به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

60 متری

1 اتاق خواب

نوساز

کد: 613944

منطقه: جی

محدوده: خیابان سی متری جی

پارکینگ | آسانسور | کولر | پکیج

طبقه: 1

5 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: دلخواه

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

کم واحد
سالن بزرگ
درب ضد سرقت
پنجره دو جداره

نورگیری کم
کمد کم
عدم وجود تراس
آشپرخانه کوچک
عدم وجود انبار
اتاق خواب کوچک
سرویس کوچک

آپارتمان های مشابه :

توافقی
جی انتهای یادگار امام
58 متری | 1 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 396928
متری توافقی
توافقی
جی 16 متری امیری خیابان سبحانی
65 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 234851
متری توافقی
توافقی
جیحون خیابان مرتضوی بعد از صاحب الزمان
58 متری | 2 اتاق | 1سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 303001
متری توافقی
توافقی
بریانک خیابان حسام الدین
66 متری | 2 اتاق | 4سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 539155
متری توافقی
خيابان سي متري جي، مهم ترين خيابان محله امامزاده عبدالله در غرب تهران است. اين خيابان كه از شرق به غرب امتداد دارد از غرب به بزرگراه آيت الله سعيدي و از شرق به خيابان شهيد جواد سبحاني محدود مي شود. بخش شرقي اين خيابان در منطقه 10 تهران و بخش غربي آن تا خيابان شهيد سيد حسين سادات در منطقه 9 واقع است. پادگان جي كه از قديمي ترين پادگان هاي ارتش است در بيش از نيمي از ضلع شمالي محله جي قرار دارد. شهردار اسبق تهران، آقاي محمد قاليباف اعلام كرد كه طي قراردادي مابين ارتش و شهرداري،قرار شده كه پادگان جي به محدوده كنار پادگان قلعه مرغي منتقل شود.
محله جی
محله جي در قديم يك روستايي بزرگ بوده و به تدريج شاخصه روستايي خود را از دست داده است و در نهايت پادگان جي در اين روستا جاي گرفته است. ديوارهاي قلعه 3 تا 4 متر ارتفاع دارد و در اين محله 4 برج ديده باني قرار دارد. در بيرون از محله زمين هاي زراعي و كشاورزي قرار دارد و در شرق اين محله تا ده بريانك از جنوب تا امامزاده حسن و ده يافت آباد و از شمال تا ده طرشت امتداد دارند. در محله جي، باغ و زمين هاي درخت كاري شده و تعدادي منازل مسكوني را مي توان يافت كه با كاه گل درست شده اند. در محله جي ميدان بزرگي وجود دارد كه به ميدان قلعه مشهور است و مردم محله در آن جمع مي شوند. در ماه هاي محرم و صفر در اين محله عزاداري هاي باشكوهي برگزار مي شود و در اين زمان تكيه ها و طاق هاي عزاداري نيز برقرار مي شود و حتي مهماناني نيز از ده بريانك يا يافت آباد به اين محله تشريف مي آورند. مسجد 14 معصوم يكي ديگر از شاخصه هاي اين محله به شمار مي رود و بسياري از بزرگان دولتي اسبق مانند شهيد بهشتي، و مصطفي چمران و شهيد كافي در اين مسجد نطق هايي ايراد كرده اند. دليل نام گذاري اين محله هنوز مشخص نشده ولي تا حدي روايت است كه محله جي محل تولد سليمان فارسي در اصفهان و بخاطر تبرك به اسم او، اين محله را محله جي نامگذاري كرده اند. امامزاده عبدالله يكي از زيارتگاه هاي اين محله به شمار مي رود.
خيابان هاي سي متري جي و خيابان كميل يا باباييان سابق مشخص ترين خيابان هاي اين محله به شمار مي روند. پادگان جي كه به ارتش تعلق دارد به شهرت محله جي كمك شاياني كرده است. محله جي به خاطر ساخت و ساز سال هاي اخير پذيراي بسياري از مهاجرين شهرستاني به اين محله است. در اين محله بسياري از كارگاه هاي صنعتي مانند پلاستيك فروشي، مكانيكي ها، نقاشي، صافكاري و ساير كارگاه ها باعث شده تا اين محله رنگ و بوي محله صنعتي را بخود بگيرد. مالكان اين واحدهاي صنعتي خود در نزديكي محل كار خود سكونت دارند. آلودگي صوتي در اين محله به اوج خود رسيده و تردد از محله آذري به ميدان آزادي به آلودگي صوتي بيشتر دامن زده است. ساخت و سازهاي سال هاي اخير باعث شده تا حجم تردد به اين منطقه افزايش بيابد. فضاي سبز پادگان جي به كاهش آلودگي صوتي اين منطقه كمك شاياني كرده است. مراكز مختلف آموزشي و فرهنگي مهم ترين نياز اين منطقه به شمار مي رود كه بسياري از ساكنين به اين نياز اشاره كرده اند. سينما جي و كانون پرورش فكري كودكان مهم ترين مراكز فرهنگي هستند كه در اين منطقه جاي گرفته اند. خانه هنر استاد معين و فرهنگسراي انقلاب تا حدي نيازهاي آموزشي ساكنان را برطرف كرده اند. زمين ورزشي جيحون بخاطر پاسخگويي به نيازهاي فيزيكي و حركتي ساكنين و كليه ورزش دوستان محله جي تاسيس شد.
