به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

195 متری

3 اتاق خواب

نوساز

کد: 509066

منطقه: فرمانیه

محدوده: فرمانیه - دوقوز

پارکینگ | انباری | آسانسور | لابی | اسپلیت

طبقه: 2

5 طبقه - 1 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
کامرانیه نبش طاووس
185 متری | 3 اتاق | 3سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 534101
متری توافقی
توافقی
پاسداران، نرسیده به فرمانیه
208 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 664862
متری توافقی
توافقی
پاسداران شمالی خیابان نارنجستان
187 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 709553
متری توافقی
توافقی
فرمانیه نارنجستان ششم
193 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 514759
متری توافقی
فرمانیه در منطقه یک تهران و در شهرستان شمیرانات واقع شده است. این محله در گذشته به یکی از خانواده های پرنفوذ و متمول ایرانی به نام فرمانفرمائیان تعلق داشته است که نام این محله نیز از نام همین خانواده گرفته شده است.
محله فرمانیه
شاهزاده عبدالحسین میرزا فرمانفرما در زمان حکومت سلسله قاجار نخست وزیر ایران بوده است و اراضی این منطقه تماماً به خانواده او تعلق داشته است. این شاهزاده دارای چندین همسر و فرزند بود و از آنجا که قصد داشت تا از حسودی فرزندان همسر اول به فرزندان دیگر همسرانش جلوگیری کند بخش عظیمی از اموال خود را در زمان حیاتش بین فرزندان همسر اول تقسیم کرد. محله فرمانیه به فیروز بزرگ‌ترین فرزندش داده شد. این فرزند شاهزاده عبدالحسین بسیار ولخرج بود به همین دلیل مجبور شد بخشی از املاک خود را به سفارت ایتالیا بفروشد.
خیابان لواسانی یا فرمانیه از خیابان های اصلی محله است که به نوعی محله حول محور این خیابان شکل گرفته است. از خصوصيات منحصر به فرد اين محله ميتوان به سياسي بودن آن به دليل وجود سفارتخانه های متعدد و منازل تعداد بسياري از ديپلمات ها و سفرا اشاره كرد. از این رو اين محله امنيت اجتماعي بيشتري نسبت به ديگر محله ها دارد. با توجه به بافت مدرن کاربری های مسکونی محله، روابط اجتماعی در بافت به ندرت دیده می شود. در ساعات شلوغ و پر ترافیک ترافیک بزرگراه صدر به کوچه ها و خیابان های بافت جنوبی محله کشیده شده و مشکلاتی را برای تردد ساکنان به وجود می آورد. این قسمت محله بافت نسبتا شطرنجی داشته و بافت شهری آن منظم است. در قسمت غربی محله و شمال بلوار اندرزگو کوچه ها و خیابان ها تابع نظم خاصی نبوده و تراکم ساختمانی نیز فشرده تر و بیشتر است. محله دارای ورزشگاه های متعددی است که برای استفاده کارمندان ادارات مختلف می باشد. خیابان فرمانیه با فروشگاه ها و مراکز خرید متنوع زیاد موجود در آن از پاتوق های درون محله ای ساکنان فرمانیه بوده که اهالی محله برای رفع نیاز های روزانه خود در آن تردد می کنند.
محله فرمانیه از سمت جنوب به بزرگراه صدر و منطقه اختیاریه، از مغرب به کامرانیه جنوبی و چیذر، از سمت شمال به نیاوران و حصار بوعلی و از مشرق به میدان نوبنیاد محدود شده است.
ندارد.
پایانه اتوبوسرانی شهید دستواره در بخش جنوب شرقی این محله واقع شده است. خط 106 پایانه مسافربری از سمت پایانه لاله به پایانه شهید افشار حرکت می کند که در مسیر خود از مسیرهای بلوار ارتش، بزرگراه امام علی، شهید بابایی، ایستگاه مترو نوبنیاد، بزرگراه شهید صدر، ادامه بزرگراه صدر و مدرس عبور می کند. همچنین خط 220 پایانه مسافربری اتوبوس های شرکت واحد نیز در این محله قرار دارد که مسیر آن از میدان ازگل به پایانه تجریش می باشد. این خط اتوبوسرانی نیز در مسیر خود از خیابان ازگل، بلوار نیروی زمینی، مینی سیتی، بلوار ارتش، خیابان اقدسیه، خیابان پاسداران، خیابان لواسانی، خیابان باهنر، میدان قدس، خیابان شهرداری و میدان تجریش می گذرد
جایگاه 28 باهنر، 129 پاسداران، 129 پاسداران و 27 لواسانی
تنها ایستگاه متروی موجود در این محله ایستگاه متروی نوبنیاد می باشد
در این محله چندین مجتمع تجاری و مرکز خرید مهم وجود دارند که ساکنین این محله می توانند با مراجعه به آن ها تمامی نیازهای خود را تأمین کنند. از جمله مهمترین مراکز خرید موجود در این محله می توان به مرکز خرید سانا، مرکز خرید فرمانیه، مرکز خرید آرتمیس و مجتمع تجاری بم هستند. شاخص ترین مرکز خرید در محله فرمانیه مرکز خرید آرتمیس است. احداث این مرکز خرید در فرمانیه مشکلات این محله از قبیل کمبود رستوران و مراکز خرید در این محله را جبران نموده است. هدف از احداث این مرکز خرید در این محله ایجاد فضای دلنشین و صمیمی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها و جوانان می باشد. سازندگان این مرکز خرید با بهره گیری از فرهنگ و معماری ایرانی و استفاده از مصالح مدرن این مجموعه را احداث کردند. فروشگاه های موجود در این مرکز خرید اجناسی از قبیل پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و زیور آلات، اسباب بازی، لوازم منزل و غیره را به فروش می رسانند. در مرکز خرید آرتمیس شش غرفه غذایی، رستوران و کافی شاپ وجود دارد همچنین پارکینگ عمومی این مجتمع دارای ظرفیت 440 خودرو است. دسترسی به مرکز خرید آرتمیس از اتوبان‌های صدر، صیاد شیرازی، امام علی و متروی نوبنیاد امکان پذیر می باشد لازم به ذکر است که تمامی بوستان های موجود در این محله دولتی هستند. قدیمی ترین بوستان های این محله نیز بوستان دیباجی صدر هستند. بوستان صدر در نبش دیباجی و اتوبان صدر واقع شده است که در سال 1378 تأسیس شده است. بوستان دیباجی در این محله در دیباجی شمالی واقع شده است که سال تأسیس آن نیز به سال 1378 باز می گردد. یکی دیگر از بوستان های واقع در محله فرمانیه نیز بوستان تقاطع لواسانی و سنبل است که در سال 1380 تأسیس شده و در تقاطع لواسانی و سنبل قرار گرفته است. بوستان نارنجستان یکم و چهارم نیز در سال 1385 تأسیس شده است. در سال 1382 بوستان رز تأسیس شده که به صورت دولت اداره می شود همچنین بوستان دیگری در خیابان دیباجی شمالی_ خیابان پاشا ظهری در این محله وجود دارد. آخرین بوستان موجود در این محله در خیابان محمود نوریان و حمیدرضا نوریان واقع شده است. از آنجا که در فرمانیه چندین سفارت خانه قرار دارد این محله به عنوان یکی از محله های سیاسی در تهران شناخته می شود به همین دلیل نسبت به دیگر محله های واقع در کلانشهر تهران از امنیت بیشتری برخوردار است