به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

67 متری

2 اتاق خواب

16 سال ساخت

کد: 737577

منطقه: پارک شهر

محدوده: پارک شهر خیابان وحدت اسلامی

پارکینگ | انباری | کولر | بخاری

طبقه: 2

4 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

رهن: توافقی اجاره: توافقی
منیریه، خیابان اسدی
65 متری | 2 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 844707
توافقی
پارک شهر خیابان بهشت
71 متری | 2 اتاق | 12سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 597292
متری توافقی
توافقی
منیریه خیابان ابو سعید خیابان حیدری فرد
73 متری | 2 اتاق | 19سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 848506
متری توافقی
توافقی
منیریه
61 متری | 2 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 381946
متری توافقی
پارک شهر تهران با وجود درختان کهن‌سال تنومند و آب و هوایی تمیز و تازه یک مکان تفریحی خاص و هیجان انگیز برای ساکنین این شهر دود آلود و شلوغ محسوب می‌شود. به گونه‌ای که افرادی که در اطراف این پارک ساکن هستند به همراه خانواده یا دوستانشان در پارک حضور پیدا کرده و اوقات خوشی را سپری می‌کنند. همچنین با وجود این که با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می‌توانید به این پارک دسترسی داشته باشید، از هر نقطه از تهران که قرار دارید می‌توانید در روزهای تعطیل هفته به این پارک سری بزنید و در جوار درختان سر به فلک کشیده تجدید قوا کنید تا انرژی لازم را برای شروع یک هفته شلوغ و پر تلاطم کاری مجدداً به دست بیاورید.
محله پارک شهر
پارک شهر تهران در منطقه سنگلج که یکی از قدیمی‌ترین مناطق این شهر می‌باشد واقع شده است. قدمت منطقه سنگلج به دوران ناصری باز می‌گردد و طراحی و ساخت این پارک به دستور رضاخان در سال 1332 آغاز شده و تا سال 1339 ادامه داشته است. دو مهندس ایرانی طراحی این پارک را بر عهده داشته‌اند و با وجود قدمتی که پارک شهر دارد، هنوز به عنوان یک تفرجگاه مناسب برای ساکنین پایتخت محسوب می‌شود. در گذشته منطقه سنگلج به عنوان یکی از مناطق پر رفت و آمد و شلوغ تهران محسوب می‌شده است و علاوه بر آثاری همچون دروازه قزوین، بازارچه قوام الدوله و دروازه محمدیه، حمام‌ها و خزینه‌های بزرگی در این منطقه قرار داشته¬اند که سبب رونق گرفتن بیشتر این منطقه می‌شده‌اند. خانه‌های واقع در منطقه سنگلج که بی‌شباهت به آلونک نبودند با به صدارت رسیدن رضاخان ویران شدند و جای آن‌ها هم اکنون در این منطقه ادارات مختلف و یک پارک قدیمی که تحت عنوان پارک شهر به شهرت رسیده است، دیده می‌شوند.
پارک شهر در منطقه 12 تهران واقع شده است و از سمت شمال به خیابان فیاض بخش، از سمت غرب به خیابان وحدت اسلامی، از شرق به خیابان خیام و از سمت جنوب به خیابان بهشت منتهی می‌شود؛ بنابراین برای وارد شدن به این پارک می‌توانید از هشت درب ورودی که در خیابان‌های مختلف قرار دارند استفاده کنید.
پارک شهر درون محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد قرار دارد؛ بنابراین در کلیه روزهای سال تنها پس از به اتمام رسیدن طرح می‌توانید با خودرو شخصی به این پارک مراجعه کنید
جهت دسترسی به پارک شهر از طریق اتوبوس‌های درون شهری می‌توانید لیست اتوبوس‌هایی که به سمت پایانه فیاض بخش یا امام خمینی حرکت می‌کنند را بررسی کرده و اتوبوس‌هایی را انتخاب کنید که در ایستگاه‌های نزدیک پارک توقف دارند. همچنین امکان دسترسی به پارک از طریق اتوبوس تندرو بی آر تی نیز وجود دارد. هنگام استفاده از خطوط بی آرتی باید اتوبوس‌هایی که در مسیر تجریش-راه آهن تردد دارند را انتخاب کرده و در ایستگاه دکتر حسابی از اتوبوس پیاده شوید، پس از آن می‌توانید با طی کردن مسیری در حدود 20 دقیقه به سمت شرق خیابان امام خمینی (ره) به پارک شهر برسید.
جهت دسترسی به پمپ بنزین از پارک شهر می‌توانید وارد خیابان وحدت اسلامی شده و از پمپ بنزین واقع در این خیابان استفاده کنید
اگر از خط یک مترو که مربوط به مسیر تجریش – راه آهن است استفاده می‌کنید، باید در تقاطع امام خمینی (ره) پیاده شده و به اندازه ده دقیقه به سمت غرب پیاده روی کنید، سپس می‌توانید از طریق درب ورودی که در ناحیه قورخانه قرار دارد وارد پارک شوید. همچنین در صورتی که از خط دو مترو استفاده می‌کنید، باید در ایستگاه مترو حسن آباد از قطار پیاده شده و از خیابان وحدت اسلامی به سمت جنوب حرکت نمایید تا به درب ورودی پارک برسید.
از مکانهایی که پیرامون این پارک قرار دارند می‌توان به تماشاخانه سنگلج، دیوان عدالت اداری، کانون جهانگردی و اتومبیل رانی ایران، درمانگاه خیریه صالح، وزارت دادگستری، ورزشگاه شهدای هفتم تیر، ساختمان شورای اسلامی شهر تهران و روزنامه رسمی کشور اشاره کرد. نزدیک‌ترین مرکز درمانی به این پارک بیمارستان سینا می‌باشد که در شمال پارک و در یکی از کوچه‌های خیابان امام خمینی واقع شده است. همچنین ساکنین این منطقه می‌توانند با مراجعه به خیابان پانزده خرداد ، از خدمات درمانی ارائه شده توسط بیمارستان سیدالشهدا بهره‌مند شوند. فروشگاه‌ها و مراکز خرید پارک شهر در نزدیکی این پارک اصلی‌ترین و قدیمی‌ترین بازار تهران که با نام بازار بزرگ شناخته می‌شود قرار دارد. در این بازار انواع لباس، مواد غذایی، لوازم خانگی و ... به فروش می‌شرند. همچنین در کنار بازار بزرگ رستوران‌های خاص و سنتی مانند رستوران مسلم قرار دارند، بنابراین پس از گشت و گذار در پارک می‌توانید سری به بازار بزنید و اقلام مورد نیازتان را خریداری کرده و در رستوران‌های و فست فودهای اطراف بازار غذای دلخواهتان را نوش جان کنید. همچنین در خیابان خیام که در ضلع شرقی پارک واقع شده است نیز فروشگاه‌های مختلفی به چشم می‌خورند که برخی از آن‌ها عمده فروش یا خرده فروش هستند. در روبروی ضلع شرقی این پارک نیز پاساژ وحدت قرار دارد که محل مناسبی برای گشت و گزار گردشگران و خرید آن‌ها می‌باشد. درون پارک بوفه‌ای جهت خرید در نظر گرفته شده است و افرادی که علاقه‌مند به صرف غذا هستند می‌توانند به استریت فود سی تیر که در فاصله 300 متری پارک قرار دارد مراجعه کنند.