به ملکانا خوش آمدید!
رهن و اجاره: توافقی رهن: 30,000,000 تومان
اجاره: 1,100,000 تومان

اجاره آپارتمان مسکونی

58 متری

1 اتاق خواب

16 سال ساخت

کد: 647239

منطقه: تهران نو

محدوده: تهران نو خیابان امامت

انباری | کولر | پکیج

طبقه: 3

4 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: ام دی اف

کف پوش: سنگ

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

رهن: توافقی اجاره: توافقی
تهران نو خیابان امامت خیابان عبدالعظیمی
63 متری | 1 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 234635
رهن: توافقی اجاره: توافقی
تهران نو خیابان امامت
53 متری | 1 اتاق | 16سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 303070
رهن: توافقی اجاره: توافقی
نارمک نرسیده به تلفنخانه کوی نصرالله زاده
60 متری | 2 اتاق | 17سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 673629
رهن: توافقی اجاره: توافقی
پیروزی نیروهوایی
55 متری | 1 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 784261
محله تهران نو در شرق تهران قرار دارد كه در منطقه 13 شهرداري تهران واقع شده است. اين محله از شمال به محله هاي تهران پارس، خيابان دماوند و نارمك ، از جنوب به خيابان پيروزي و دوشان تپه و از غرب به نيروي هوايي و قاسم آباد و از شرق به تهران شرق و كوي زينبيه محدود مي شود. محله تهران نو به صورت منظم خيابان كشي شده و خيابان هاي شمال غربي به طرف جنوب شرقي براساس كلمه مهر با نام هاي مهربار، مهرافروز، مهرآور، مهرپرور، مهرآگين و مهرجو نامگذاري شده اند. بعد از انقلاب، اسم برخي از خيابان ها عوض شده و اين نظم و ترتيب بهم خورده است. پنج ميدان به نام هاي ميدان آشتياني، اطلاعات، ميدان چايچي ، فلكه لوزي، و ميدان امامت (ميدان وثوق) در محله تهران نو قرار دارند. محله تهران نو براي اولين بار توسط فرانسوي ها بنيانگذاري شد و در اين محله از مردمان اين كشور ساكن شده بودند.
محله تهران نو
دوران رضا شاه پهلوي در اين دوران شهر تهران بيشتر در جهت شمال توسعه و گسترش يافت و در همين زمينه ارتباطات شهري و خيابان كشي هاي جديد به همراه استفاده از وسايل نقليه موتوري باعث شد تا اين روند سرعت بيشتري داشته باشد. در اين دوران دروازه شميران (ميدان بوعلي) توسعه و گسترش مي يابد و از همين نقطه به طرف شمال شرق و شرق تهران توسعه و گسترش شروع شده و ادامه مي يابد. بعدها قرار بر اين مي شود كه ميدان فوزيه (ميدان امام حسين فعلي) توسعه و گسترش مي يابد. توسعه و گسترش جاده مازندران (كه در حال حاضر اين توسعه ادامه دارد) دو خيابان دوشان تپه و عشرت آباد،دروازه شميران در توسعه شمالي اين بخش از شهر نقش به سزايي داشتند. در همين دوران چند ناحيه نظامي در اطراف شهر شكل مي گيرد من جمله در حاشيه شرقي شهر چند تاسيسات نظامي مانند فرودگاه دوشان تپه، كارخانه هواپيماسازي شهباز، اداران و چند موسسه ديگر هم توسعه و گسترش مي يابند. پايگاه دوشان تپه تاسيسات مذكور باعث مي شوند تا پايگاه هوايي دوشان تپه شكل بگيرد. پايگاه هوايي دوشان تپه همزمان با افتتاح قلعه مرغي در جنوب و پادگان عشرت آباد در شمال شهر تاسيس شد. روند توسعه و گسترش شهر از زمان پهلوي شده بود همچنان ادامه مي يافت. در ابتداي سال 1332 ، باغات شهر، تخريب و درآن ها ساخت و ساز شروع شد. به موازات اين نوع توسعه و گسترش، كاربري هاي بسياري مانند ساخت كارخانجات و صنايع نظامي شروع شد و مناطق مسكوني در دور و اطراف آن ها شكل گرفتند. در دهه 40 به بعد تحولات اقتصادي و اجتماعي باعث شد كه شهرنشيني تسريع شده و در نهايت ناموزون شود. توسعه و گسترش شهري باعث شد تا روند جذب جمعيت از شهرهاي بزرگ به سمت تهران شروع شود و همين قضيه باعث شد تا ايجاد مناطق مسكوني جديدي در دستور كار دولت قرار گيرد. همزمان با ايجاد مناطق مسكوني مانند نارمك، شهرآرا، دولت آباد، شهر زيبا، اختياريه، دروس، نياوران، سعادت آباد، الهيه، لويزان و فرمانيه و قاسم آباد، مناطق شهري نيروي هوايي و تهران نو نيز شكل مي گيرند. ساخت و سازهاي در نواحي كوهستاني و شرق شهر باعث شد تا منطقه 13 تهران و بويژه در محله تهران نو توسعه و گسترش بيشتري بيابد.
