به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

123 متری

2 اتاق خواب

نوساز

کد: 335608

منطقه: دریان نو

محدوده: میدان دریان نو

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | لابی | سالن اجتماعات | چیلر

طبقه: 7

9 طبقه - 15 واحدی

نما: ترکیبی

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: هایگلاس

کف پوش: لمینت

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: تعاونی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
دریان نو خیابان سوم
127 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 732243
متری توافقی
توافقی
طرشت میدان تیموری
118 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 626266
متری توافقی
توافقی
طرشت بلوار تیموری
118 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 158393
متری توافقی
توافقی
طرشت شمالی
118 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 114151
متری توافقی
در هر کدام از محلات تهران که زندگی می کنید بهتر است که اندکی در باب هر کدام از محلات اطلاع داشته باشید تا به وسیله آن بتوانید محله خود را بیشتر بشناسید. محلات تهران چه در شمال، چه در جنوب، چه در شرق و چه درغرب به عنوان محله پایتخت شناخته شده و همین امر سبب افزایش میزان اهمیت مسئولین به محلات می شود. امروز قصد داریم که به سمت محلات غربی تهران و محله دریان نو ستارخان برویم. این محله به عنوان یکی از محلات غربی و با قشر متوسط تهران به حساب می آید. درست است که گذشته همه محلات برای ما بسیار جذاب است ولی آینده چی؟ حال که ما در گذشته زندگی نکرده ایم بهتر نیست تا بتوانیم حداقل آینده محله خود را تغییر دهیم و به وضعیت کنونی محله خود رسیدگی کنیم؟ در محلات غربی تهران بیشترین چیزی که توجه شما را جلب می نماید توجه به اصول شهرسازی شطرنجی بوده که تمامی خیابان ها به صورت شطرنج، افقی و عمودی می باشد و همین امر سبب کاهش میزان ترافیک در محله می شود. در واقع می توان گفت که در محله دریان نو دسترسی های مناسبی وجود دارد و همین امر سبب افزایش میزان نفوذپذیری منطقه می گردد. متاسفانه دراین محله تهران با وجود آن که تلاش شده است که ترافیک وجود نداشته باشد ولی با این وجود تنها توانسته اند از میزان بار ترافیکی محله کمتر نمایند و به همین دلیل در بیشتر روزها در ساعات عصر بیشتر خیابان ها بخصوص خیابان ستارخان در شمال محله دریان نو بسیار پر ترافیک می باشد. در محله دریان نو علاوه بر وجود مشکل ترافیک محله مشکلات دیگری از قبیل آلودگی صوتی و آلودگی هوا هم دامان گیر مردم محله می باشد به همین دلیل بخش جنوبی محله ستارخان نسبت به بخش شمالی محله از آب و هوای آلوده تری برخوردار بوده و به نسبت آن ارزش و قیمت ملک در بخش شمالی بیشتر می باشد.
محله دریان نو
تاریخچه این محله به بنیان گذار آن باز می گردد، وی فردی به نام حاج مهدی ابراهیمی دریانی از اهالی آذربایجان شرقی بوده است. حاج مهدی از اهالی روستای دریان در آذربایجان شرقی بوده و به آبادانی و بنیان گذاری بسیار علاقه زیادی داشته است بر همین اساس در زمان سکونت در محله دریان نو فامیلی وی را بر روی این محله گذاشتند و به دلیل آن که محله جدید به حساب می آمد به نام دریان نو مشهور گردید همچنین حاج مهدی علاوه بر آبادانی محله دریان نو به آبادانی محلات اطراف نظیر محلات تهران ویلا، شهرآرا و... پرداخت. همانطور که ذکر گردید نام گذاری محله دریان