به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

75 متری

2 اتاق خواب

2 سال ساخت

کد: 514557

منطقه: چیتگر شمالی

محدوده: چیتگر شمالی خیابان سروناز

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | کولر

طبقه: 11

15 طبقه - 6 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: تعاونی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
منظقه 21 تهران ، چهارراه ایرانخودرو ، خیابان جهاد...
70 متری | 1 اتاق | 6سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 151251
متری توافقی
توافقی
چیتگر
68 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 439002
متری توافقی
توافقی
چیتگر شهرک ویلا شهر
72 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 737649
متری توافقی
توافقی
چیتگر شهرک ویلاشهر
69 متری | 2 اتاق | 2سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 800032
متری توافقی
چیتگر شمالی شهرک و محله ای واقع در منطقه ی 21 است. شهرک چیتگر شمالی در بزرگراه شهید لشکری قرار گرفته و به واسطه ی دریاچه چیتگر، نام چیتگر را بر روی آن گذاشته اند. محله ی چیتگر شمالی با اینکه در منطقه ی 21 قرارگرفته اما، جزو مناطق محروم محسوب می شود و خیابان های خاکی چیتگر شمالی در ضلع جنوبی آزادراه تهران-کرج نمای بدی را ایجاد کرده اند.
محله چیتگر شمالی
شهرک چیتگر شمالی از قدیمی ترین شهرک های تهران محسوب می شود. در واقع قدمت چیتگر به حدود 120 سال قبل باز می گردد و مردمی که در آن ساکن بودند اغلب دارای شغل کشاورزی و دامپروری بودند. چیتگر از قبل نیز در جاده ی تهران کرج قرار داشته و به خاطر باغات انار آن منطقه و چیت های پارچه ای که آن ها را در این منطقه رنگ می کردند و زیاد بودن پوست انار در این منطقه به چیتگر معروف شده است و بعد زمین های این منطقه توسط خودروسازانی مانند ایران خودرو و سایپا خریداری شد و این کارخانه ها در این قسمت شکل گرفتند و بدین ترتیب فضای چیتگر شمالی بیشتر به صورت یک فضای صنعتی تبدیل شد
امروزه صاحبان صنایع ایران خودرو و سایپا و همچنین کارگران این مراکز صنعتی در محله ی چیتگر شمالی زندگی می کنند. جمعیت منطقه ی 21 نیز با تمام شهرک های آن ۱۶۲٬۶۸۱ نفر است که ۸۲٬۰۱۴ نفر از آن را مردان و ۸۰٬۶۶۷ نفر از آن را زنان تشکیل می دهند.
اگر محله ی چیتگر شمالی را اگر از شمال ادامه دهیم به اتوبان تهران کرج می رسیم و اگر از جنوب آن را امتداد دهیم به بزرگراه شهید لشکری می رسیم. در شرق محله ی چیتگر نیز کارخانه سایپا دیزل قرار گرفته و در غرب آن نیز شهرک کارمندان شهرداری قرار گرفته است.
این منطقه محدودیت ترافیکی وجود ندارد و مردم محله به راحتی می توانند در این منطقه رفت و آمد کنند.
خط اتوبوس 249 و خط 252 (شهرک شهرداری ـ پایانه آزادی نیز به این منطقه دسترسی دارد و می توانید از این دو خط اتوبوس نیز برای دسترسی به این منطقه استفاده کنید. انواع تاکسی های خطی، ویژه، تاکسی تلفنی، تاکسی‌های ویژه ایستگاهی، تاکسی‌های ویژه سازمان‌ها و ادارات و نزدیک به 20 شرکت خصوصی تاکسیرانی در تهران فعالیت می کنند که نرخ آن ها با یکدیگر متفاوت است
برای دسترسی به پمپ بنزین شهرک چیتگر جایگاه ۲۰۰ در شهرک راه آهن دوکوهک قرار دارد
خط 5 متروی تهران به چیتگر در کیلومتر ۸ اتوبان تهران کرج قرار دارد
مکان های گردشگری و دیدنی محله ی چیتگر شمالی این محله از نظر مکان های فرهنگی دچار کمبود بوده است و به همین دلیل سرای محله در این منطقه تأسیس شده است. هدف از ایجاد سرای محله تأمین فضاهای فرهنگی مورد نیاز محله ، توسعه مشارکت شهروندان در مدیریت محله ، افزایش سرانه فرهنگی با برگزاری کلاس های آموزشی ، هنری و فرهنگی در سرای محله است. این منطقه دارای دفتر مدیریت محله ، دفتر شورایاری ، خانه سلامت ، خانه کارآفرینی ، خانه اسباب بازی ،کلاس های آموزشی ، قرائت‌خانه ، مخزن کتاب ، سالن اجتماعات و نمازخانه است. بوستان های یاس و مادر از بوستان های چیتگر شمالی است. بوستان یاس در شهرک چیتگر شمالی و خیابان ارغوان قرار دارد. بوستان مادر به تازگی بازسازی شده و شکل بهتری به خود گرفته است و تا حدودی به این محله شکل قابل قبول تری داده است. بوستان بانوان چیتگر از سمت محور آزادگان، تهران‌ـ كرج، شهید خرازی، خیابان شهید دستواره و بلوار شهید علی مرادی (كوهك) می توانید به راحتی به بوستان بانوان چیتگر برسید. مترو نیز به این بوستان راه دارد. چاپخانه همشهری نیز در ابتدای ورودی چیتگر شمالی قرار گرفته است و از مراکز فرهنگی محله چیتگر شمالی است. از مراکز فرهنگی دیگر چیتگر شمالی می توان به مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد که مراسم های فرهنگی زیادی به مناسبت های مختلف در آن انجام می شود و مرکز فعالیت های فرهنگی محله ی چیتگر شمالی محسوب می شود. محله ی چیتگر شمالی دارای زمین چمن مصنوعی نیز در بلوار چهل و هفتم، نرسیده به تره‌بار قرار گرفته است. باشگاه ورزشی شهدای چیتگر نیز در جنب بازار میوه و تره‌بار واقع شده است. فروشگاه‌ها و مراکز خرید محله ی چیتگر شمالی محله ی چیتگر شمالی از نظر فروشگاه ها و مراکز خرید نیز مشکلی ندارد و انواع مراکز خرید در آن دیده می‌شود. دفتر پیشخوان دولت چیتگر شمالی نیز در كيلومتر 14 جاده مخصوص كرج- چيتگر شمالي- خيابان احد پلاک 66 قرار گرفته است. داروخانه دکتر احمدی نیز در این محله قرار دارد که در خیابان جهاد واقع شده است.