به ملکانا خوش آمدید!
رهن و اجاره: توافقی رهن: 100,000,000 تومان
اجاره: 7,000,000 تومان

اجاره آپارتمان مسکونی

150 متری

3 اتاق خواب

10 سال ساخت

کد: 750910

منطقه: جمشیدیه

محدوده: جمشیدیه

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | سونا | استخر | جکوزی | کولر | پکیج

طبقه: 2

5 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سنگ

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

رهن: توافقی اجاره: توافقی
جماران خیابان جماران
150 متری | 2 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 587990
رهن: توافقی اجاره: توافقی
نیاوران سه راه یاسر خیابان محمودی دوم
136 متری | 3 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 724074
محله جمشيديه در شمال تهران واقع است. بوستان معروف بوستان جمشيديه در اين محله واقع است كه ارتفاع بسيار بالايي دارد. اين منطقه نسب به دريا 1800 متر مرتفع تر است. بوستان جمشيديه آب و هواي خيلي خوبي دارد و بسياري از گردشگران تهراني بسيار تمايل دارند كه از اين بوستان ديدن كنند. در اين بوستان براي تفريح و شادي گردشگران امكانات خيلي خوبي مشخص شده است و وجود رستوران، كافه و درياچه اين بوستان را به محل خيلي خوبي براي گذران اوقات فراغت تبديل كرده است. بوستان جمشيديه يكي از بهترين بوستان هاي تهران است وجود كفپوش هاي سنگي باعث شده تا گردشگران به متفاوت بودن اين بوستان نسبت به ساير بوستان ها پي ببرند. در اين منطقه آپارتمان هاي خيلي خوبي براي اجاره و سكونت وجود دارد كه امكانات فوق العاده اي مانند استخر، سونا، جكوزي و سالن ورزشي در آن ها مدنظر قرار گرفته است. تاريخچه محله بوستان جمشيديه وجود آب و هواي خوش اين محله باعث شد تا ناصرالدين شاه قاجار تمايل داشته باشد تا زمين ها و باغات اين منطقه را خريداري كرده و در نهايت كاخ نياوران را بنا كند. بعد از اين اتفاق، كليه اعيان و اشراف قاجار به اين محله مهاجرت كردند و در نهايت آن را به يك محله اشرافي و اعياني تبديل كردند. آپارتمان هاي لوكس به تدريج جاي ويلاها را گرفتند. اين بوستان خوش و آب و هوا در منطقه يك و ناحيه 4 تهران واقع شده و جزء اراضي باغات دلو است، اين بوستان در روزگاران قديم به خاندان دلو تعلق داشته كه در زمان قاجار در اين كشور زندگي مي كردند. اين بوستان در روزگاران قديم به فردي بنام جمشيد دلو قاجار تعلق داشته است. قوم دلو در زمان قاجار املاك بسيار زيادي داشت. حتي براساس اسناد و مدارك سازمان ثبت املاك كشور اين بوستان به آقاي جمشيد دلو متعلق بود. او در زمان خاندان پهلوي 69 هزار متر مربع از اراضي خود را به فرح پهلوي بخشيد. در ابتدا قرار شده بود كه ساختماني براي سالمندان احداث شود ولي هرگز اين تصميم عملي نشد، در نهايت در سال 1356 به عنوان يكي از بوستان هاي تهران مشخص شد و در نهايت به يكي از جاذبه هاي گردشگري تهران تبديل شد. اين بوستان در طول ساليان سال، دچار تغييرات خيلي زيادي شده، كامران طباطبايي ديبا معمار اين بوستان است. اين معمار توانمند در 14 اسفند 1315 در تهران ديده به جهان گشود و در سال 1355، رشته معماري را در دانشگاه واشينگتون تحصيل كرد، اين معمار و نقاش و شهرساز ايراني توانسته كه بناهاي شگفت انگيزي همچون موزه هنرهاي معاصر تهران، فرهنگسراي دانشجو، بوستان شفق و فرهنگسراي نياوران را وارد كارنامه حرفه اي خود كند.
محله جمشیدیه
