به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

210 متری

3 اتاق خواب

2 سال ساخت

کد: 322027

منطقه: پل رومی

محدوده: الهیه پل رومی

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | سونا | استخر | جکوزی

طبقه: 6

10 طبقه - 1 واحدی

نما: کلاسیک

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: فرنیش

کف پوش: نا مشخص

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
الهیه انتهای پارک اندیشه
200 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 790192
متری توافقی
توافقی
خیابان دولت خیابان کیکاووس
200 متری | 2 اتاق | 1سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 496194
متری توافقی
توافقی
الهیه
200 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 295040
متری توافقی
توافقی
الهیه پل رومی خیابان اکبری
220 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 744729
متری توافقی
محله پل رومي در شمال شهر تهران و منطقه شميرانات است. پل رومي برروي رودخانه دربند و در محل تقاطع خيابان شريعتي و بلوار صبا در منطقه يك شهرداري تهران واقع است و دو محله قيطريه و الهيه را به هم متصل مي كند.
محله پل رومی
نام محله رومي براساس نام پلي در جنوب غربي ايران در شهر دزفول است كه در زمان ساسانيان به وسيله اسراي رومي درست شده است و به همين دليل در گذشته به آن پل رومي مي گفتند. اسراي رومي همان سربازاني بودند كه در جنگ عليه ايران شركت كرده بودند و بعد از شكست سپاه خود اسير شدند و همين سربازان در ساخت پل رومي مشاركت كردند. اين پل در نزديكي سفارت تركيه قرار دارد. در قرن 19 ميلادي، يكي از سفراي تركي در اين منطقه، باغ و ساختماني را بنا كرد كه بعدها به دولت تركيه تعلق گرفت و بتدريج اتباع روسيه و تركيه توانستند كه بسياري از زمين هاي منطقه را خريداري كنند. وجود سفارت هاي تركيه و آلمان در محل پل رومي باعث شده كه اين محله رنگ و بوي سياسي و اداري به خود بگيرد. اكنون بسياري از مردم به اين دو سفارت مراجعه مي كنند تا كارهاي اداري خود را در زمينه مهاجرت يا سفر به اين دو كشور به انجام برسانند، بنابراين هميشه در جلوي اين دو سفارت صفي از مردم ديده مي شود تا وارد سفارت شده و از امورات خود در اين زمينه آگاه شوند. پل رومي يك پل سنگي و قوسي شكل است كه رود مقصود بيك از زير آن عبور مي كند. اين رود در مجاورت بافت مسكوني منطقه تجريش شروع و تا پل صدر نيز ادامه پيدا مي كند. دره مقصود بيك يكي از مهم ترين مناطق زيست محيطي است كه با هدف تثبيت رودخانه مقصود بيك به عنوان يك المان شهري و با توجه به ويژگي هاي طبيعي مسيرهاي پياده روي توسط شهرداري ساخته و آماده شده است.
محله پل رومي در مركز شهر تهران قرار دارد و يك منطقه شلوغ و پروسروصداست. جمعيت بسيار زيادي در اين منطقه ساكن هستند. آپارتمان هاي بسيار زيبايي و شيكي متناسب با امكانات نيز وجود دارند كه مي توانيد با مراجعه به آژانس هاي املاك، از مشخصات هر كدام باخبر شده و در نهايت از محل ديدن كنيد و در صورت پسند كردن آن را خريداري نماييد. البته در زمان بارندگي هاي شديد ايستگاه متروي تهران كه در اين محله قرار دارد از آب پر مي شود كه جهت رفاه شهروندان اين ايستگاه بسته مي شود تا اين مشكل به وجود آمده رفع شود. و در همين راستا از شهروندان تهراني درخواست مي شود كه از ساير مسيرهاي موازي استفاده كنند تا هرچه زودتر اين مشكل رفع شود. در كل اين محله يك محله شلوغ و پروسروصدايي است و ترافيك سنگيني بر آن حاكم است اگرچه در محدوديت ترافيكي قرار دارد و لذا از كليه شهروندان درخواست مي شود كه با وسايل نقليه عمومي به محله پل رومي تردد كنند تا شاهد ترافيك سنگيني نباشيم.
پل رومي به بزرگراه هاي صدر و خيابان شريعتي متصل است. محله پل رومي در خيابان شريعتي و بالاتر از بزرگراه صدر و نرسيده به بلوار صبا و در خيابان پل رومي واقع است.
