به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

122 متری

3 اتاق خواب

30 سال ساخت

کد: 374176

منطقه: طالقانی

محدوده: انقلاب خیابان برادران مظفر

پارکینگ | انباری | بالکن | کولر | شوفاژ

طبقه: 2

4 طبقه - 1 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
انقلاب بین چهارراه کالج و ولیعصر
110 متری | 0 اتاق | 30سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 166296
متری توافقی
رهن: توافقی اجاره: توافقی
بلوار کشاورز نبش خیابان ایتالیا
130 متری | 2 اتاق | 30سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 482385
رهن: توافقی اجاره: توافقی
شیخ هادی خیابان فلسطین جنوبی
122 متری | 2 اتاق | 30سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 536574
رهن: توافقی اجاره: توافقی
خیابان فلسطین خیابان هلالی
122 متری | 2 اتاق | 29سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 499137
محله طالقانی یا خیابان طالقانی، خیابانی است که از شرق به غربِ قسمت مرکزی تهران قرار دارد. بسیاری از سازمان‌ها و ادارات دولتی مهم در این خیابان قرار دارند و این امر موجب اهمیت بیشتر محله طالقانی نسبت به اکثر محلات تهران شده است. سفارت امریکا نیز در این خیابان قرار دارد که هم‌اکنون برای کاربری دیگری استفاده می‌شود. در خیابان طالقانی از غرب به شرق در محلات تهران که قدم می‌زنیم به ترتیب با تقاطع این خیابان و خیابان‌های مهم بسیاری مواجه می‌شویم. ابتدا تقاطع وصال شیرازی سپس خیابان فلسطین و به ترتیب خیابان ولیعصر، خیابان حافظ و بعدازآن خیابان استاد نجات اللهی، خیابان قرنی و در انتها که به شریعتی می‌رسیم، خیابان بهار. خیابان طالقانی مهم‌ترین فاکتوری که محله‌ی محل سکونت در تهران باید داشته باشد، دارد و آن دسترسی به دیگر محلات تهران، به خصوص از طریق وسایل حمل‌ونقل عمومی است. خیابان طالقانی دقیقاً در مرکز تهران واقع شده و به دلیل اهمیت آن، محلی پررفت‌وآمد است و این موضوع از زمان پهلوی به همین منوال بوده و همواره از آن زمان نیز دچار ترافیک است. آلودگی هوای این خیابان در تقاطع مختلف خیابان‌ها با خیابان طالقانی، متفاوت است. در حقیقت این مکان آب‌وهوای شهریِ تهران را دارد.
محله طالقانی
خیابان طالقانی در گذشته تخت جمشید نام داشت و نسبت به دیگر محلات تهران در شمالی‌ترین بخش شهر تهران قرار می‌گرفت. به عبارتی خیابان طالقانی شمالِ شهر تهران محسوب می‌شد. در روزهای تعطیل، مردم در کنار درختان و فضاهای سبز این خیابان بساط نهار پهن می‌کردند و به تفریح می‌پرداختند. این خیابان بعد از انقلاب به نام فعال سیاسی و عالم فقیه ایرانی سید محمود طالقانی تغییر نام پیدا نمود. شکل‌گیری این محله با آغاز سلطنت پهلوی اول شروع شد. احداث دانشگاه تهران، مدرسه فنی (دانشگاه امیرکبیر) و ... با روی کار آمدن پهلوی دوم اطراف خیابان تخت جمشید (طالقانی) شروع به پیشرفت نمود و خیابان‌های ولیعصر، حافظ تا شریعتی شکل گرفتند و مراکز زیادی در خیابان تخت جمشید به وجود آمد اما همچنان قطب تجاری شهر، بازار بزرگ بود. حدود سال 1341 شرکت ملی نفت در خیابان تخت جمشید بنا شد و استحکام و عظمت این ساختمان در پیشرفتِ بازرگانی خیابان تخت جمشید تغییر عمده‌ای به وجود آورد.
خیابان طالقانی جهت شرق به غرب دارد. از شرق با خیابان شریعتی تقاطع دارد که به این قسمت از خیابان سه‌راه طالقانی می‌گویند. از غرب با دانشگاه تهران و خیابان قدس تقاطع دارد و خاتمه میابد.
کل محدوده طالقانی دارای طرح اصلی می‌باشد
خیابان طالقانی ازجمله محلات تهران است که دسترسی عالی به انواع خطوط اتوبوس‌رانی از دیگر محلات تهران دارد. ساکنین خیابان طالقانی هیچ مشکلی از بابت سفر با اتوبوس به شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نخواهند داشت. درصورتی‌که مایل به استفاده از خطوط تندروی اتوبوس‌رانی هستید، می‌توانید به‌وسیله خطوط یک و هفت این سامانه به چهار جهت جغرافیایی تهران (شمال: تجریش، جنوب: راه‌آهن، شرق: تهران‌پارس و غرب: پایانه آزادی) خود را برسانید. به دلیل اینکه از حوصله این متن خارج است فقط تعداد اندکی از ایستگاه‌های خطوط عادی اتوبوس را خدمتتان عنوان می‌کنیم. خیابان طالقاني نرسيده به خیابان وصال شيرازي، ایستگاه‌های دبستان فردوسی و قدس خیابان طالقاني نرسيده به میدان فلسطين، ایستگاه خیابان فلسطين خیابان طالقاني ضلع شمال شرقي ميدان فلسطين، میدان فلسطين خیابان طالقاني بعد از پل حافظ یا خیابان طالقاني بعد از خیابان وليعصر، ایستگاه شركت نفت خیابان طالقاني بعد از خیابان حافظ، ایستگاه حافظ خیابان طالقاني بعد از خیابان استاد نجات الهي، ایستگاه ويلا خیابان طالقاني بعد از خیابان ايرانشهر قبل از سپهبد قرني، ایستگاه ايرانشهر خیابان طالقاني بعد از خیابان ايرانشهر قبل از تقاطع خیابان، ایستگاه هلال‌احمر
