به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

54 متری

1 اتاق خواب

1 سال ساخت

کد: 541923

منطقه: شهران جنوبی

محدوده: شهران خیابان طوقانی

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | کولر | پکیج

طبقه: 4

6 طبقه - 10 واحدی

نما: ترکیبی

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سنگ

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

نورگیری خوب
کمد زیاد
وجود انبار
اتاق خواب بزرگ
سالن بزرگ
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره
دکوراسیون خوب

پر واحد
آشپرخانه کوچک
سرویس کوچک

آپارتمان های مشابه :

توافقی
شهران خیابان طوقانی
53 متری | 1 اتاق | 1سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 673522
متری توافقی
توافقی
شهران خیابان طوقانی
50 متری | 1 اتاق | 1سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 205858
متری توافقی
توافقی
شهران خیابان طوقانی
54 متری | 1 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 790205
متری توافقی
توافقی
شهران جنوبی
54 متری | 1 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 354378
متری توافقی
شهران جنوبی قسمت جنوبی محله شهران در شمال غربی شهر تهران است. این محله در ناحیه یک شهرداری منطقه پنج قرار گرفته است. از ویژگی‌های شهران این ست که بسیار خوش آب‌وهوا بوده و گردشگاه خوبی نیز در کنار خود بنام شهران شمالی و دهکده تاریخی به نام کن دارد. محله‌ی شهران، جزو آن دسته از محلات تهران است که هنوز نوپاست و به همین دلیل دارای خیابان‌ها و پیاده راه‌های عریض و ساختمان‌های زیبا با معماری نوین است. چنانچه تصمیم دارید از یکی از محلات تهران به محله‌ی دیگر مهاجرت کنید، باید به نکته مهمی دقت داشته باشید و آن نکته دسترسی محله موردنظرتان به دیگر محلات تهران است. در شهرهای بزرگ دسترسی به خطوط حمل‌ونقل، مهم‌ترین اولویت در انتخاب محله‌ی مورد مهاجرت است. شهران جنوبی این دسترسی‌ها را از طریق سرویس‌های حمل‌ونقل به خصوص تاکسی و از طریق خودروی شخصی دارد. این محله با سه بزرگراه آبشناسان، همت و شهید باکری هم‌مرز است که بزرگراه‌های باارزشی ازلحاظ دسترسی به محلات تهران هستند. شهران جنوبی به دلیل هم‌جواری با روستای تاریخی کن و هم‌جواری با شهران شمالی، در روزهای تعطیل کمی شلوغ و پررفت‌وآمد است.
محله شهران جنوبی
شهران نام یکی از مناطق شمال غرب تهران بود که پس از تقسیم‌بندی محلات تهران در سال 1384، به دو محله شهران شمالی و محله شهران جنوبی تقسیم شد. زمین‌های شهران در دوران قدیم بخشی از روستای تاریخی کن بوده است زیرا کن از جهت شرق به حصارک و روستای حسن‌آباد منتهی می‌شود که مابین آن‌ها چاه حسن‌آباد است. پس شهران و کن باهم یک محله به نام کن بوده‌اند نه دو محله که یک چاه آن‌ها را از هم جدا کند. ضمناً در کنارشان هم حصارک قرار داشت. نام قدیم شهران را به نام آب پیک یا باغ پیک می‌دانند. مالک اصلی زمین‌های شهران جنوبی از اهالی کن بودند. اکثراً همان سرمایه‌داران و درباریان خوش‌گذرانی بودند که از تهران به روستای کن می‌آمدند تا چند صباحی استراحت کنند و در آب‌وهوای خوبِ کن تنفس و خستگی را از تن خود به در کنند. این سرمایه‌داران در روستای کن، باغ‌ها و خانه‌های مجلل برای سکونت داشتند. شهران جنوبی زمانی از کن جدا شد و شکل گرفت که اوایل سلطنت پهلوی دوم بود. کم‌کم ساخت‌وساز صورت گرفت و ساکنین شهران جنوبی از روستای کن جدا شدند و جمعیتشان رو به فزونی رفت.
از شمال به بزرگراه آبشناسان و از جنوب به بزرگراه شهید همت منتهی می‌شود. این محله از شرق به بزرگراه شهید باکری و از غرب به بلوار کوهسار ختم می‌شود. مرز شهران جنوبی با دیگر محلات تهران به این صورت است که از شمال با شهران شمالی، از جنوب با محله‌ی شهر زیبا، از شرق با محله‌ی جنت‌آباد و از غرب با محله‌ی کن هم‌مرز است.
محله شهران جنوبی ازجمله محلات تهران است که طرح ترافیک زوج و فرد یا طرح ترافیک اصلی ندارد. در این محله شما می‌توانید با اتومبیل شخصی خود رفت‌وآمد ‌نمایید. این محله دسترسی‌های خوبی به محلات تهران در مناطق دیگر دارد زیرا با بزرگراه‌های مهمی هم‌مرز است.