نو بر اساس زادگاه و فامیلی حاج مهدی بوده ولی نام گذاری شهرآرا بر اساس نام شرکتی که توسط حاج مهدی تاسیس گردید صورت گرفته است. در گذشته در این محله و سایر محلات اطراف بیشتر باغ و زمین های کشاورزی وجود داشت ولی با توجه به پیشرفت ها و گسترش های انجام شده می توان گفت که بیشتر باغ های آباد آن دوران تخریب و جایشان را به ساختمان های چند طبقه داده اند به همین دلیل است که در برخی از کوچه و خیابان های این محله می توان علاوه بر ساختمان های بلند چندین خانه ویلایی هم مشاهده نمود. البته ناگفته نماند که یکی از محلات نزدیک محله دریان نو محله طرشت است ولی با این وجود می توان درون محله همچنان باغ های قدیمی و تاریخی پیدا نمود که اکنون در فصل تابستان و بهار پاتوق شاتوت فروشان گردیده است. از دیگر اقدامات حاج مهدی در محله دریان نو، شهرآرا و پاتریس لومومبا طرح ساختمان های 55 متری بوده است که این طرح را با موافقت مجلس شورای اسلامی شروع به ساخت نمودند و این ساختمان ها به شش دستگاه معروف گردید. ساکنان این منازل کارمندان شرکت حاج مهدی بوده اند.
دسترسی های محله دریان نو از سمت شمال به خیابان ستارخان و خیابان حبیب الله، از سمت جنوب به بزرگراه یادگار امام، از سمت شرق به خیابان شادمهر و از سمت غرب به خیابان حبیب الله و خیابان شیخ فضل الله نوری دسترسی دارد. از جمله محلات اطراف می توان به محله تهران ویلا، محله تهرانسر، محله شهرآرا و محله ستارخان اشاره نمود محله دریان نو که در حال حاضر جزء یکی از نواحی شهرداری منطقه 2 تهران محسوب می شود
علاوه بر دسترسی به مترو دسترسی به تاکسی و اتوبوس هم بسیار مهم می باشد و باید بدانید که از خیابان ستارخان و خیابان آزادی اتوبوس های تندرو و معمولی ایجاد گردیده است. توسط خیابان شادمهر می توان به هر دو این خیابان ها دسترسی پیدا کرد همچنین در اطراف محله و همچنین درون محله دریان نو تاکسی عبور می نماید.
خوشبختانه در نزدیکی محله دریان نو تهران چند پمپ بنزین وجود دارد که هر کدام به عنوان پمپ بنزین های اصلی تهران می باشند و در صورت نیاز و در شرایط اضطراری می توان به آن ها مراجعه نمود. اسامی این پمپ بنزین ها شامل پمپ بنزین نامجو، پمپ بنزین شهرآرا و پمپ بنزین بهبودی می شود.
خوشبختانه در بخش جنوبی محله دریان نو از نظر دسترسی به مترو در وضعیت مناسبی است و می توان به راحتی توسط تاکسی به ایستگاه های مترو دسترسی پیدا نمود. در بخش جنوبی محله علاوه خط 4 مترو تهران خط 2 مترو تهران هم ایستگاه دارد. ایستگاه دانشگاه شریف، ایستگاه شادمان و ایستگاه مترو حبیب الله از جمله ایستگاه های مترو نزدیک محله دریان نو می باشد.
مراکز خرید محله دریان نو تهران خوشبختانه خیابان ستارخان به عنوان یکی از معروفترین مراکز خرید تهران شناخته می شود و تمامی مغازه های آن دارای تنوع بسیار زیادی می باشد. در نزدیکی محله هم وجود بازارچه سنتی ستارخان به عنوان یک نعمت شناخته شده و می توان به این بازارچه هم مراجعه نمود. همچنین از محله مراکز خرید و پاساژهای محله دریان نو می توان به مرکز خرید مفید اشاره نمود. بوستان های و مراکز گردشی و تفریحی خوشبختانه در محله دریان نو چندین بوستان وجود دارد ولی با این وجود سرانه فضای سبز این محله بسیار پایین است ولی بیشتر اهالی محله به پارک های اطراف محله مانند پارک شهرآرا و پارک ستارخان مراجعه می نمایند. وجود سالن فرهنگی و ورزشی شهید شوشتری هم به عنوان یکی باشگاه خوب برای ورزش محسوب می شود.