به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

105 متری

2 اتاق خواب

18 سال ساخت

کد: 606644

منطقه: شهرک غرب

محدوده: شهرک غرب -خیابان دادمان - زیر پل یادگار

پارکینگ | انباری | آسانسور | کولر | پکیج

طبقه: 2

6 طبقه - 2 واحدی

نما: آجر 3 سانتی

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سنگ

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
شهرک غرب - بلوار دادمان
105 متری | 2 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 186130
متری توافقی
توافقی
سعادت آباد-بلوار فرحزادی
98 متری | 2 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 797707
متری توافقی
توافقی
شهرک غرب بلوار دادمان
105 متری | 2 اتاق | 16سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 254662
متری توافقی
توافقی
اشرفی اصفهانی - بالاتر از نیایش
111 متری | 2 اتاق | 18سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 953971
متری توافقی
شهرک غرب تهران را به نام شهرک قدس نیز می شناسند. این شهرک در اراضی مربوط به منطقهء دو و در شمال غرب تهران قرار دارد. شهرک غرب به عنوان منطقه ای مدرن و مرفه نشین بین محله ها و مناطق تهران شناخته شده است. این شهرک دارای هفت فاز مسکونی می باشد. اطراف آن را به ترتیب از شمال و جنوب و غرب و شرق، سعادت آباد و بزرگراه همت و خیابان فرحزادی و رودخانه درکه و ده ونک احاطه کرده اند.
محله شهرک غرب
به کار گیری تکنولوژی روز دنیا در ظاهر و باطن بناهای این شهرک شاید این تفکر را به وجود بیاورد که شهرک غرب شهرکی نوساز است و در پس خود هیچ بیشینهء تاریخی ندارد در صورتی که بر خلاف تصورات، این شهرک مدرن سابقهء تاریخی محکمی را داراست. علت نام گذاری این شهرک به شهرک غرب صرفاً به خاطر قرار گیری آن در غرب تهران نیست. دلیل این نام گذاری در واقع مشابهت با شهرک های موجود در کشورهای غربی بود. داستان از این قرار است که در نیمهء دوم سال هزار و سیصد و چهل شمسی، در این منطقه روستای مسیحی نشین زیبا و خوش آب و هوایی به نام روستای خوردین وجود داشته که به همت مهندسین آمریکایی شرکت Starrett اقدام به ساخت و ساز هایی در این منطقه شد با این تصور که این شهرک به شکل شهرک های مدرن غربی در بیاید به همین دلیل آن را شهرک غرب نام گذاری کردند، درواقع اولین مجتمع مسکونی ساخته شده توسط این مهندسان آمریکایی بر اساس مدل و نمونه برج های ایالت متحده آمریکایی مجتمع مسکونی شهرک غرب است اما این پروژه به دلیل مصادف شدن با انقلاب سال هزار و سیصد و پنجاه و هفت توسط شرکت Starrett به پایان نرسید و دلیل نام گذاری مجدد آن به شهرک قدس این است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به یاد بود بیت المقدس، نام آن را به این ترتیب تغییر دادند. ساخت این شهرک توسط بهترین مهندسین آمریکایی صورت گرفته و معماری این بناها همه از منحصر به فردترین ها بوده است طوری که همچنان زیبایی و کیفیت خوب خود را حفظ کرده است. اکثریت غریب به اتفاق ساختمان های موجود در شهرک، ویلایی هستند و سقف این خانه های ویلایی زیبا، شیروانی است. اما برج های مدرنی هم در این شهرک به چشم می خورند، طراحی بناهای خیابان گلستان توسط جردن گروزن صورت گرفته است.
معابر و خیابان های این شهرک مدرن تماماً استاندارد و عریض ساخته شده اند. آب و هوای پاک به دلیل نزدیکی به قسمتهای شمالی تهران، خانه های ویلایی زیبا با بهترین معماری ها که در سطح شهر کمتر به چشم می خورد، امکانات رفاهی و درمانی مناسب و قرار گیری در بهترین موقعیت جغرافیایی به موجب نزدیکی به بزرگراه های اصلی شهر موجب افزایش سطح قیمت مسکن در این منطقه شده است. بنابراین می توان با قاطعیت گفت که ساکنین آن را افرادی تشکیل می دهند که وضعیت اقتصادی رو به بالا دارند. در ابتدای اکثر خیابان های شهرک غرب اتاقک نگهبانی قرار داده شده است، این امر موجب ارتقاء امنیت و آرامش ساکنین آن شده و برای رفاه بیشتر در انتهای اکثر خیابانها فضای دور زدن برای خودروها وجود دارد. شهرک غرب، بسیار دنج می باشد و آرامش و سکوت حاکم بر آن موجب شده تا افرادی که استطاعت مالی دارند به این شهرک کشانده شوند.