محله پل رومي مشمول طرح ترافيك است و به همين دليل شايسته است كه مردم به اين طرح احترام بگذارند و فقط در روزهاي مشخص شده براي ماشين هاي آن ها، به اين منطقه و محل تردد كنند. به همين خاطر از شهروندان درخواست مي شود كه با وسايل نقليه عمومي به محله پل رومي تردد كنند. وسايل نقليه عمومي در محدوده هاي طرح ترافيك بهترين گزينه براي رسيدن به مقصد هستند و لذا مردم مي توانند با اعتماد به وسايل نقليه عمومي هرچه سريع تر به مقصد برسند. آژانس هاي مسافرتي نيز در اين محله وجود دارند كه مسافران مي توانند با مراجعه به آن ها براي سفرهاي خود برنامه ريزي كنند و با خيالي راحت سفر كنند.
مي توانيد با اتوبوس هاي خط ميدان رسالت ـ ميدان قدس به اين محله تردد كنيد. اين خط اتوبوسراني تنها خطي است كه به سمت ميدان قدس از نياوران مي گذرد. خط هاي ديگر اتوبوسراني عبارتند از خط پيچ شميران ـ تجريش، خط ميدان امام خميني ـ تجريش و خط پايانه دستوراه (ميدان نوبنياد) ـ تجريش وجود دارد كه مي توانيد در ايستگاه پل رومي خط پياده شويد. ايستگاه اتوبوس محله پل رومي در خيابان شريعتي قرار دارد كه از شمال به جنوب حركت مي كنند. خط شماره 225، از پايانه شهيد دستواره به پايانه تجريش در حركت است و از مسيرهاي نوبنياد، خيابان پاسداران، ميدان اختياريه، خيابان شريعتي، متروي قيطريه، ميدان قدس، ميدان تجريش و خيابان شهرداري و خيابان كلاهدوز عبور مي كند. خط شماره 303 از ميدان قدس به ميدان رسالت حركت مي كند و در مسير از خيابان هاي شريعتي، متروي قيطريه، پل صدر، بزرگراه شهيد بابايي، بزرگراه امام علي، لويزان، شمس آباد، بزرگراه امام علي و رسالت و بزرگراه صدر عبور مي كند.
جايگاه شماره 161 پل صدر در محله پل رومي قرار دارد.
ايستگاه قيطريه نزديك ترين ايستگاه مترو به محله پل رومي است كه در خط 1 متروي تهران وجود دارد و در خيابان شهيد شريعتي و روبروي پل رومي قرار دارد. مساحت فضاي سرپوشيده اين ايستگاه 3531 مترمربع و فضاي باز آن بيش از 787 مترمربع است. اين ايستگاه مترو به خيابان هاي الهيه، شريعتي، و بزرگراه صدر و محله فرشته و شمال باغ قلهك نزديك است.
در محله پل رومي انواع و اقسام فروشگاه ها و مغازه ها ديده مي شوند كه ساكنان محله مي توانند متناسب با نيازهاي خود از آن ها استفاده كنند. به طور مثال در اين محله، رستوران پل رومي، سفره پل رومي، كافه هاي پل رومي، طباخي و فست فود هاي وجود دارند كه در اوقات شبانه روز پذيراي ساكنان و مهمانان آنان هستند.رستوران فلورانس در اين محله قرار دارد و رستوران شيك و لوكسي است كه همه مي توانند از آن استفاده كنند. موزه موسيقي، مجموعه چمران، باشگاه بيليارد آس، پياده رو مقصود بيگ و خانه فرمانفرما نيز در محله پل رومي قرار دارند. فروشگاه دلونگي و فلر در شعبه پل رومي مي توانيد انواع و اقسام لوازم خانگي را مشاهده كرده و دستگاه مورد نياز خود را خريداري نماييد. فروشگاه هاي ديگري مانند لوستر مهدي وجود دارد كه لوسترهاي لوكس و بسيار شيكي را در معرض فروش گذاشته است. مجتمع تجاري پابپكس در اين محله و در خيابان خزر و مابين خيابان خسرو و آويشن شرقي قرار دارد. در اين مجتمع انواع و اقسام فروشگاه هاي تجاري و برندهاي مختلف وجود دارد كه مشتريان و ساكنان محله مي توانند متناسب با سلايق خود از اين مراكز فروشگاهي خريد كنند. البته صرافي ها و مغازه هاي ديگري هم در اين محله وجود دارند كه اهالي محله و مهمانان آن ها مي توانند براي خريد و رفع نيازهاي خود به اين مراكز فروشگاهي و مغازه ها مراجعه كنند. نمايندگي ايرتويا براي ماشين در محله پل رومي نيز وجود دارد. همچنين فروشگاه هاي كيف و كفش نيز در محله پل رومي وجود دارند كه ساكنان مي توانند با مراجعه به آن ها نيازهاي كيف و كفش خود را برطرف كنند. فروشگاه فروش تشك برن نيز در اين محله وجود دارند.