به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

114 متری

3 اتاق خواب

4 سال ساخت

کد: 696759

منطقه: شهر زیبا

محدوده: شهر زیبا میدان کودک پشت مخابرات

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | کولر | پکیج

طبقه: 3

5 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سراميك

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
جنت آباد جنوبی چهار باغ
110 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 405235
متری توافقی
توافقی
جنت آباد جنوبی چهار باغ غربی
116 متری | 2 اتاق | 6سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 302465
متری توافقی
توافقی
جنت آباد جنوبی چهارباغ غربی
122 متری | 2 اتاق | 8سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 939910
متری توافقی
توافقی
جنت آباد جنوبی خیابان والفجر
124 متری | 3 اتاق | 2سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 535998
متری توافقی
شهر زیبا یکی از محلات تهران است که در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد. دارای آب‌وهوای خوب و بافت مسکونی متنوع است. به دلیل زمین‌های وسیع با خیابان‌ها و پیاده راه‌های عریض، از ساخت‌وسازها در امان نبوده و شما در این محله شاهد خانه‌های قدیمی، برج‌های مسکونی، آپارتمان‌های نه چندان قدیمی، شهرک‌های نوساز و شهرک‌های قدیمی خواهید بود.این محله از آن دسته محلات تهران است که دسترسی‌های خوبی از طریق بزرگراه‌ها به دیگر محلات تهران و بلعکس دارد. به ترتیب اولویت از طریق بزرگراه حکیم غرب، بزرگراه آیت‌الله کاشانی در قسمت انتهای غربی، بلوار جوانمردان، بزرگراه آبشناسان، محله شهران و میدان الغدیر می‌توان از شهران به محلات دیگر و برعکس دسترسی داشت. بلوار آلاله، بلوار جوانمردان، خیابان شربیانی، خیابان سرو، خیابان عدالت و خیابان آیت‌الله کاشانی خیابان‌های مهم شهر زیبا هستند و همچنین خیابان‌های نیلوفر، کیهان، آلاله، سرو از جمله خیابان‌هایی هستند که تا چند سال دیگر جزو خیابان‌های مرفه نشین با برج‌های مجلل خواهند شد.
محله شهر زیبا
تا یک دهه قبل در دهه هفتاد، شهر زیبا بافت مسکونی بسیار کم جمعیتی داشت، بیشتر زمین‌های منطقه پوشیده از باغ و درختان توت بود و ساکنین تهران این محله را به‌وسیله بلوار تعاون و بلوار آیت‌الله کاشانی می‌شناختند؛ اما از آنجایی که زمین‌های بایر در تهران از چشم سازنده‌ها به دور نمی‌ماند، محله شهر زیبا هم به‌سرعت در معرض ساخت‌وساز قرار گرفت و به محله‌ی پرجمعیت تبدیل شد. البته بخش‌هایی که تغییر زیادی نداشته هم در این محل یافت می‌شود مانند بازارچه شهر زیبا که باوجود ساخت‌وسازهای آنچنانی باز هم در مرکز محله شهر زیبا قرار دارد. بخشی از محله شهر زیبا به عنوان توتستان و بخشی دیگر زمین‌های غیر قابل کشت و زرع بود. بخش زمین‌های غیر قابل کاشت، مربوط به روستای کن بود که در مجاورت شهر زیبا در بخش شمالی این محله قرار داشت. به این محله چاله سنگی می‌گفتند. شخصی به نام مهندس قطبی با همکاری یک شرکت ایتالیایی این زمین‌ها را از صاحبانش خریداری نمود و به صورت مجتمع با مجموعه‌ی هزار واحدی ساخت. متراژ این واحدها هفتاد و هشت متر و با اسکلت بسیار قوی و ضد زلزله ساخته شده است.
از لحاظ بافت جمعیتی، بالاترین بافت جمعیت این محله را کارمندان و فرهنگیان و همچنین ورزشکاران تشکیل می‌دهند و بیشتر آن‌ها در شهرک‌های خاص خودشان مانند سازمان برنامه، پلیس قضایی، سازمان آب و غیره زندگی می‌کنند.
حدود جغرافیایی محله شهر زیبا به این صورت است که از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به خیابان آیت‌الله کاشانی ختم می‌شود و از شرق به اتوبان شهید باکری و از غرب به خیابان شهرک شهدا و خیابان شهران منتهی می‌شود.