براي اولين بار اين محله توسط فرانسوي ها ساخته شد و در آن نيز سكني گزيدند. محله تهران نو در شرق تهران قرار دارد به راحتي مي توان به بزرگراه دست يافت. بزرگراه هاي شهيد ياسيني، شهيد باقري، و خيابان دماوند به محله تهران نو نزديك هستند و بنابراين به راحتي مي توان به آن ها دسترسي داشت. خيابان هاي فرعي و كوچه هاي محله تهران نو با نظم هندسي مرتب شده اند و ساكنان آن آرامش بيشتري را احساس مي كنند، بيشتر ساكنان محله تهران نو قديمي بوده و از خيلي وقت پيش در اين محله ساكن بوده اند. ساكنان محله تهران نو در خانه هاي يك طبقه يا دو طبقه زندگي مي كنند. اسامي شعراي ايراني مانند حافظ، سعدي، خاقاني ، مولوي و فردوسي بر روي خيابان هاي محله تهران نو به چشم مي خورد.
محله تهران نو در منطقه 13 شهرداري تهران قرار دارد. اين محله از شمال به تهران پارس و نارمك و از جنوب به دوشان تپه و پيروزي و از غرب به نيروي هوايي و قاسم آباد و از شرق به تهران شرق و كوي زينبيه محدود مي شود.
اين محله مشمول طرح زوج و فرد نمي شود. بنابراين هميشه در همه حال شلوغ و پروسروصداست. از آنجايي كه مراكز فرهنگي زيادي در اين محله وجود دارد بنابراين بسياري از مردم از دور و اطراف به اين محله تشريف مي آورند تا نيازهاي خود را از هر جهت برطرف كنند.
اين محله يكي از بهترين مسيرها براي اتوبوسراني است و خط يك سامانه اتوبوس هاي تندرو از ميدان آزادي تا تهران پارس و خط 3 از علم و صنعت تا خاوران در اين مسير تردد مي كنند. در اين محله يك دفتر تاكسيراني به مديريت آقاي مهدي بستان منش نيز وجود دارد.
پمپ بنزين هاي امامت، زركش و 104 براي سوختگيري ماشين هاي ساكنين محله تاسيس شده اند.
ايستگاه متروي شهيد كلاهدوز در اين محله قرار دارد كه تا پيش از راه اندازي ايستگاه تهران نو پذيراي مسافران بود.
محله تهران نو تنها محله اي در شرق تهران است كه سينما دارد، سينما ماندانا، كه در اين محله قرار دارد از سينماهاي قديمي تهران است كه در خيابان دماوند قرار دارد. ساكنين محله مي توانند ميوه و تره بار خود را از ميدان ميوه و تره بار محله خريداري كنند. همچنين فروشگاه هاي زنجيره اي مانند فروشگاه شهروند در تهران پارس يا رفاه در شعبه شهيد كلاهدوز نيز افتتاح شده اند كه ساكنان مي توانند با مراجعه به اين فروشگاه ها نيازهاي خود را خريداري نمايند. در محله تهران نو، انواع و اقسام باشگاه هاي ورزشي مانند الحسين، و امام جعفر صادق وجود دارد و همچنين مراكز درماني مختلف و رستوران هايي با قيمت هاي مختلف نيز به چشم مي خورند. بوستان هايي مانند بوستان ورزش، پيروزي، سيمرغ، نيما، اوستا نيز در اين محله وجود دارند. در بوستان هاي اين محله از سنين مختلف از جوان تا پير مشغول فعاليت هاي بدني بوده يا اين كه با يكديگر صحبت و گفتگو مي كنند. در خيابان هاي فرعي اين محله مي توانيد به بانك ها و فروشگاه هاي متعدد كيف و كفش و لباس دسترسي داشته باشيد و حتي بيمارستان هايي مثل بيمارستان تهران پارس و بعثت نيز در اين محله قرار دارند. پارك ملي سرخه حصار نيز كه در روز طبيعت طرفداران بيشماري در آن ها گردهم مي آيند به اين محله بسيار نزديك است. در اين محله، آپارتمان هاي خيلي خوبي با قيمت هاي مناسب وجود دارد كه مي توانيد آن ها را خريداري كرده يا اجاره نماييد. از مهم ترين اماكن موجود در اين محله مي توان به سينما ماندانا، اداره كل دارايي شرق تهران، اداره كل شهرسازي شهر تهران، مجموعه ورزشي آفتاب، هنرستان سپاه تهران، درمانگاه شرق، مجموعه ورزشي عماد، استخر فرات، درمانگاه مركزي تهران پارس، مركز كانون علوم پرورش فكري كودكان و نوجوانان، سالن ورزشي فجر، باشگاه ورزشي المپيك، شهرداري منطقه 13 ناحيه 2، كميته امداد خميني منطقه 13، خانه فرهنگ حافظيه، خانه فرهنگ مهرآور، كارخانه جوراب بافي، هنرستان فني نمونه پايگاه انقلاب از جمله مهم ترين مراكز فرهنگي و آموزشي اين محله به شمار مي روند. همچنين مساجد، چهارده معصوم، بقيه الله اعظم، امام حسن مجتبي، امام جعفر صادق، صاحب الزمان، حسني و ليله القدر براي برپايي نمازهاي جماعت تاسيس شده اند. همچنين بانك هاي ملت، صادرات، ملي ، سامان، پاسارگاد و شهر ، آينده ، سپه ، رفاه كارگران و موسسات مالي و اعتباري عسگريه و كوثر نيز براي رفاه شهروندان در اين محله تاسيس شده اند.