به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

62 متری

1 اتاق خواب

16 سال ساخت

کد: 759569

منطقه: افسریه

محدوده: افسریه پایین بین 15 متری اول و دوم

پارکینگ | انباری | شوفاژ

طبقه: 2

4 طبقه - 1 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شرقی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سرامیک

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
آهنگ بلوار ابوذر پل 5
60 متری | 1 اتاق | 13سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 760197
متری توافقی
توافقی
افسریه
68 متری | 1 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 449232
متری توافقی
توافقی
افسریه خیابان هفتم (فاضلی)
65 متری | 2 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 516432
متری توافقی
توافقی
افسریه کوچه 7
63 متری | 2 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 578857
متری توافقی
بر طبق خطوط زلزله شناسی و نقشه گسل های تهران می توان گفت که از زیر این محله هیچ گونه گسلی عبور نکرده ولی در شمال و جنوب آن گسل ری و گسل شمال شرقی وجود دارد ، پس می توان نتیجه گرفت که این محله هم از خطر زلزله در امان نمی باشد. البته نا گفته نماند که معضلات زلزله در این منطقه به دلیل بافت فرسوده و تراکم بالا منازل میزان تخریب و عدم رسیدگی مناسب در این محله بیشتر است. یکی دیگر از معظلات این محله وجود آلودگی هوای زیاد به دلیل قرار گرفتن در جنوب شرق تهران است که سبب می شود میزان آلودگی و آلایندگی هوا در این محله بیشتر باشد. یکی دیگر از مشکلات چشمگیر این محله نسبت به دیگر محلات تهران وجود سرانه پایین فضای سبز است به نحوی که این محله به عنوان یکی از فقیرترین محلات تهران از نظر سرانه فضای سبز شناخته شده است. یکی از نقاط قوت و مثبت این محله وجود حسینه و مساجد بیشتری است. در محلات جنوبی تهران نسبت به سایر محلات شمال تهران می توان گفت که میزان اعتقادات و عقایدشان به دین و مذهب بیشتر بوده به همین دلیل در مناطق جنوبی تهران تعداد حسینه و مساجد بیشتر به چشم می آید. آب و هوای این محله در مقایسه با محلات شمال تهران گرمتر بوده و می توان گفت که در ایام سرد سال دارای آب و هوای نسبتا گرمتری نسبت به مناطق شمال تهران است.
محله افسریه
محله افسریه تهران جزء جدیدترین محلات شهر تهران نسبت به سایرین است به طوری که بیان شده است تاریخ شکل گیری این محله به سال های 1340 یا 1341 باز می گردد. در مورد نام گذاری اسم این محله تفاسیر بسیاری وجود دارد که قصد داریم دو نمونه از این تفاسیر را به اختصار ذکر نماییم. 1.در گذشته این محله در اختیار نزدیکان شاه مانند اسد الله اعلم، افسر الملوک و... بوده است و بیشتر زمین های محله افسریه به نام افسر الملوک بوده بنابراین معتقدند که نام افسریه از اسم افسر الملوک گرفته شده است 2. در حال حاضر و در گذشته دانشکده های آموزش افسری و پادگان های نظامی زیادی در این محله وجود داشته است (به همین دلیل ذکر گردید بیشترین قشری که در این محل زندگی می کنند نظامی هستند) برخی به همین دلیل اعتقاد دارند که نام افسریه از دانشکده های افسری گرفته شده است. بعد از گذشت سالیان سال بیشتر زمین ها و منازل این محله به اقشار کم در آمد جامعه فروخته شد.
بطور کلی افسریه را می توان به عنوان یکی از شلوغترین محلات تهران نام برد. در این محله قشرهای مختلف اجتماعی ساکن هستند ولی شاید جالب باشد بدانید که به دلیل نزدیکی این محله به یکی از پادگانهای تهران قشر نظامی بیشتری در این محله ساکن هستند.