محله جمشيديه در زمان خاندان پهلوي به لحاظ اخلاقي سابقه خوبي نداشت. اين محله در بهترين زمان خود 135 هزار متر مربع مساحت داشت، در خيابان هاي استخر، قنات، قوام و كميل، 36 كوچه و در هر كوچه حداقل 30 تا حداكثر 50 خانوار سكونت داشتند. حتي گاهي اوقات در يك خانه چند مرد و زن نيز زندگي مي كردند. اين محله خود به دو قسمت قلعه و نجيب خانه تقسيم مي شد. قلعه در واقع محل كار و نجيب خانه محل زندگي افرادي بودند كه در اين محله كار خاص خود را انجام مي دادند. البته مراكزي مانند سينما، و كافه در خيابان جمشيد نيز افتتاح شدند و همراستاي ساير مراكز پذيراي مردم بودند. حتي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، مراكز فساد اين محله به كار خود ادامه مي دادند و مردم در چند نوبت از ماموران حكومتي خواستند كه ديگر اجازه ورود زنان بدنام را به اين محله ندهند. كميته انقلاب اسلامي در روزهاي ماه مبارك رمضان اجازه نداد كه اين مراكز بازگشايي شوند و از زمان به بعد هرگز اين مركز بازگشايي نشدند. مديران مراكز فساد اين محله در اوايل انقلاب براساس راي دادگاه به اعدام محكوم شدند.
محله نياوران از غرب به تجريش و دزاشيب و از جنوب به فرمانيه و از شمال به جمشيديه و مرجان و بوكان و از شرق به اقدسيه و پاسداران و آجودانيه و كاخ نياوران منتهي مي شود. اتوبان هاي امام علي و ارتش و صدر باعث شده تا دسترسي به اين محله آسان و سهل باشد. بوستان جمشيديه در محله نياوران واقع است و تا مترو تجريش 3 كيلومتر در شمال شرقي و با ايستگاه متروي اقدسيه نيز فاصله دارد، و 5/2 كيلومتر هم در شمال غربي مترو واقع است. از شرق به خيابان جمشيديه و از غرب به جاده كلك چال ، از شمال به كوه كلك چال و از جنوب به باغ دلو محدود است. خيابان هاي اين محله زيبا و مصفاست و اين مهم ترين عامل در زيبايي اين محله به شمار مي رود. محله نخجوان محله مدرني به شمار مي رود، اين محله از جنوب با خيابان نياوران و از غرب به امامزاده قاسم، ظهيرالدوله و خيابان دربند و از شرق به محله جماران محدود مي شود، خيابان كوهسار در شمال آن واقع است. سفارت خانه اتريش در اين منطقه قرار دارد. خيابان هاي مقدسي، صادق قمي، همايون و مرجان و احمدي زماني مهم ترين خيابان هاي اين محله به شمار مي روند.
اين محله در طرح زوج و فرد تردد ماشين ها لحاظ نشده و بنابراين ساكنان مي توانند با خيالي آسوده و راحت با ماشين هاي خود تردد كنند. از آنجايي كه در اين محله چندين مركز تجاري و رستوران شيكي قرار دارد به طور يقين در طول شبانه روز مردم براي خريد لوازم مورد نياز خود به اين منطقه تردد خواهند كرد. رستوران شيك جمشيديه بر زيبايي بصري اين منطقه بسيار زياد افزوده است.
وسايل نقليه عمومي مانند اتوبوس و تاكسي در محلات تجريش و چهارراه پاسداران و سيدخندان مستقر هستند. به طور يقين براي استفاده از اتوبوس، بايد در ايستگاه هاي آن تشريف داشته باشيد تا بتوانيد با اين وسيله نقليه مسافت موجود بين خانه و محل كار خود را طي كنيد.
پمپ بنزين هاي اقدسيه و نياوران نزديك ترين پمپ بنزين هاي موجود به اين محله هستند.
ايستگاه هاي تجريش و نوبنياد و قائم و آجودانيه نزديك ترين ايستگاه هاي مترو به اين محله هستند كه البته متناسب با ايستگاه مورد استفاده شما، مسافت مبداء تا مقصد متفاوت خواهد بود.
فروشگاه ها و مراكز خريد محله جمشيديه مراكز خريد هيراد، نارون، و مجتمع هاي تجاري كيميا و روشادزاشيب و در نهايت مراكز خريد تجريش همگي مراكزي هستند كه كليه ساكنان اين محله مي توانند كليه نيازمندي هاي خود را از آن ها خريداري كنند. رستوران ها رستوران جمشيديه يكي از بهترين رستوران شهر تهران است و غذاهاي ايراني را مي توانيد با پرداخت 14000 تومان ميل نماييد و البته اين غذاها با 44 درصد تخفيف به همه مشتريان ارائه مي شوند. انواع كباب هاي ايراني را مي توانيد در اين رستوران تجربه نماييد. اين رستوران امكانات رفاهي بسيار زيادي همچون پاركينگ و اينترنت رايگان را براي مشتريان خود فراهم كرده است. رستوران هاي مرشد، كوچونيف روشا، مستوران، چمن و نائب از ديگر رستوران هايي هستند كه مي توانيد با صرف ناهار يا شام، اوقات لذت بخشي را تجربه كنيد. مراكز تفريحي باشگاه اسب سواري و پيست كارتينگ از مهم ترين باشگاه هاي تفريحي به اين محله هستند. باشگاه هاي پينت بال و ساير باشگاه ها نيز در اين محله موجود بوده كه مردم مي توانند براي گذران اوقات فراغت از برنامه هاي آن ها استفاده كنند.