به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

97 متری

2 اتاق خواب

نوساز

کد: 228234

منطقه: حکیمیه

محدوده: حکیمیه اتوبان بابایی شهرک بهشتی

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | لابی | سالن اجتماعات | نگهبان | کولر | چیلر

طبقه: 15

20 طبقه - 20 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: تعاونی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
حکیمیه شهرک شهید بهشتی
93 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 645268
متری توافقی
توافقی
اتوبان بابایی
91 متری | 2 اتاق | 2سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 255403
متری توافقی
توافقی
بزرگراه بابایی بعد از جاده لشکرک
96 متری | 2 اتاق | 2سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 559489
متری توافقی
توافقی
حکیمیه اتوبان بابایی
103 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 400397
متری توافقی
حکیمیه از محلات ناحیه 8 شهرداری منطقه ی 4 تهران بوده و در شمال شرقی تهران قرار گرفته است. محله ی حکیمیه از نقاط خوش آب و هوای تهران بوده و بسیار مورد توجه طبیعت دوستان است. از لحاظ قشر درآمدی نیز افرادی با درآمد متوسط به بالا در این منطقه ساکن هستند و برخی این محله و آپارتمان های آن را از جهات مختلف و غنی بودن امکانات رفاهی و در دسترسی داشتن به نقاط مرکزی شهر، بهترین نقطه برای زندگی می دانند.
محله حکیمیه
در دوره ناصری شخصی به نام میرزا علی نقی حکیم الممالک روستای چاهک را خرید و آن را رونق بخشید و سپس نام حکیمیه را بر روی آن گذاشت و پس از مدتی آن را به میرزا زین العابدین امام جمعه فروخت و اسم امامیه را بر روی آن قرار دادند. جالب است بدانید پدر حکیم الممالک یک فرد یهودی به نام میرزا اسماعیل خان بوده که بعد ها مسلمان شد و به خدمت محمدشاه قاجار درآمد. حکیم الممالک هم خود پزشک محمدشاه و ناصرالدین شاه بوده است و در برهه ای از زمان نیز حاکم قم بود. امام جمعه هم که مدتی بعد این قسمت به او فروخته شد در اصل داماد ناصرالدین شاه بوده است. درگذشته به حکیمیه چاهک هم می گفتند.
محله حکیمیه دارای جمعیتی معادل 52497نفر هست که 53 درصد آن را مردان و 47 درصد آن را زنان تشکیل داده اند. در این منطقه آپارتمان های شیک و نوسازی ساخته شده است که بعضی این منطقه را بهترین منطقه برای زندگی می دانند
محله ی حکیمیه را اگر از سمت شمال ادامه دهیم به بزرگراه بابایی خواهیم رسید، اگر از سمت جنوب ادامه دهیم جاده ی دماوند را پیش روی خود خواهیم دید. از سمت غرب نیز حکیمیه به 35 متری جاده اتحاد خواهد رسید. در سمت شرق حکیمیه نیز جاده تلو قرار دارد
ندارد
از مبدا تهرانپارس،رسالت و تهران نو اتوبوس و تاکسی برای این منطقه در نظر گرفته شده است. محله ی حکیمیه از نظر وسایل نقلیه ی عمومی بسیار پررونق و دارای اهمیت است و از این نظر مشکلی نخواهید داشت و به طور کلی محله ی حکیمیه دارای دسترسی خوبی به مکان های عمومی و مرکز شهر است.
کافی است به شهرک حکیمیه، بلوار بهار، نبش خیابان شکوفه بروید. از دیگر پمپ بنزین های حکیمیه در بزرگراه همت شرق، بزرگراه زین الدین شرق، خیابان بهار، بلوار لاله، نبش بلوار فجر قرار گرفته است.
ایستگاه مترو نوبنیاد و ایستگاه مترو شهید باقری
مکان های شاخص موجود در محله ی حکیمیه دانشگاه ها: در محله ی حکیمیه دانشگاه های زیادی قرار دارد که از جمله ی آن ها می توان به دانشگاه امام حسین وابسته به سپاه پاسداران، دانشکده صنعت آب و برق شهید عباس پور وابسته به وزارت نیرو، دانشکده حفاظت و ایمنی کار و مرکز تربیت بدنی شهید دکتر چمران اشاره کرد. خوابگاه دانشگاه عباسپور و علم و صنعت ایران نیز از دیگر مناطق مهم و وابسته به دانشگاه این مجموعه هستند. شرکت سهامی شیمیایی ایران : این شرکت تولید کننده ی انواع صابون رخت‌شوی ایران، انواع صابون توالت، گلیسیرین، شمع، سولفور دوسدیم(دندانه)، کربنات دوسود، سولفات دوسود، جوهر نمک، خاکستر سولفاته، پنبه لینتر، کنجاله، انواع روغن های تصفیه شده، خوراکی منجمله روغن تخمه پنبه، روغن کنجد، روغن زیتون و روغن آفتابگردان بوده است و در امامیه(محل کارخانه گودرون) قرار گرفته است. بوستان شکوفه، بوستان ریحانه، صبا، بهشت ، شفق ، ساحل، طلوع، حکیمیه، خانواده و جانباز، سبلان، شهداي گمنام(مقبره الشهدا)، صلح و دوستی، عرفان، لاله، نرگس(ساصد)، نسترن، نور، بوستان البرز، محمد، یاسمن، نیکان، رضوان و بهشت رضوان از بوستان های زیبای منطقه ی حکیمیه هستند که این به این منطقه رونق بخشیده اند. جالب است بدانید 178311 متر مکعب از حکیمیه را پارک ها تشکیل داده اند. فروشگاه‌ها و مراکز خرید محله ی حکیمیه این منطقه از نظر فروشگاه ها و مراکز خرید نیز بسیار غنی است. مرکز خرید ارکیده، بازار بزرگ حکیمیه، بازار بزرگ ولی عصر، فروشگاه شهروند و بازارچه کوثر و الزهرا در این منطقه قرار گرفته اند و رونق خوبی دارند و می توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را به راحتی و در کم ترین زمان در اینجا پیدا کنید و از خرید کردن لذت ببرید. محله ی حکیمیه از نظر رستوران های سنتی و مدرن، کافه ها، مراکز تهیه غذا و سوپرمارکت ها در سطح بالایی قرار دارد و می توانید به راحتی مواد غذایی مورد نیاز خود را از این منطقه تهیه کنید. از دیگر مراکز و امکانات تفریحی، رفاهی محله حکیمیه می توان به مجموعه فرهنگی سرای محله، مجتمع هنری فرهنگی حکیمیه، کتابخانه حکیمیه، مسجد جامع الزهرا و مجموعه باشگاه سوارکاری اشاره کرد.