به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

98 متری

2 اتاق خواب

نوساز

کد: 521120

منطقه: دردشت

محدوده: دردشت انتهای خیابان هفتاد

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | نگهبان | کولر | شوفاژ | پکیج

طبقه: 3

5 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

نورگیری خوب
کم واحد
کمد زیاد
وجود انبار
اتاق خواب بزرگ
سالن بزرگ
سرویس بزرگ
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
دکوراسیون خوب

آشپرخانه کوچک

آپارتمان های مشابه :

توافقی
نارمک خیابان 46 متری
92 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 300381
متری توافقی
توافقی
نارمک خیابان میر فخرایی
95 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 751000
متری توافقی
توافقی
نارمک میدان 81
100 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 185963
متری توافقی
توافقی
فدک تقاطع خیابان میر فخرایی و عبادی
95 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 814200
متری توافقی
هر چه به گذشته و دیرینه خود باز می گردیم می توان گفت که میزان حس تعلق ما به آن زمان افزایش پیدا می کند و همین امر سبب می شود که زندگی در گذشته را دوست داشته باشیم. برخی از ما علاقه داریم که در زمان سفر کرده تا بتوانیم از گذشته و دیرینه خود آگاه شویم و بیشتر از آن دوران لذت ببریم. هرچه که درباره گذشته می شنویم برایمان لذت بخش بوده بخصوص اگر آن گذشته مربوط به محله ما مثل محله دردشت باشد، مگر می شود آن روزگار را که هیچ گونه ترافیکی و آلودگی وجود نداشته به این زمان ترجیح داد. زندگی در آن روزگار به حدی آسان و شیرینی بود که اگر در کنار نیاکان و پدر بزرگ و مادر بزرگ هایتان بنشینید هزاران حرف نزده برایتان دارند. حرف هایی از جنس آرامش تهران قدیم، حرف هایی از نوع لذت بخش و شیرین محلات و خیابان ها، حرف هایی از میزان اعتبار و قدرتشان که همه این موارد برای ما بسیار جالب و شنیدنی می باشد. در گذشته محلات تهران و همچنین محله دردشت بدین صورت نبوده است و می توان گفت که بیشتر اهالی محله دردشت با هم دوست بوده و اعیانی نشین و فقیر بر سر یک سفره غذا می خوردند ولی هم اکنون همه چیز برعکس شده است دیگر نمیتوان آن صفا و صمیمیت گذشته را در محلات تهران پیدا کرد بلکه تنها حرف از محلات پایین شهر و بالا شهر وجود دارد که سبب دوگانگی اهالی هر شهری می شود. در شهر تهران هم با وجود آن که محلات قدیمی تهران به عنوان نخستین سکونت گاه و نخستین محلات تهران محسوب می شدند ولی حالا دیگر این محلات جزء محلات پایین شهر و ارزان تهران شناخته می شوند. یکی از این محلات قدیمی در شهر تهران محله نارمک و محله دردشت است. محله دردشت محله بسیار بزرگی نمی باشد ولی همانطور که می دانید بیشتر این محلات به نام یک محله آن هم محله نارمک شناخته می شود و به همین دلیل محله نارمک محله ای بسیار بزرگ و وسیع است. این محله در منطقه 8 شهرداری تهران قرار داشته و به واسطه قرار گرفتن در بخش شرقی تهران دارای آب و هوایی نسبتا آلوده می باشد ولی با این وجود اهالی قدیمی محله همچنان در این محله پیدا می شوند و هیچ گونه علاقه ای به ترک محل زندگی خود ندارند.
محله دردشت