شهران جنوبی مانند بعضی از محلات تهران به خطوط تندرو اتوبوس‌رانی (BRT) دسترسی مستقیم ندارد. تنها خطی که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید، خط 10 به مقصد و مبدأ دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات-پایانه آزادی است که در بزرگراه اشرفی اصفهانی در محله صادقیه ایستگاه دارد. چنانچه مایلید با این خط به دیگر محلات تهران سفر داشته باشید، ابتدا باید خود را به یکی از ایستگاه‌های این خط در اشرفی اصفهانی برسانید. در محله شهران جنوبی، به خطوط عادی اتوبوس‌رانی هم دسترسی خواهید داشت. سه ایستگاه اتوبوس در داخل محله و چندین ایستگاه در محلات مجاور در دسترس هستند. ازجمله ایستگاه شقایق در بلوار شهران و ایستگاه مطهری در بلوار کوهسار، داخل محله و ایستگاه پایانه کن در محله کن نزدیک به بلوار کوهسار، ایستگاه کانون و ایستگاه الغدیر در میدان الغدیر خیابان شهران، پاسخگوی نیازهای ساکنین هستند. در این محله دسترسی به تاکسی خیلی بیشتر از اتوبوس و مترو است. دو خط تاکسی در ابتدا و انتهای شمالی جنوبی شهران تعبیه‌شده‌اند. پایانه طوقانی در بزرگراه باکری و خط شهران - میدان ولیعصر در آبشناسان.
برای ساکنین شهران جنوبی در دو محله‌ی مجاور وجود دارد. یکی از آن‌ها در اتوبان همت محله کن و دیگری در شهران شمالی بلوار شهران قرار دارد.
شهران جنوبی جزو آن دسته از محلات تهران است که دسترسی محلی به مترو ندارد اما چنانچه مایل باشید می‌توانید در بزرگراه شهید فهمیده سوار متروی خط پنج، صادقیه- گلشهر شده و از این خط به خطوط دیگر مترو دسترسی پیدا کنید.
اماکن مذهبی: شهران جنوبی دارای یک مسجد است که مراسم اعیاد، برپایی نماز، مراسم دعا، عزاداری‌ها و ... را انجام می‌دهد. مسجد حضرت رسول (ص) که در بلوار مبعث قرار دارد. این مسجد دارای حسینیه قائم و کانون نوجوانان قائم می‌باشد. اماکن فرهنگی: دو کتابخانه در شهران جنوبی قرار دارد، کتابخانه شهید هادی نجم‌آبادی در بلوار شهران و کتابخانه معرفت در فرهنگسرای معرفت. فرهنگسرای معرفت دارای مدرسه مادران، اردوهای علمی، کتابخانه، مکان برگزاری جشن به مناسبت اعیاد، کلاس‌های آموزشی و تفریحی، مکان برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت‌های دینی و بسیاری امکانات فرهنگی مذهبی دیگر می‌باشد. این فرهنگسرا در بلوار شهران خیابان پنجم شرقی قرار دارد. مراکز بهداشتی درمانی: کلینیک پزشکی مهر ابتدای بلوار شهران، کلینیک لیزر پوست و مو سمیه غربی، کلینیک مهر فلکه اول شهران، درمانگاه شبانه‌روزی صدر و داروخانه درمانگاه صدر و داروخانه دکتر کواری، از مراکز درمانی شهران جنوبی می‌باشند. بوستان‌های محله شهران جنوبی تهران: پارک شیما در منتها علیه شمال شرقی محله شهران جنوبی قرار دارد که دارای وسایل بازی کودکان و مبلمان شهری برای نشستن می‌باشد. پارک معلم در خیابان طوقانی قرار دارد و دارای زمین بازی کودکان، وسایل ورزشی، ایستگاه ورزش صبحگاهی و مکان‌هایی برای نشستن است. پارک طوقانی، پارکی در کنار بازار میوه و تره‌بار. این پارک دارای وسایل ورزشی و زمین بازی با وسایل بازی کودکان می‌باشد و برای لختی آرامش بعد از خریدِ مایحتاج روزانه در هوایی به‌دوراز آلودگی، دل‌چسب است. این پارک در انتهای خیابان طوقانی قرار دارد. مراکز خرید محله شهران جنوبی تهران: بازار میوه و تره‌بار در خیابان طوقانی شهران جنوبی قرار دارد و ساکنین این محله مایحتاج روزانه را با قیمت مناسب از این مکان فراهم می‌نمایند. پاساژ و مرکز خرید سامان در بلوار کوهستان قرار گرفته است. این پاساژ بسیار شیک و دارای انواع لباس‌های مردانه و زنانه و بچه‌گانه، کیف و کفش، انواع بدلیجات، مراکز خوراکی و نوشیدنی و پارکینگ اختصاصی با بسیاری امکانات دیگر می‌باشد. سوپر پروتئین شیرکوه در خیابان عباسی، بستنی عمو نعمت، قهوه‌خانه درویش و بسیاری مراکز خرید که در سرتاسر شهران جنوبی پراکنده‌اند.