به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

82 متری

2 اتاق خواب

1 سال ساخت

کد: 226006

منطقه: فاطمی

محدوده: فاطمی میدان گلها

پارکینگ | آسانسور | بالکن | پاسیو | لابی | کولر | پکیج

طبقه: 1

6 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سنگ

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

نورگیری خوب
کم واحد
کمد زیاد
اتاق خواب بزرگ
سالن بزرگ
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
دکوراسیون خوب
لابی دارد

آشپرخانه کوچک
عدم وجود انبار
سرویس کوچک

آپارتمان های مشابه :

توافقی
فاطمی خیابان گلها خیابان مظفری خواه
90 متری | 2 اتاق | 6سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 295093
متری توافقی
توافقی
خیابان فاطمی خیابان 40 ستون
90 متری | 1 اتاق | 4سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 280601
متری توافقی
توافقی
فاطمی بلوار کشاورز خیابان کبکانیان
83 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 449238
متری توافقی
توافقی
فاطمی خیابان دائمی
75 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 457885
متری توافقی
محله فاطمی یکی از محلات تهران و دارای اهمیت فوق‌العاده‌ای است و تقریباً در مرکز شهر قرار دارد. باوجوداینکه خیابانی پر رفت‌وآمد و شلوغ به نظر می‌آید، فضایی سبز با درختان فراوان آن را احاطه نموده است. در مرکز محله فاطمی بافت مسکونی این محله موجود است که بسیار متراکم ساخته‌شده و در جنوب و غرب آن بافت اداری و تجاری همچنان درحال‌توسعه می‌باشد. این محله برخلاف بسیاری از محلات تهران، عمر زیادی ندارد و به عبارتی تقریباً نوساز است ولی به جهت دسترسی‌های خوبی که به دیگر محلات تهران و ادارات مهم دارد، بافت مسکونی متراکمی پیداکرده، پارک‌ها و حوضچه‌های آب و آب‌نماها جلوه زیبایی به محله فاطمی داده است. شاید باورتان نشود ولی زندگی در این محله واقعاً لذت‌بخش است چراکه همه‌چیز در دسترس شماست.
محله فاطمی
محله فاطمی در تهران قدیم، بیرون از دروازه بهجت‌آباد شهر تهران قرار داشت. دروازه بهجت‌آباد، از دروازه‌های شمالی شهر بود که جهت رفت آمد مردم از تهران به سمت شمیرانات و یا هر منطقه‌ای که در قسمت شمالی بیرون شهر قرار داشت، ساخته‌شده بود. ناگفته نماند مردمی که از این دروازه می‌گذشتند، افراد عادی نبودند بلکه جمع کوچکی از آنان را بازرگانان و جمع کثیری از آنان را اشراف تشکیل می‌دادند تا به ویلاها و باغ‌های شمال شهر خود بروند. شهرسازی در بیرون از دروازه بهجت‌آباد، در دهه چهل شمسی و در دوران پهلوی که این منطقه بیابانی بود، آغاز شد و مجتمع گل‌ها جزء اولین بناهای این محله است. آن زمان، آپارتمان‌سازی در تهران رواج نداشت پس ساکنین این آپارتمان‌ها را بعضی ساکنین تهران و بیشتر مهاجرین به تهران تشکیل دادند. خیابان فاطمی پیش از انقلاب سه بار تغییر نام داد. خیابان آریامهر، خیابان سازمان آب و خیابان ایران نوین از نام‌های پیش از انقلاب خیابان فاطمی بوده است. پس‌ازآن این خیابان به نام دکتر حسین فاطمی نام‌گذاری شد. ایشان وزیر دکتر مصدق و عضو جبهه ملی بود و پیش از انقلاب اعدام شد.
این محله دارای بافت مسکونی بسیار متراکم در مرکز و بافت تجاری و اداری در حال توسعه در جنوب و غرب خود می باشد. خیابان فاطمی یکی از خیابان های اصلی و پرتردد در محله است که همواره ترافیک سنگینی داشته و مشکلات بسیاری را برای عبور و مرور شهروندان به وجود آورده است. علاوه بر مرکزیت میدان فاطمی در محورهای ترددی پایتخت، وجود وزارت کشور ایران، مراکز اداری و دفاتر شرکت‌های خصوصی و دولتی در این منطقه نیز موجب شده تا شمار خودروهای ترددکننده در این نقطه از پایتخت به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.
محله فاطمی از شمال به خیابان یوسف‌آباد، از جنوب به پارک لاله و بخشی از خیابان زرتشت منتهی می‌شود. این محله از شرق به میرزای شیرازی، خیابان مطهری و خیابان شهید بهشتی ختم شده و از غرب نیز به کارگر شمالی و انقلاب تا مرز بزرگراه جلال آل احمد می‌رسد. معابر مرزی این محله را می‌توان به‌صورت زیر تقسیم‌بندی نمود: از شمال به گل‌ها، از جنوب به خیابان دکتر فاطمی، از غرب به خیابان کارگر شمالی و از شرق به بزرگراه شهید گمنام و کاج. اما خیابان دکتر فاطمی که به دلیل وجود ساختمان‌های مهم، از مرکزیت خاصی برخوردار است، جهت شرقی-غربی داشته و از شرق به خیابان ولیعصر، از غرب به خیابان چمران منتهی شده است
