به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

75 متری

2 اتاق خواب

5 سال ساخت

کد: 422001

منطقه: تهران سر

محدوده: تهرانسر

پارکینگ | انباری | آسانسور | کولر | پکیج

طبقه: 6

7 طبقه - 6 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: هایگلس

کف پوش: سراميك

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
تهرانسر خیابان بیست و سوم
70 متری | 2 اتاق | 4سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 849960
متری توافقی
توافقی
تهرانسر خیابان بیست و یکم
70 متری | 2 اتاق | 10سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 483148
متری توافقی
توافقی
تهرانسر بلوار اصلی
83 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 958248
متری توافقی
توافقی
تهرانسر بلوار اصلی
78 متری | 2 اتاق | 8سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 810823
متری توافقی
محله تهرانسر در غرب تهران بوده و از شرق به فرودگاه مهرآباد و محله شهرك آسمان و از غرب به بزرگراه آزادگان و محله شهرك استقلال، از شمال به بزرگراه شهيد لشكري و محله شهرك آزادي محدود شده است. محله تهرانسر در منطقه 21 شهرداري تهران واقع است و 7 بخش جداگانه شامل تهرانسر شرقي، تهرانسر مركزي، تهرانسر شمالي، بلوار اصلي و خيابان خسروپرويز، تهرانسر غربي، شهرك پاسداران، و شهرك دريا و باشگاه نفت در اين محله وجود دارند. بيش از 1000 نفر در محله تهرانسر ساكن هستند و وجود هواي نسبتا" پاك در مقايسه با مناطق مسكوني شرق تهران و امكانات رفاهي و درماني و دسترسي عالي به بزرگراه ها باعث شده كه جمعيت بسيار بيشتري در اين محله ساكن شوند. اكثرا" قوميت هاي لري، آذري، فارس و كرد در اين محله ساكن هستند. اين محله يكي از بهترين محلات براي اجراي طرح مسكن ويژه تهران انتخاب شده و 2310 واحد مسكوني به خصوص در ضلع جنوبي بلوار ياس از سال 1391 تاكنون تاسيس شده اند.
محله تهران سر
محله تهرانسر فعلي در زمان قاجار، جزء شكارگاه هاي سلطنتي محسوب مي شد. چشمه اي در اطراف اتوبان آزادگان در نزديكي شهرك فاطمه الزهراء به معروفيت اين محله كمك شاياني كرد. احمد شاه قاجار شخصي معروفي به نام خليل معنوي تمايل به خريد چشمه داشت و بالاخره متوجه شد كه شخصي بنام فرمانفرما كه از نوادگان ناصرالدين شاه قاجار است مالكيت اين چشمه را دارد. خليل معنوي به او مبلغ 13 هزار تومان را پرداخت مي كند و چشمه مذكور را از او خريداري مي كند و در اطراف آن خانه هايي روستايي را احداث مي كند و نام آن روستا را سليمان خانه مي گذارد همچنين او با پرداخت حقوق به كشاورزان از آن ها درخواست مي كند كه بر روي زمين هاي آن زمان كشاورزي كنند و بدين ترتيب خود را مالك زمين هاي آن زمان مي كند. بعد از گذشت مدتي، شركت نفت اين زمين ها با پرداخت مبلغي، يك ميليون مترمربع از زمين ها را خريداري كرده و واحدهاي مسكوني خود را برروي زمين ها احداث مي كند و در نهايت اسم اين محله را به محله تهرانسر تغيير مي دهد.
محله تهرانسر يكي از خوش آب و هواترين محلات تهران به شمار مي رود. امكانات رفاهي و درماني مناسبي در اين محله قرار داده شده است و به همين دليل بسياري از افراد مهاجر دوست دارند كه در اين محله سكونت داشته باشند. اكثر طايفه هاي كرد، لر، آذري، فارس در محله تهرانسر سكونت دارند. چندين شهرك در اطراف محله تهرانسر قرار دارند كه همگي جزء تهرانسر محسوب مي شوند. شهرك پاسداران، شهرك مذهبي است و در اين شهرك مسجد نبي وجود دارد كه در دهه 70 تاسيس شده است. شهرك دريا يكي ديگر از شهرك هاي متصل به محله تهرانسر است. اين شهرك توسط تعاوني نيروي دريايي در سال 63 ساخته شد و واحدهاي مسكوني آن در اختيار پرسنل اين نيرو قرار گرفت و به همين دليل به آن شهرك دريا مي گويند. با گذشت زمان، واحدهاي مسكوني اين شهرك به افراد ديگري هم واگذار شد، در حال حاضر 3700 خانوار در اين شهرك ساكن هستند كه از اين تعداد 260 خانوار، خانواده هاي پرسنل و بازنشستگان نيروي دريايي هستند. خانه هاي محله تهرانسر در ابتدا بزرگ و ويلايي بودند و به صورت متراكم كنارهم قرار ندارند. در بين سال هاي 1372 و 1373 مجوز آپارتمان سازي از طرف شهرداري صادر شد و به مرور خانه هاي ويلايي به واحدهاي آپارتماني تغيير كردند. به همين دليل هماهنگي موجود بين واحدهاي مسكوني بهم خورده و ميزان تراكم جمعيت هم تغيير كرد.