شمال شهرک غرب از تقاطع بلوار فرحزاد و بلوار دادمان شروع و تا تقاطع بلوار دادمان و بلوار ایران زمین می باشد و شرق آن از تقاطع بلوار ایران زمین و بخشی از بزرگراه چمران را در بر می گیرد و جنوب آن از تقاطع بزرگراه چمران و همت تا بزرگراه چمران و شیخ فضل الله است که تا میدان صنعت را شامل می شود و غرب آن از میدان صنعت، بلوار فرحزاد تا شمال و تقاطع بلوار فرحزاد و بلوار دادمان می باشد.
ندارد
همانطور که گفته شد ضلع شرقی شهرک غرب متمایل به بزرگراه چمران است و در این بزرگراه خط اتوبوس های تندرو پایانهء افشار – پارک وی قرار دارد که از جمله ایستگاه هایی که می تواند دسترسی به شهرک غرب را راحت کند ایستگاه ملاصدرا واقع در بزرگراه چمران می باشد. مترو شریف – شهرک غرب، هفت تیر – شهرک غرب از جمله مسیرهای خطوط اتوبوس رانی دیگر می باشند که دسترسی به شهرک غرب را با کمترین هزینه فراهم می کنند. همچنین از جمله خطوط تاکسی رانی در دسترس می توان به این موارد اشاره کرد: میدان صنعت – شهرک غرب (فاز ششم)، مترو شریف – میدان صنعت، میدان امام خمینی – میدان صنعت، خیابان قائم مقام فراهانی – میدان صنعت.
نزدیکترین جایگاه CNG به شهرک غرب در بلوار دادمان و بین خیابان درختی و بزرگراه یادگار امام واقع شده است.
ایستگاه مترو میدان صنعت در خط هفت (ورزشگاه تختی – یادگار امام) افتتاح شده است و این اواخر برای مدتی کوتاه به صورت آزمایشی مورد بهره برداری قرار گرفت اما بعد از مدتی برای رفع مشکلات و بهبود، استفاده از آن متوقف شد، اما به زودی بعد از رفع مشکلات مجدد قابل استفاده می باشد. این ایستگاه در میدان صنعت قرار دارد که دسترسی به شهرک غرب و سعادت آباد و ... را آسان می کند.
فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهرک غرب ساختمان و مجتمع های تجاری و مراکز خرید بسیار زیادی در شهرک غرب متمرکز شده اند که همه جزء بهترین ها هستند و ساکنین تهران از هر منطقه ای را به سمت خود می کشانند. یکی از این مجتمع های تجاری، میلاد نور است که در فاز پنجم این شهرک واقع شده و در سال هزار و سیصد و هشتاد و هفت تاسیس شده است. این مجتمع خود به تنهایی به عنوان یکی از قطبهای افزایش جمعیت در این شهرک محسوب می شود. مجتمع میلاد نور بخش های مختلفی اعم از مد و پوشاک، موبایل و کامپیوتر، لوازم خانگی، طلا و جواهر، بهداشت و زیبایی، فرهنگ و هنر، لوازم ورزشی، کودکان، بانک و صرافی و رستوران را شامل می شود. مجتمع تجاری لیدوما یکی دیگر از انواع ساختمان های تجاری شهرک غرب است که در سال هزار و سیصد نود و چهار در فاز پنجم شهرک غرب فعالیت خود را آغاز کرد. پاساژ لیدوما در نزدیکی مجتمع تجاری میلاد نور در فاز پنجم شهرک غرب تهران، دارای شش طبقه پارکینگ طبقاتی است. در این مجتمع تجاری که از گرانترین و با کیفت ترین مجتمع های تجاری تهران به حساب می آید، مانند مجتمع تجاری میلاد نور تمام انواع موارد مذکور با کیفیت خوب ارائه می شوند. محدودیت ترافیکی شهرک غرب خوشبختانه شهرک غرب تهران جزء اراضی قرار گرفته در طرح ترافیک نمی باشد چرا که ضلع جنوبی آن از تقاطع بزرگراه چمران با بزرگراه همت به غرب است و طرح ترافیک از تقاطع بزرگراه چمران با بزرگراه همت اما به سمت شرق آغاز می گردد بنابراین امکان تردد با خودروی شخصی در شهرک غرب بدون هیچ مشکلی در تمامی روزها و ساعتهای هفته امکان پذیر است.