به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

57 متری

1 اتاق خواب

9 سال ساخت

کد: 633244

منطقه: حشمتیه

محدوده: نامجو - شیخ صفی

انباری | آسانسور | بالکن | کولر | شوفاژ | پکیج

طبقه: 2

4 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
خواجه نظام خیابان اجاره دار
60 متری | 2 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 127824
متری توافقی
توافقی
خواجه نظام پایین تر از ارامنه
60 متری | 1 اتاق | 5سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 278437
متری توافقی
توافقی
خیابان پلیس خیابان اجاره دار
59 متری | 1 اتاق | 6سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 547925
متری توافقی
توافقی
خیابان نامجو کوچه عبداللهی
57 متری | 1 اتاق | 7سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 182473
متری توافقی
محله حشمتیه در شرق تهران و در منطقه ی 7 آن قرار گرفته است. محله حشمتیه امروز از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد تهران است وآپارتمان های زیادی در آن ساخته شده است
محله حشمتیه
همان طور که می دانید در سال های 1330 ناحیه ی شمال تهران شروع به گسترش کرد و در نتیجه ی این گسترش یکی از محلاتی که شکل گرفت محله ی حشمتیه بود. همان طور که برای همه قابل پیش بینی است این محله و اطراف آن در ابتدای شکل گیری بیشتر زمین های کشاورزی و بیابان بوده و شاید یک یا دو خانه در آن دیده می شده و می توان گفت تنها نقطه ی شهری که در این منطقه وجود داشته، میدان امام حسین بوده است. درواقع شروع تولد و بوجودآمدن محله سال 1338 است در این سال تعدادی از کارگران، معلمان و نظامی ها زمین های این منطقه را خریدند و در آن شروع به ساختمان سازی کردند و بدین ترتیب محله حشمتیه شکل و فرم مخصوص به خود را پیدا کرد. جالب است بدانید درگذشته محله ی حشمتیه آن قدر از شهر دور بوده که با مشکل آب مواجه بوده و مردم این منطقه آب خود را از آب انبار می آوردند و بعداً دولت برای تأمین آب منطقه از تانکرهای آب استفاده می کرد. یک قنات در یکی از مراکز تجاری وجود دارد که نشان دهنده ی همین گذشته ی محله حشمتیه بوده است. در حقیقت اوایل دهه ی 50 این محله شکل جدید و پرجمعیتی به خود گرفت و بعد از انقلاب نیز روز به روز گسترده تر شد تا به شکل امروزی درآمد.
امروزه از هر نوع قشری در این منطقه پیدا می شود و بیشتر جمعیت محله را جوانان تشکیل داده اند.
اگر محله ی حشمتیه را از جنوب امتداد دهیم به خیابان پلیس و خیابان محسن آزادی، خواهیم رسید. اگر آن را از سمت شرق امتداد دهیم به خیابان سبلان شمالی و اگر غرب حشمتیه را در نظر بگیریم به خیابان مرودشت خواهیم رسید. در شمال حشمتیه نیز خیابان شهید قدوسی قرار گرفته است.
محدوده بالاتر از اتوبان امام علی شامل طرح زوج و فرد است که محدوده زیادی از محله را شامل میشود
خط یک ایستگاه اتوبوس تهران از میدان انقلاب شروع به حرکت کرده و در میدان سبلان هم ایستگاه دارد. تاکسی ها هم در میدان انقلاب شما را به میدان سبلان و محله ی حشمتیه خواهند آورد. منطقه ی 7 به طور کلی منطقه ی پر تردد و پر رفت و آمدی است و به همین منظور خطوط اتوبوس این بخش نوسازی شده و خطوط جدیدی ه به آن اضافه‌شده‌اند و مردم این محله از لحاظ رفت و آمد مشکلی ندارند. خط 5 و 9 خطوط BRT نیز به محله حشمتیه دسترسی دارند و ایستگاه های خط 5 که در این محله قرار دارد، ایستگاه مصلی است و ایستگاه خط 9 نیز ایستگاه شهید اکبر نژاد و ایستگاه مدنی است.
پمپ بنزین جایگاه 137 به نام جایگاه سوخت مدنی در منطقه ی حشمتیه و در نظام آباد وجود دارد. یک پمپ بنزین دیگر نیز در حشمتیه وجود دارد که جایگاه 149 بوده و اسم این جایگاه هم رسالت است
در محله ی حشمتیه دو میدان سبلان یا امام حسین دارای خط مترو هستند که می توانید در یکی از این دو ایستگاه پیاده شوید
امامزاده غیبی گفته می شود در سال های گذشته زمانی که حشمتیه بیابان بوده یک امامزاده معروف به امامزاده غیبی در آن وجود داشته که بعداً بر اثر ساخت و ساز ساختمان و به‌ویژه ساختمان دارایی ارتش این امامزاده تخریب شده است و امروزه اثری از آن در محله پیدا نمی شود. قبرستان قدیمی به گفته ی اهالی محله قبلاً در این حشمتیه یک قبرستان وجود داشته که اکنون به مرکز تجاری تبدیل شده است. مسجد مهدیه قصر مسجد مهدیه قصر از دیگر مساجد محله حشمتیه است که در خیابان شهید نامجو و در۱۰ متری سلمان فارسی قرار گرفته است. مسجد مهدیه قصر از نظر انجام برنامه های مختلف فرهنگی بسیار فعال است و به مناسبت های مختلف برنامه هایی در آن اجرا می شود. سیل برگردان در زمان های قدیم در جنوب حشمتیه رودخانه سبلان وجود داشته و بر روی رودخانه هم یک سیل برگردان قرار داشته که اکنون همگی از بین رفته اند. مسجد سلمان فارسی اولین مسجدی که در محله حشمتیه ساخته شد مسجد سلمان فارسی بود که در خیابان شهید‌ گوهری قرار گرفته است. باغ‌موزه قصر این مجموعه در بزرگراه صیاد شیرازی خیابان پلیس قرار دارد و درگذشته همان زندان قصر بوده است که امروزه آن را به یک موزه ی فرهنگی تبدیل کرده اند. درواقع زندان قصر را رضاشاه در سال 1308 به منظور سرکوب مخالفان خود افتتاح کرد. همان طور که این زندان تنها زندان تهران بوده و افراد بزرگی مانند محمد فرخی یزدی، بزرگ علوی و بقیه ی انقلابیون در آن حضور داشته اند. در سال 1383 و با ساخته شدن زندان اوین این بخش تعطیل شد و بسیاری از ساختمان های آن را تخریب کردند و نهایتاً در سال 1391 شهرداری آن را به یک باغ موزه تبدیل کرد. ادارات و سازمان های زیادی نیز در این منطقه وجود دارند. ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خیابان شریعتی، خیابان معلم، تقاطع مرودشت قرار دارد. اداره کل مخابرات استان تهران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان تنظیم مقررات رادیویی، عکاسخانه شهر، سازمان تأمین اجتماعی شعبه 29 اداره تهران بزرگ و موزه رضا عباسی همگی در خیابان شریعتی قرار گرفته اند.