محله فرهنگی و تاریخی نارمک به عنوان هسته اولیه محله دردشت شناخته شده است که خود محله دردشت به عنوان یکی از محلات مهم این منطقه محسوب می شود ولی متاسفانه همانطور که در محله سرسبز ذکر گردید شواهد و اسناد تاریخی از خود محلات اصلی وجود ندارد ولی می توان به تاریخچه محله نارمک مراجعه نمود. در واقع محله نارمک به عنوان روستایی پر از درختان آبدار انار بوده است و به دلیل آب و هوای خوب و منطقه سردسیر، افراد زیادی برای زندگی این روستا را انتخاب نمودند و از آن پس اسم این روستا به نام انارک نامیده شد سپس با گذشت سالیان سال اسم انارک تغییر نام داده و به نام نارمک مشهور گردید. محله نارمک به محله صد میدان هم معروف می باشد. به دلیل آن که در این محله 100 میدان سرسبز وجود دارد که نام میدان اصلی به نام میدان نبوت و هفت حوض معروف گردیده است. در اطراف و دور تا دور این میدان واحد های تجاری و اداری زیادی دیده می شود که به دلیل نزدیکی به میدان اصلی دارای موقعیت مناسبی می باشند. همچنین به دلیل آن که میان هفت حوض به عنوان میدانی سرسبز شناخته شده است به عنوان محل مناسبی برای تفریحات اهالی محله شناخته می شود. خود محله نارمک در دهه 20 توسط مهندسان فرانسوی بنا گردید ولی در واقع باید گفت که محله دردشت در سال 1330 ساخته شد و نخستین ساکنان آن کارمندان فرهنگی و آموزش و پرورش بوده اند. در واقع می توان گفت که با عبور خیابان های افقی از میانه محله دردشت تهران دیگر بافت های شهری و محلی گسیخته شده و بیشتر محلات به صورت شمالی و جنوبی در آمده اند و همین امر سبب اختلاف بین اهالی و افراد محله می گردد که برخی خود را بالاشهر نشین محله تصور می نمایند. در واقع باید گفت که با وجود آن که محله دردشت جزء محلات قدیمی و از مناطق قدیمی تهران محسوب می شود ولی با این وجود به دلیل عدم توجه به گذشته این محله بسیاری از منازل ویلایی رو به تخریب بوده و به جای آن ساختمان های بلند به چشم می خورد و در واقع چهره محله به صورت تلفیق مدرن و سنتی می باشد.
. خوشبختانه محله دردشت تهران هم دارای دسترسی بسیار عالی به دیگر بخش های شهر تهران است که می توان گفت از سمت شمال به بزرگراه رسالت، خیابان فرجام و خیابان الغدیر، از سمت جنوب به میدان شقایق، خیابان ثانی و بزرگراه باقری، از سمت شرق به بزرگراه باقری و از سمت غرب به خیابان مدائن و خیابان رودباری محدود می گردد.
خوشبختانه در محله دردشت به دلیل نزدیکی به بزرگراه رسالت از نظر دسترسی به حمل و نقل عمومی در وضعیت مناسبی به سر می برد و می توان توسط خطوط BRT به بیشتر نقاط تهران جابجا شد همچنین علاوه بر اتوبوس دسترسی به تاکسی در خود محله دردشت و همچنین اطراف محله بسیار آسان می باشد.
خوشبختانه هم در شمال محله دردشت و هم در بخش جنوبی محله دردشت دو پمپ بنزین مهم نیاز اهالی محله را بر طرف نموده است و دو پمپ بنزین به نام های جایگاه اختصاصی 157 و پمپ بنزین خیابان دماوند نزدیکترین پمپ بنزین های محله دردشت شناخته می شود.
در محله دردشت وجود مترو دانشگاه علم و صنعت و همچنین ایستگاه مترو شهید باقری نه تنها به جابجایی مردم به بیشتر نقاط تهران کمک کرده بلکه همین امر سبب کاهش میزان ترافیک در محله شده است.
مراکز خرید محله دردشت تهران خوشبختانه درمحله دردشت و منطقه نارمک تهران فروشگاه و مغازه های مختلفی وجود دارد که سبب میشود نیاز اهالی محله بر طرف شود و همانطور که می دانید خیابان آیت در نزدیکی میدان هفت حوض به عنوان خیابانی تجاری شناخته شده است. از جمله مراکز خرید این محله مرکز خرید گلبرگ است. بوستان ها و مراکز گردشی و تفریحی همانطور که گفته شد در این محله 100 میدان سرسبز وجود داشته است که این میادین به سرانه فضای سبز منطقه 8 تهران و همچنین محلات منطقه 8 کمک شایانی نموده است. در محله دردشت می توان به چند مجموعه ورزشی موجود در محله برای ورزش و انجام فعالیت های گروهی مراجعه نمایید. همچنین پارک های موجود در محله هم بهترین مکان برای انجام فعالیت های ورزشی و تفریح محسوب می شود.