این محله به عنوان مهمترین محله از منطقه 15 تهران شناخته شده و در ناحیه 5 شهرداری تهران واقع گردیده است. محدوده بندی این محله از شمال و شرق به قصر فیروزه، از جنوب به شهرک والفجر و از غرب به بزرگراه بسیج منتهی می شود
خوشبختانه این محله نه توسط طرح ترافیک و نه طرح زوج و فرد محدودیتی را شامل نمی شود، بنابراین امکان تردد خودروی شخصی در تمام ساعات و ایام هفته، در آن امکان پذیر است.
در محله افسریه از خود افسریه و میدان بسیج به بیشتر مناطق شهر و جنوب تهران تاکسی وجود دارد. همچنین در جنوب محله افسریه شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه (منطقه 3) بهترین ایستگاه برای دسترسی به اتوبوس است.
جایگاه روبروی استادیوم تختی و جایگاه مسعودیه نزدیک ترین مراکز سوختگیری هستند
در محله افسریه متاسفانه هیچ ایستگاه مترویی وجود ندارد ولی می توان به وسیله تاکسی و اتوبوس به نزدیکترین ایستگاه های مترو مثل مترو کلاهدوز و مترو کیان شهر دسترسی داشت.
1.مراکز خرید در محله افسریه نسبت به مناطق شمال شهر تهران مراکز خرید بیشتر به صورت مغازه بوده و کمتر پاساژی در این محله وجود دارد. مهمترین خیابانی که می توان در آن هر چیزی را که مدنظرتان است پیدا نمایید خیابان 20 متری افسریه است که سبب سرریز جمعیت به این محله می گردد. البته باید توجه داشته باشید در این محله تمامی مغازه ها دارای لوازم مارک دارد و برند نیستند. در این محله 1 مرکز خرید به نام پاساژ مروارید وجود دارد. اگر به دنبال خرید فرش با قیمت خوب و مناسب هستید می توانید از فروشگاه فرش کوروش کاشان و شهر فرش آدینه در محله افسریه خرید نمایید. همچنین در نزدیکی محله افسریه مراکز خرید شهروند والفجر، مرکز خرید زیتون و مرکز خرید خورشید هم برای خرید اجناس خوب و با کیفیت وجود دارد. 2. بوستانها و مراکز گردشی و تفریحی همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد در منطقه 15 محله افسریه سرانه بوستان و فضای سبز بسیار پایین بوده و همین امر سبب می شود تا بیشتر افراد به محلات اطراف افسریه مراجعه نمایند، در واقع میتوان گفت که محله افسریه از نظر سرانه فضای سبز بسیار فقیر بوده و در وضعیت فاجعه بار قرار دارد. از جمله بوستانهای موجود در محله می توان به بوستان فرهاد، بوستان زیتون، بوستان آفتاب و پارک فجر اشاره کرد. البته در محله افسریه پایین به عنوان یکی از محلات تهران شهربازی پارک فجر توجه اهالی محله را به خود جلب می نماید. در بوستان فجر علاوه بر وجود شهربازی دریاچه مصنوعی هم ایجاد گردیده است. در نزدیکی محله افسریه جنوبی پارکی مخصوص بانوان به نام پردیس قرار دارد. درباره مراکز ورزشی و تفریحی هم می توان به چندین باشگاه با امکانات خوب و مناسب اشاره نمود. مجموعه ورزشی شهدای افسریه، سالن شهدای افسریه، باشگاه بدنسازی قهرمانان افسریه، باشگاه شهید احمدیان و سالن ورزشی مدیریت بحران اشاره کرد. یکی از مهمترین مراکز ورزشی در نزدیکی محله افسریه وجود ورزشگاه شهید تختی به عنوان پنجمین ورزشگاه بزرگ ایران با ظرفیت 30122 قرار دارد. خوشبختانه محله افسریه به عنوان یکی از محلات تهران در زمینه مراکز آموزشی و درمانی در وضعیت مناسبی به سر می برد. در مورد مراکز آموزشی و درمانی باید گفت که این محله نه تنها دارای مدارس مجهزی است بلکه مهد کودک هایی با امکانات عالی تاسیس گردیده است که در کنار مدارس برای افزایش دانش و خلاقیت کودکان بسیار مناسب است. در کنار مراکز آموزشی، مراکز فرهنگی هم در این محله وجود دارد از جمله آن ها می توان به کتابخانه سرای محله افسریه در ساختمان سرای محله افسریه اشاره کرد.