نزدیک ترین پمپ بنزین بالاتر از میدان فردوسی قرار دارد
متروی طالقانی در این خیابان قرار دارد. و در نزدیکی این خیابان ایستگاه های متعددی از خطوط یک سه و هفت مترو قرار دارد
سینما تخت جمشید که امروزه به نام عصر جدید می‌شناسیم، در سال 1321 ساخته شد و در سال 1357 کاملاً بازسازی شد. زمانی این سینما تنها مکان نمایش فیلم در محلات تهران بود. سفارت سابق امریکا که در خیابان مفتح - طالقانی قرار دارد. معمار این ساختمان و ساختمان دیگری برای سفارت در آنکارا شخصی بهنام وان در گراکت بود. پس از تسخیر این ساختمان به‌وسیله مردم در سال 1357، ساختمان‌های داخل سفارت تغییر کاربری دادند و به کتاب‌فروشی، سالن ورزش و ... تبدیل شدند و فقط طبقه دوم ساختمان که محل زندگی سفیر بود متروکه مانده است. مسجد دانشگاه تهران، مسجد امام صادق (ع)، مسجد قدس (فلسطین)، مسجد امام باقر (ع) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) اماکن فرهنگی: کتابخانه فنی مهندسی شهید صبوری در خیابان طالقانی - حافظ می‌باشد. این محله یکی از محلات تهران است که بیشترین تعداد سینما را در خود جای داده است. سینما عصر جديد در خيابان آيت طالقاني- بعد از خيابان وصال شيرازي است. سینما فلسطين و تماشاخانه کنش معاصر در خيابان آيت طالقاني- نرسيده به ميدان فلسطين قرار دارد. سینما قيام در چهارراه طالقاني ولیعصر واقع شده است. مراکز بهداشتی درمانی: در محلات تهران، کمتر به محله‌ای برمی‌خورید که این تعداد بیمارستان را در خود جای داده باشد. بیمارستان کودکان، بیمارستان آراد، بیمارستان ایرانشهر و بیمارستان پاسارگاد در خیابان طالقانی، تقاطع ولیعصر تا شریعتی قرار دارند. بیمارستان صدر و بیمارستان فیروزگر که از بیمارستان‌های تأمین اجتماعی می‌باشند، در طالقانی- ولیعصر واقع‌شده‌اند. کلینیک آلرژی ایران که در جهت تشخیص و درمان انواع آلرژی در سرتاسر ایران زبانزد است، در خیابان طالقانی خیابان سرپرست واقع شده است. آزمایشگاه دانش که یکی از بهترین آزمایشگاه‌های تهران بعد از آزمایشگاه مرکزی می‌باشد، در این خیابان واقع شده است. دیگر اماکن عمومی: مجموعه ورزشی شهید شیرودی و مجموعه ورزشی شهدای دانشجو در خیابان طالقانی - مفتح قرار دارد. محله طالقانی، یکی از مهم‌ترین محلات تهران است زیرا ساختمان‌های حیاتی ایران در آن جای گرفته است. اداره کل آموزش‌وپرورش شهر تهران، دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران، سازمان انتقال خون، سازمان بازرسی کل کشور، هتل‌های پارسیان، هویزه، قناری، آزادی، مارلیک و امیر، وزارت تعاون، داروخانه مرکزی هلال‌احمر و وزارت نفت در خیابان طالقانی و اطراف آن واقع شده است. بوستان هنرمندان در خیابان طالقانی- ایرانشهر واقع شده است این بوستان بسیار ارزشمند دارای ساختمان‌هایی مانند خانه هنرمندان، نگارخانه، سالن تئاتر، فضاسازی مناسب جهت اسکان برای یک روز تعطیل، بازارهای فصلی و همچنین فروش صنایع‌دستی و هنری ایران می‌باشد. بوستان ورشو، بوستان بهار، بوستان دانشجو، پارک فردوسی و پارک عمران نیز در اطراف خیابان طالقانی وجود دارند بوستان سه‌راه طالقانی که بوستان محلی و بسیار زیبایی است، دارای وسایل بازی کودکان و فضای سبز و مبلمان می‌باشد. مراکز خرید محله طالقانی تهران: مرکز کامپیوتر ایران جهت خرید هر نوع کامپیوتر، لپ تاب، گوشی همراه و ... در خیابان ولیعصر-طالقانی قرار گرفته است. مجتمع تجاری اداری نور که فروشگاه‌های مختلفی ازجمله کیف و کفش، لوازم تزئینی و کادویی، لوازم مهندسی، پوشاک و ... می‌توانید جستجو نمایید، در خیابان طالقانی است