به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

71 متری

2 اتاق خواب

15 سال ساخت

کد: 516063

منطقه: شوش

محدوده: شوش میدان خراسان خیابان خراسان کوچه رئیسی

انباری | کولر | بخاری

طبقه: -1

4 طبقه - 1 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سراميك

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
شوش میدان خراسان خیابان خراسان
71 متری | 2 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 289495
متری توافقی
توافقی
شوش میدان خراسان خیابان خراسان
71 متری | 2 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 853196
متری توافقی
توافقی
قیام
71 متری | 2 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 127917
متری توافقی
توافقی
دولاب میدان خراسان خیابان خراسان
75 متری | 2 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 844364
متری توافقی
این محله یکی از قدیمی ترین محله های تهران بزرگ است که همانطور که در نقشه پیداست از شمال غربی به میدان شوش که از اصلی ترین میدانهای تهران بزرگ می باشد منتهی می شود. بافت خانه های این محله قدیمی است اما با همکاری شهرداری تهران اکثر ساختمانهای آن در حال بازسازی هستند بنابراین این محله را می توان از جمله محله هایی دانست که اقدام به نوسازی کرده اند. میدان شوش از قدیم الایام بورس بلور و شیشه و چینی بوده، می توان در هر فصلی از سال بهترین و زیباترین اجناس بلور و چینی و آرکوپال و ... را از این بازار بزرگ که دارای چندین پاساژ بزرگ از جمله مجتمع بزرگ تجاری نور و ... می باشد را تهیه کرد، به موجب تبدیل شدن محلهء شوش به بورس بلور و شیشه و چینی از سراسر تهران و حتی شهرهای اطراف رفت و آمد برای خرید جهیزیه و ظروف منزل در آن زیاد می باشد. نبایستی مزیت تجاری بودن یک محله به موجب نزدیکی به شعبات بانکها و موسسات مالی مختلف را دست کم گرفت. همانطور که می دانید، نزدیکی به عابر بانک و انجام خدمات بانکی حضوری در کمترین زمان ممکن می تواند موجب تسریع در امور مالی شما شود. به نوعی می توان خیابان شوش را محل تمرکز بنگاه های حمل بار در نظر گرفت اما این بنگاه ها بعد از قرار گرفتن این محل در بافت شهری به زودی به خارج از شهر منتقل خواهند شد.
محله شوش
محلهء شوش به موجب نزدیکی به میدان شهر ری و مرقد حضرت عبدالعظیم حسنی، تقریباً حال و هوای مذهبی دارد طوری که شما در اکثر کوچه ها شاهد مسجد و حسینه خواهید بود و این حال و هوا را درایام سوگواری و یا شادمانی های مذهبی به خصوص جشن مبعث و نیمهء شعبان بیشتر می توان درک کرد چرا که میدان شوش به عنوان یکی از اصلی ترین میدانهای شهر تهران در این روزها به زیبایی آراسته و آذین بندی می شود و کارناوالهای شادی از تمام ساکنین این محله و حتی سایر محلات نیز به راه می افتند، همچنین در ایام سوگواری امام حسین علیه السلام نیز حال و هوای محرم در این محله بیش از سایر محلات تهران قابل درک است.
این محله واقع در شمال غربی منطقه پانزده تهران می باشد که از میدان شوش ابتدای خیابان شوش تا تلاقی با خیابان هفده شهریور و در امتداد این خیابان رو به پایین تا خیابان تاجیک و در ادامه از تقاطع خیابان هفده شهریور و خیابان تاجیک گرفته تا خیابان رازخانی و خیابان جهانیان تا میدان شوش، را شامل می شود.
خیابان شوش از هفده شهریور گرفته تا میدان شوش واقع در محلهء شوش و رو به قسمتهای شمالی این محله، شامل محدودیت طرح ترافیک هستند، همچنین تمام قسمتهای دیگر محله شامل طرح زوج و فرد است که به نوعی تردد خودروهای شخصی را مشکل خواهد کرد
