجاهدین مشروطه در آنجا با هم رو به رو می شدند و ملاقاتشان به جنگ ختم می شد.
اغلب محدوده کارکرد مسکونی داشته و به دلیل اینکه پذیرای انبوهی از مهاجران است از تراکم فوق العاده بالایی برخوردار است. محله از دو خرده محله آذری و یافت آباد تشکیل شده است. اقوام مختلف از جمله آذري، شمالي و فارس در کنار يکديگر در محله زندگی می کنند. از لحاظ ساختار شهری، محله دارای خیابان¬ها و معابر کم عرض و طویل و همچنین دارای بن¬بست‌های فراوان می¬باشد که در کنار بافت فرسوده محله از مشکلات عمده محله محسوب می¬شوند.
از سمت شمال: خیابان امامزاه حسن و دو راهی قپان، از سمت جنوب: خیابان های زمزم و بهاران، از سمت غرب: شهرک ولیعصر، از سمت شرق: خیابان ابوذر
ندارد
حوالی بازار مبل یافت آباد محل گذر و ایستگاه اتوبوس های تندرو می باشد این اتوبوس ها همچنین از پایانۀ آزادگان به سمت دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در حرکتند
جایگاه 135 در اتوبان سعیدی نرسیده به پل برادران بهرامی و جایگاه سوخت سه راه آذری چایگاه CNG پشت پارک قائم
برای استفاده از مترو می توان به ایستگاه محلۀ عبدل آباد و نیز ایستگاه آزادگان رهسپار شد
دانشکده فنی انقلاب اسلامی ( یا همان برادران شهید بهرامی ) یکی دیگر از امکانات آموزشی این محلۀ قدیمی تهران می باشد که مورد توجه دانشجویان قرار گرفته است. از دیگر امکانات فرهنگی محلۀ یافت آباد می توان اشاره کرد به سرای محله یافت آباد که اتفاقات فرهنگی – آموزشی خوبی را تا به امروز رقم زده است، سرایی به آدرس: تهران، خیابان سجاد جنوبی، کوچه شهید هاشمی، داخل بوستان صبا برخی از مهم ترین مراكز تفریحی و ورزشی محلۀ یافت آباد تهران یافت آباد برای ورزشکاران یا ورزش دوستان محل محل هم امکانات ویژه ای در آستین دارد. این محله دارای حدود 20 سالن ورزشی و ورزشگاه و زورخانه می باشد که به نوبۀ خود تحسین برانگیز است مواردی چون: زورخانه مسلم ابن عقیل، سالن ورزشی شهید ناطق نوری، و ... محلۀ یافت آباد از چندین بوستان دلچسب هم برخوردار می باشد که در واقع یکی از فضاهای تفریحی این محلۀ تهران محسوب می شوند از آن جمله است: بوستان قائم، بوستان مینا، بوستان شهدای یافت آباد و ... برخی از مهم ترین مراکز دولتی محلۀ یافت آباد تهران برخی از کارخانه ها و شرکت های تولیدی بزرگ تهران در این محله دایر شده اند مواردی چون: مؤسسه استاندارد، کارخانه‌های لبنیات پاک، کارخانه شیر پاستوریزه، جنرال مکانیک، و ... در ضمن این محلۀ تهران از وجود چندین بانک و نیز مرکز معاینه فنی خودروها، مرکز تعویض پلاک، دادسرای عمومی، مخابرات، و ... هم بی نصیب نمانده است. برخی از مهم ترین مراکز خرید محلۀ یافت آباد تهران عظیم ترین و مشهورترین مرکز خرید یافت آباد بازار مبلمان آن محل می باشد البته بازار گوشی همراه هم آن حوالی داغ و پررونق است اما بقیه مراکز خریدش همچون دیگر محله های تهران در دسترس عموم و مناسب برای رفع نیاز اهالی تعبیه شده است. بنابراین ساکنین محلۀ یافت آباد می توانند از همان محل به تمام نیازهای اساسی روزمره شان پاسخ دهند. برخی از مهم ترین امکانات پزشکی محلۀ یافت آباد تهران برای مصرف کنندگان مواد مخدر بیمارستانی به نام بیمارستان توانبخشی معتادان احداث شده است که برای درمان سریع تر آن عزیزان کمک حال بزرگی است. همچنین مجتمع توانبخشی رعد الغدیر هم می توان یکی دیگر از مراکز درمانی یافت آباد به شمار آورد. اما یکی از قدیمی ترین بیمارستان های آن محلۀ تهران بیمارستان شهدای یافت آباد است که از سال 1340 در بلوار الغدیر واقع شده است و پذیرای مراجعین مختلف بوده است.