به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

62 متری

2 اتاق خواب

نوساز

کد: 214287

منطقه: حسن آباد

محدوده: حسن آباد خیابان ولیعصر

انباری | آسانسور | بالکن | پکیج | اسپلیت

طبقه: 1

4 طبقه - 1 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: -1

کف پوش: سنگ

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
منیریه خیابان اسدی منش
62 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 498330
متری توافقی
توافقی
منیریه خیابان فردوس
68 متری | 2 اتاق | 4سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 213116
متری توافقی
توافقی
منیریه خیابان ابوسعید
58 متری | 1 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 428084
متری توافقی
توافقی
خیابان ولیعصر بالاتر از میدان منیریه
63 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 709866
متری توافقی
حسن آباد یکی از محلات قدیمی و تاریخی تهران است. حسن آباد در حال حاضر در جنوب غرب تهران قرار گرفته است. حسن آباد جزو محلات منطقه ی 11 محسوب می شود.
محله حسن آباد
همان طور که می دانید تهران در زمان قاجار پایتخت ایران بود و بناهای عظیم و زیادی هم در تهران ساخته شد یکی از جاذبه های تهران که به آن دوران تعلق دارد همین محله ی حسن آباد و میدان معروف آن است. منطقه ی حسن آباد در گذشته در شمال غربی تهران قرار داشته است و درواقع در این قسمت حسن آباد باغ های بزرگی وجود داشته که این باغ ها به میرزا یوسف آشتیانی تعلق داشته است و اکنون به سفارت ایتالیا تبدیل شده است پس از آن شخصی به نام مستوفی الممالک قبل از اینکه تهران گسترش پیدا کند و حصار شاه طهماسبی از بین برود، زمین های بهجت اباد، یوسف آباد، ونک و اوین را خرید و باغ بزرگی در این قسمت خرید و آن را به خاطر پسرش حسن نام نهاد؛ اما پس از مرگ وارث هایش باغ را فروختند و بین مردم تقسیم کردند و به این ترتیب باغ ها از بین رفت و به یک منطقه ی مسکونی تبدیل شد. در گذشته در شمال غربی حسن آباد یک قبرستان وجود داشته که بعد از اینکه تعداد زیادی از مردم بر اثر وبا جان خود را از دست دادند این قبرستان را به آتش نشانی تبدیل کردند. لازم به ذکر است که در این قربستان قبر میرزا کوچک خان، سردار جنگل هم وجود داشت که بعدها آن را به رشت منتقل کردند. در کنار این آتش نشانی یک گرمابه ی قدیمی هم در گذشته وجود داشته که بعدا به زمین آتش نشانی پیوسته است.
محدوده ی حسن آباد در طرح ترافیکی قرار دارد پس اگر قصد رفتن به این منطقه را دارید باید طرح ترافیکی را رعایت کنید
شما می توانید برای رسیدن به میدان حسن آباد به راحتی در میدان انقلاب سوار تاکسی و اتوبوس شوید و به این منطقه برسید
برای رسیدن به حسن آباد از طریق مترو می توانید خط 4 مترو را در خیابان انقلاب سوار شوید و در میدان حسن آباد هم یک ایستگاه دیده می شود
میدان حسن آباد از مناطقی که در محله ی حسن آباد بسیار بازدید کننده دارد میدان حسن آباد است و در شب جذابیت خاصی ایجاد می کند. در این خیابان المان های زیبایی نیز قرار داده شده اند که عکس گرفتن در کنار آن ها بسیار قابل توجه و لذت بخش است. این منطقه از مناطقمرفه نشین و شلوغ شهر تهران محسوب می شود. در واقع حسن آباد در محله ی منیریه قرار گرفته است. در گذشته در میدان حسن آباد یک مجسمه مربوط به ملک‌المتکلمین از مبارزان مشروطه‌خواه نیز وجود داشته که امروزه این مجسمه تخریب شده و اثری از آن دیده نمی شود. مهندس ساختمان، ساختمان های زیبای میدان حسن آباد یک فردی ارمنی لئون تادوسیان بود که با همکاری و مشارکت قلیچ باقلیان این گنبدها و ساختمان های زیبا را ساخت. لازم به ذکر است که به میدان حسن آباد، میدان هشت گنبد هم گفته می شود که این موضوع بخاطر همین ساختمان های گنبدی شکل زیبا است عمارت مشیرالدوله عمارت مشیرالدوله درواقع خانه ی حسن پیرنیا است و در خیابان منوچهری بین لاله زار و فرودسی قرار گرفته است. این عمارت از دوران قاجار به جا مانده است و به عنوان آثار ملی نیز ثبت شده است. این مجموعه دارای حیاط زیبا و بزرگی است که دیدن آن خالی از لطف نیست. نخستین کتاب تاریخ ایران باستان، نخستین قانون مدون حقوق بین‌المللی به زبان فارسی و از همه مهم تر فرمان مشروطیت همگی از مواردی هستند که در این موزه می توانید از ان ها دیدن کنید. سال ها قرار بود در کنار این مجموعه ی تاریخی و زیبا یک برج تجاری بزرگ هم ساخته شود که به دلیل اینکه جلوی فضای این عمارت گرفته می شود و مسیر رفت و آمد به آن نیز محدود می شد اجازه ی این ساخت و ساز داده نشد. فروشگاه‌ها و مراکز خرید محله حسن آباد در حسن آباد مراکز خرید و فروشگاه های زیادی وجود دارد و مردم این محله از این نظر با مشکلی روبرو نیستند. در میدان حسن آباد هم انواع کاموا فروشی ها وجود دارند که انواع کاموا را در رنگ های مختلف و قیمت های مختلف عرضه می کنند. در میدان حسن آباد نیز انواع مغازه های قفل فروشی، سیسمونی فروشی و مبلمان و لوازم اداری دیده می شود.