شهر زیبا هیچ نوع طرح ترافیک ندارد؛
برای استفاده از خطوط عادی اتوبوس می‌توانید از خط پایانه آزادی یا پایانه صادقیه به ایستگاه شهر زیبا برسید و یا از ایستگاه شهر زیبا به دیگر محلات تهران دسترسی پیدا کنید. شهر زیبا از آن دسته محلات تهران است که در میدان اصلی دارای پایانه تاکسیرانی می‌باشد. این پایانه ساکنین محله شهر زیبا را به نقاط کلیدی شهر تهران مانند میدان آزادی یا فلکه دوم صادقیه و ... می‌رساند تا به‌راحتی به دیگر محلات تهران سفر کنند.
شهر زیبا جزو گروهی از محلات تهران است که به ایستگاه مترو دسترسی ندارد و چنانچه مایلید از خطوط مترو استفاده کنید، باید خود را به تقاطع بزرگراه شهید باکری با بزرگراه شهید فهمیده رسانده که از آنجا به دو خط شهیدکلاهدوز- اکباتان یا خط صادقیه – گلشهر دسترسی پیدا کنید
اماکن مذهبی: از اماکن مذهبی شهر زیبا می‌توان به چند مسجد قدیمی مسجد الرسول (ص)، حجت ابن الحسن (ع)، مسجد صاحب‌الزمان (عج) و مسجد‌الرضا (ع) اشاره نمود که ضمن برپایی نماز، شامل برپایی مراسم به مناسبت‌های مختلف، اردوهای زیارتی، کلاس‌های آموزش قرآن، تفسیر قرآن، کلاس‌های معرفت و دین و دیگر امور مربوط به مسائل مذهبی نیز می‌باشد. مسجد نظام مافی که معماری نوین، منحصربه‌فرد و زیبای مناره‌اش باعث شده که یکی از معروف‌ترین اماکن مذهبی شهر زیبا به حساب بیاید. شاید شهر زیبا تنها محله‌ای در بین محلات تهران باشد که فقط یک هیئت مذهبی دارد که در سال 1379 به‌وسیله آقای سید جواد عسگریان تأسیس‌شده است و نام آن جوانان ثارالله می‌باشد. اماکن فرهنگی: با توجه به مقدمه‌ای که گفته شد، این محله درصد زیادی از فرهنگیان را در خود جای داده است و به همین دلیل با توجه به وسعت محله، محیط‌های فرهنگی در محله شهر زیبا بسیار بیشتر از دیگر محلات تهران دیده می‌شود. از جمله این اماکن فرهنگی می‌توان به فرهنگسرای معرفت در بلوار شهران، شهر کتاب در میدان علامه جعفری، سرای محله‌ی شهر زیبا در خیابان شربیانی، دانشگاه علمی کاربردی در خیابان نیلوفر را نام برد. مراکز بهداشتی درمانی: درمانگاه شبانه‌روزی که در میدان شهر زیبا واقع شده است، درمانگاه شبانه‌روزی حیات که در بلوار آلاله قرار دارد، بیمارستان پیامبران که از مجهزترین بیمارستان‌های شهر تهران است و بیمارستان ابن‌سینا در بلوار آیت‌الله کاشانی واقع‌شده‌اند، از بهترین مراکز درمانی شهر زیبا می‌باشد. دیگر اماکن عمومی: در بلوار اصلی شهر زیبا کانکس توزیع دوچرخه و پیست دوچرخه‌سواری خودنمایی می‌کند. زمین چمن مصنوعی نیز در محله شهر زیبا وجود دارد که زیر نظر مدیریت محله مورداستفاده قرار می‌گیرد. بوستان‌های محله شهر زیبا تهران: بوستان جوانمردان در محله هم‌جوار شهر زیبا قرار دارد و بسیار خوش آب‌وهواست. البته پارکی هم در انتهای خیابان نیلوفر و انتهای خیابان سرو قرار دارد (به گفته محلیان پارک ته سرو و ته نیلوفر) که به دلیل تاریک بودن آن در شب، معمولاً هواداران زیادی ندارد. همه بوستان‌های نام‌برده دارای وسایل ورزشی کامل و زمین بازی کودکان با وسایل بازی می‌باشد. مراکز خرید محله شهر زیبا تهران: این محله به دلیل قدمتی که دارد، دارای مراکز خرید جالب توجه نیست. از مراکز خرید آن می‌توان از بازارچه قدیمی شهر زیبا و بازار میوه و تره‌بار شربیانی نام برد که مایحتاج ساکنین محله شهر زیبا را فراهم می‌کند. یکی از شعبات هایپر استار هم در بزرگراه شهید باکری نزدیک به شهر زیبا وجود دارد. در خیابان آیت‌الله کاشانی مرکز خرید اترک نیز یکی از دسترسی‌های ساکنین شهر زیبا می‌باشد. چنانچه به دنبال مراکز خرید مجلل هستید می‌توانید سری به مراکز خرید در محلات اطراف بزنید. مراکزی مانند پاساژ گلدیس، مرکز خرید تیراژه، پاساژ سمرقند، مرکز خرید کوروش و مرکز خرید بوستان.