در شمال غربی میدان ایستگاه تاکسی به مقاصدی از جمله: خیابان مولوی، میدان شهر ری، خزانهء بخارائی، دولت آباد، کیانشهر، خیابان منصور، پایانه آزادی، میدان سپاه، میدان امام حسین و میدان امام خمینی وجود دارد که گواهی بر سهولت دسترسی به مراکز مهم شهری است، همچنین خطوط اتوبوسرانی میدان شوش امکان دسترسی به میدان شهر ری از جنوب، میدان امام حسین و میدان بهارستان از شمال شرق و میدان راه آهن از شمال غربی را با کمترین هزینه میسر می کند
اگر دارای خودروی شخصی هستید از نزدیکترین پمپ بنزین های موجود می توان به پمپ بنزین موجود در خیابان فدائیان اسلام و یا میدان خراسان و پمپ CNG موجود در میدان هرندی، اشاره کرد.
این محله به موجب تلاقی با خیابان شوش امکان دسترسی به مترو ایستگاه شوش نیز وجود دارد که این امر سهولت دسترسی به مناطق چهار گانهء تهران را به هر ترتیب میسر ساخته است.
امکانات تفریحی، فرهنگی، هنری و ورزشی این محله از جنوب غربی فاصلهء چندانی تا پارک بعثت ندارد، پارک بعثت یکی از بزرگترین پارکهای تهران می باشد که قدمت زیادی داشته و با دارا بودن دریاچهء مصنوعی و امکان قایق سواری در آن و همچنین مجهز بودن به تجهیزات شهربازی می تواند آخر هفتهء خوبی را فراهم کند. استخر بعثت واقع در قسمت شمالی پارک بعثت، مجهز به سونا و جکوزی دارای سانسهای مخصوص آقایان و خانمها در طول هفته می باشد. در قسمت شمالی پارک بعثت کانون فرهنگی و هنری کودکان در اختیار کودکان این محله است که با دارا بودن کتابخانه و برگزاری کلاسهای هنری و فراهم آوردن اردوهای آموزشی و برگزاری مسابقاتی از جمله تئاتر و نقاشی و سفال گری و ... میتواند تاثیر مثبتی در تربیت کودکان این محله بگذارد، همچنین از نزدیکترین باشگاه های ورزشی مجهز به این محله می توان به استادیوم کارگران واقع در خیابان خزانه بخارائی شمالی در قسمت شمال غربی محلهء شوش نام برد که این مرکز نیز دارای استخر سرپوشیده بوده و از مهمترین مزایای آن برگزاری کلاسهای آموزشی انواع ورزشهای رزمی، والیبال و کشتی و سالنهای مجهز به تجهیزات پرورش اندام است. امکانات آموزشی از جمله مدارس دورهء ابتدایی موجود در این محله می توان به مدرسهء 22 بهمن (دولتی و پسرانه) و مدرسهء حاج اسماعیل صالحی شهرابی( دولتی و دخترانه) نام برد. همچنین به مدارس دولتی دورهء متوسطهء دخترانهء معصومیه اسلامی در خیابان شوش شرقی و دورهء متوسطهء پسرانهء شهید فیاض بخش واقع در خیابان هفده شهریور دسترسی وجود دارد. مراکز خرید از بزرگترین فروشگاه های در دسترس این محله می توان به فروشگاه نجم خاور میانه تهران اشاره کرد که واقع در تقاطع خیابان فدائیان اسلام و خیابان غیبی است و فاصلهء چندانی تا این محله ندارد همچنین از طریق وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی به راحتی قابل دسترس است. از این فروشگاه امکان خرید تقریباً همه چیز از مایحتایج منزل از جمله انواع مواد غذایی پروتئینی و خوار و بار و شوینده و میوه و سبزیجات گرفته تا لباس و لوازم برقی منزل و غیره امکان پذیر است. از نزدیکترین میادین میوه و تره بار به محلهء شوش می توان به میدان میوه و تره بار محلهء کوثر واقع در شمال غربی محلهء شوش و میدان میوه و تره بار هرندی اشاره کرد. همچنین این محله به موجب قرار گیری در جنوب غربی بازارچهء مولوی، به عنوان بازارچه ای که می توان از آن اجناس عمده و ارزان قیمت تهیه کرد، فاصلهء چندانی تا آنجا ندارد. مراکز درمانی از جمله مراکز درمانی نزدیک به این محله که فاصله ای چند دقیقه ای با میدان شوش دارد و امکان دسترسی بدون وسیلهء نقلیه نیز موجود می باشد، بیمارستان مهدیه واقع در جنوب میدان شوش و خیابان فدائیان است که دارای اکثر تخصص ها از جمله متخصص کودکان و زنان، قلب بزرگسالان، آنکولوژی، عفونی، چشم پزشکی و دیگر تخصص ها است و از جمله درمانگاهای دیگر می توان به درمانگاه شماره نوزده واقع در خیابان هفده شهریور اشاره کرد که درواقع از جمله مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمهء تامین اجتماعی است.