محله جي در سه منطقه 9، 10 و 11 قرار دارد و خيابان هاي كميل، بريانك و قزوين اين محله را احاطه كرده اند. محله جي بيش از 900 سال سابقه تاريخي دارد و يكي از مشخص ترين قلعه هاي زمان ناصري به شمار مي رود. محله جي از طرف غرب به بعقر تا جرجاني و از جنوب و 16 متري تا امامزاده عبدالله و از شرق يه خيابان جرجاني تا خيابان بهقر و از شمال محدوده 16 متري تا امام زاده عبدالله امتداد دارد.
محدوديت هاي ترافيكي پليس راهنمايي و رانندگي مشمول اين محله نمي شود، به همين دليل كليه شهروندان مي توانند با خيالي آسوده به اين محل تردد داشته باشند. لازم به ذكر است كه در اين محله انواع مراكز تجاري و اداري و سينما جي وجود دارد كه مي تواند براي پركردن اوقات فراغت شهروندان و همشهريان عزيز مثمرثمر واقع شود. وجود رستوران هايي نيز مزيد بر علت خواهد بود كه برخي از شهروندان از محلات يافت آباد و آذري به اين محله تشريف بياورند و تمايل به استفاده از انواع غذاهاي ايراني موجود در رستوران ها باشند. از آنجايي كه اين محله شامل محدوديت هاي ترافيكي نمي شود به همين دليل شهروندان و همشهريان عزيز مي توانند با خيالي آسوده به اين محله تردد داشته باشند و از كليه امكانات تجاري و فرهنگي آن استفاده نمايند.
در اين محله 4 ايستگاه اتوبوس وجود دارد كه مي توان به 3 ايستگاه 16 متري و يك ايستگاه مسجد اشاره كرد. مقصد سه ايستگاه اتوبوس اول به پايانه هاي انقلاب، ولي عصر و فياض بخش منتهي مي شوند و اتوبوس ايستگاه مسجد در پايانه فياض بخش مسافران خود را مسافرگيري و پياده نمي نمايد. از سه راه آذري به اين محله تاكسي ها نيز تردد دارند و شما مي توانيد با تاكسي ها، مسافت موجود بين مبداء و مقصد را با سرعت بيشتري طي كنيد.
پمپ بنزين شماره 198 پادگان جي، نزديك ترين پمپ بنزين موجود به اين محله است.
ايستگاه هاي متروي مهرآباد ترمينال هاي 1، 2، 4 و 6 نزديك ترين ايستگاه هاي مترو به اين محله هستند. شما از اين ايستگاه ها مي توانيد به راحتي به اين محله تردد داشته باشيد كه متناسب با ايستگاه انتخابي شما، مسافت تغيير خواهد كرد.
فروشگاه ها و مراكز خريد محله بازار محله ياسمن، داروخانه هاي آراسته و كميل و سراي محله 4 از ديگر مراكز تجاري و درماني محله جي به شمار مي رود. علاوه بر موارد فوق مي توان به داروخانه هاي ديگري مانند داروخانه هاي اعتماد، جي مركزي، دكتر محمد رضا تدبيري، اميدي، اشرفي، و مركز خدمات درماني تامين اجتماعي اشاره كرد كه در اين محله فعاليت مي كنند. رستوران شميران، يكي از بهترين رستوران هاي اين منطقه به شمار مي رود و مغازه هاي خدمات تعمير و ساخت كابينت نيز در اين منطقه جوابگوي ساكنان اين محله هستند. سالن تشريفات ياكند نيز براي برگزاري خدمات مجالس در خدمت هموطنان و همشهري هاي عزيز افتتاح شده است. پاساژ امام علي در خيابان 16 متري اميري قرار دارد و در اين پاساژ، فروشگاه هاي بسياري وجود دارد كه اهالي و ساكنان محله مي توانند نيازهاي خود را خريداري نمايند. بوستان شبيري در خيابان جرجاني كوچه شقايق محل خوبي براي گذران اوقات فراغت اهالي به شمار مي رود. پاتوق محله آذري ها در خيابان قزوين، خيابان امامزاده، با 1400 مترمربع، محل مناسبي براي گذران اوقات فراغت است. سينما جي در خيابان سبحاني نبش خيابان فلاح، پذيراي همشهريان عزيز براي تماشاي فيلم هاست. سراي محله نيز يكي ديگر از مراكز فرهنگي محله به شمار مي رود كه مي تواند براي جوانان عزيز گزينه بسيار مناسبي باشد.