اين محله از شرق به فرودگاه مهرآباد و محله شهرك آسمان و از غرب به بزرگراه آزادگان و محرك شهرك استقلال و از شمال به بزرگراه مخصوص كرج و محله شهرك آزادي منتهي مي شود. محله تهرانسر به 7 بخش شامل تهرانسر شرقي، تهرانسر غربي، تهرانسر مركزي، تهرانسر شمالي، شهرك پاسداران، شهرك دريا و باشگاه نفت تقسيم مي شود.
از آنجايي كه اين محله مشمول طرح زوج و فرد نمي شود به همين دليل در همه اوقات شبانه روز شلوغ و پروسروصداست. بخاطر وجود مراكز آموزشي و درماني متعدد و ادارات دولتي، مي توان انتظار داشت كه هميشه مردم و شهروندان عزيز در هر ساعت از شبانه روز به اين محله تردد كنند. البته ضرورت دارد كه شهروندان محترم در صورت امكان كارهاي خود را در همان محل سكونت خود به انجام برسانند و از سفرهاي غيرضروري شهري اجتناب كنند.
4 پايانه اتوبوس و 179 ايستگاه و 124 اتوبوس براي تهرانسر راه اندازي شده اند. شهرك شهرداري 2 خط اتوبوس دارد كه اولين خط از شهرك شهرداري به متروي ايران خودرو تردد دارد و در كل 8 اتوبوس براي اين خط فعاليت مي كنند 2040 مسافر را جابجا مي كنند. دومين خط اتوبوسراني از سمت شهرك به سمت ميدان آزادي حركت مي كند و 14 اتوبوس در اين خط فعاليت مي كنند و در حدود 2560 مسافر را جابجا مي كنند. شهرك دانشگاه 2 خط اتوبوس دارد. خط اول از شهرك به مترو چيتگر حركت مي كند و 9 اتوبوس در اين خط فعاليت مي كنند و 2560 مسافر را جابجا مي كنند.
پمپ بنزين هاي شهرك استقلال، وصال، و چندين پمپ بنزين ديگر جهت سوختگيري ماشين هاي ساكنين و مهمانان احداث شده اند.
ايستگاه آزادي مترو، به اين محله نزديك است.
در محله تهرانسر، انواع و اقسام مراكز تجاري و آموزشي و فرهنگي قرار دارند. در اين محله، فروشگاه هاي زنجيره اي جانبو، كوروش، رفاه، شهروند وجود دارد و همچنين ميدان ميوه و تره بار نيز براي رفع نيازهاي ميوه و تره بار نيز وجود دارد تا سكنه بتوانند براحتي نيازمندي خود را خريداري نمايند. همچنين دانشكده هاي فني و حرفه اي سما، علوم سما، علمي و كاربردي پارس، مركز آموزش علمي و كاربردي پرسپوليس، مهركام پارس و فرهنگ و هنر از ديگر مراكز علمي و آموزشي اين محله به شمار مي رود. كتابخانه مسجد النبي، خانه فرهنگ تهرانسر، سراهاي محله تهرانسر شرقي، غربي، نفت و ياس و باشگاه فوتبال نفت تهران نيز در اين محله قرار دارند. كلانتري 150 تهرانسر، ايستگاه 104 آتش نشاني و مركز مخابرات شهيد توكلي مهم ترين ادارات دولتي هستند كه در اين محله واقع شده اند. بوستان هاي ريما،شهداي گمنام، گلريز، لاله ، سپيد، ارغوان، گل ها، نرگس، در اين محله قرار دارند. به طور مشابه، خانه اسباب بازي، سينما ققنوس و شهربازي الماس نيز وجود دارند. مجموعه هاي ورزشي هورام و هودين نيز پذيراي جوانان و ديگر سنين مردم هستند. باشگاه پينت بال سورن نيز در زمينه تيراندازي با گلوله هاي رنگي فعاليت مي كند. استخرهاي استقلال، رحيميان، چهاردهم و گل ها در ايام تابستان فعاليت مي كنند و بنابراين مردم عزيز مي توانند در اين فصل به اين مجموعه هاي ورزشي مراجعه كنند. سفره هاي سنتي الماس،زعفران، هزاردستان، شاخه طوبي نيز در اوقات نهار و شام پذيراي مردم هستند. مردم مي توانند از مساجد جامع ، الغدير، النبي، محسني، امام خميني، و گلزار شهداي گمنام جهت اقامه نمازهاي جماعت بهره مند شوند. بيمارستان هاي كوثر در اين محله قرار دارد كه در حال تكميل است و بعد از تكميل شدن جهت ارائه خدمات درماني به افراد مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت. همچنين كلينيك دندانپزشكي سيب، درمانگاه قوامين، درمانگاه تخصصي دندانپزشكي تهرانسر كه در نبش خيابان ششم اصلي قرار دارد، درمانگاه شهيد صنيع خاني واقع در شهرك استقلال، براي مراجعه كليه بيماران تاسيس شده اند. مراكز سوء مصرف تهرانسر در رابطه با مصرف مواد مخدر نيز احداث شده و مركز بهداشت تهرانسر غربي جوابگوي سوالات پزشكي مردم محلي است و در نهايت مركز معاينات رانندگان نيز جهت كمك به پليس راهنمايي و رانندگي نيز تاسيس شده اند.