فاطمی شامل طرح اصلی و طرح زوج و فرد می‌باشد
از جنوب خیابان ولیعصر و اتوبوس‌های خط هفت BRT که چنانچه در ایستگاه فاطمی پیاده شوید، سیصد متر پیاده‌روی به سمت میدان فاطمی دارید. البته غیر از این مسیر، مسیرهای شمال، شرق و غرب محلات نیز به‌وسیله اتوبوس به میدان فاطمی راه دارد تاکسی هم از مرکز و جنوب شهر تهران به سمت میدان فاطمی وجود دارد. ضمناً در پایانه‌های تاکسی تمام محلات تهران بخصوص پایانه شهید نظری که خط تاکسی مستقیم دارد، به میدان فاطمی راه پیدا می‌کنید
نزدیکترین پمپ بنزین در خیابان امیرآباد قرار دارد.
می‌توانید از متروی خط سه استفاده کرده و در ایستگاه مترو جهاد پیاده شوید
ساختمان‌های فرهنگی گردشگری مانند موزه فرش ایران، هتل بین‌المللی لاله، تالار و تئاتر فرهنگ و هنر، تالار و تئاتر امام خمینی(ره)، مرکز تولید تئاتر عروسکی و سینما پارک لاله، کتابخانه محلی، کتابخانه معاونت ترویج و مشارکت. ساختمان‌های مذهبی مانند مسجد نور، مسجد چهارده معصوم، مسجد ریحان، مسجد ابراهیم خلیل، کلسیای کنیسه خراسانی‌ها و مسجد دل‌سوختگان حسین(ع). پارک لاله از قدیمی‌ترین پارک‌های محلات تهران است. این پارک به مساحت دو هزار مترمربع می‌باشد و به دلیل امکاناتی که دارد محل رفت‌وآمد همه اقشار جامعه از کودکان، زنان، مردان، اهالی هنر و موسیقی و حتی محل درآمد زنان سرپرست خانوار نیز می‌باشد. امکاناتی مانند فضای بازی کودکان، بازارچه خوداشتغالی، موزه هنرهای معاصر، محل اجرای موسیقی و بسیاری امکانات دیگر، جذابیت این پارک را دوچندان نموده است. موزه هنرهای معاصر که در داخل پارک لاله قرار دارد مرز محله فاطمی است. چنانچه مایلید معماری‌های مدرن و معماری‌های سنتی را در یک مکان ملاحظه کنید، این موزه بهترین مکان برای شما است. خوب ست بدانید این موزه در سال هزاروسیصدوپنجاه و شش با تفکر کامران دیبا و پشتیبانی فرح پهلوی و در کناره غربی پارک لاله ساخته شد. داخل موزه چند گالری در سه طبقه دارد و اشیاء موزه آثار هنرمندان ایرانی و خارجی است، این اشیاء هر چند وقت یک‌بار به مناسبت‌های مختلف عوض می‌شود. این موزه دارای بخش‌هایی مانند کتابخانه تخصصی، سالن سینما،کارگاه عکاسی، رستوران، محل فروش نشریات قدیمی و جدید و سالن سخنرانی. این موزه روزهای شنبه و ایام تعطیل، تعطیل است. موزه فرش که در خیابان کارگر شمالی جنب پارک لاله به دستور فرح پهلوی توسط عبدالعزیز فرمان فرمائیان ساخته‌شده و در روز بیست‌ودو بهمن سال 1356 افتتاح شد.ساختمان موزه معماری خاصی دارد و نمای بیرون آن به شکل دار قالی ساخته‌شده است. این موزه دو تالار در دوطبقه دارد که شامل قالی دستبافت و گلیم ایرانی می‌باشد. طبقه همکف آن موزه دائمی با تعداد صدوپنجاه تخته فرش و طبقه دوم موزه برای نمایشگاه‌های مناسبتی در نظر گرفته شده است. مرکز خرید پرنیان در ابتدای خیابان شهید گمنام و در شمال غربی میدان فاطمی قرار دارد. این مرکز خرید، تجاری و اداری است و در سال 1384 افتتاح شد. مرکز خرید پرنیان، ده طبقه دارد و چهل‌ویک مغازه که فروشنده پوشاک، طلا جواهر،آرایشی بهداشتی،کافی شاپ و دیگر مشاغل به شرح زیر هستند. طبقه منفی یک و منفی دو این مرکز خرید به پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه و همچنین به صنایع‌دستی و بازارچه هنری اختصاص دارد. طبقه همکف آن شامل فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه و طلا و جواهر است. طبقه اول این مرکز خرید به کافه‌رستوران و پارکینگ اختصاصی، اختصاص دارد. طبقه دوم به بعد آن واحدهای اداری است. که یک باب کافه و رستوران بسیار مجلل با بالکن دارد بعلاوه این‌که واحدهای اداری آن شامل موسسه کاریابی، دفاتر بازرگانی و بیمه، آژانس هواپیمایی و ... می‌باشد مرکز خرید لاله که دقیقاً روبروی پارک لاله در خیابان فاطمی است، این مرکز از شادترین مراکز خرید محلات تهران می‌باشد. برای رسیدن به این مرکز خرید، نیازی به خودروی شخصی ندارید و به‌راحتی با اتوبوس می‌توانید به این مرکز برسید. دلیل این‌که به جرگه‌ی یکی از شادترین مراکز خرید در محلات تهران پیوسته این است که در این مکان به هر مناسبتی جشن برپاست و برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود. فروشگاه‌های این مرکز خرید اجناسی از قبیل کیف و کفش و لباس و غیره می‌فروشند.