به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

64 متری

2 اتاق خواب

17 سال ساخت

کد: 803914

منطقه: جیحون

محدوده: جیحون پایینتر از خیابان دامپزشکی

انباری | بالکن | کولر

طبقه: 4

4 طبقه - 1 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: پارکت

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
جیحون بعد از چهار راه دامپزشکی
60 متری | 2 اتاق | 14سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 810697
متری توافقی
توافقی
خیابان کارون نرسیده به خیابان بوستان سعدی
66 متری | 2 اتاق | 16سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 580978
متری توافقی
توافقی
آذربایجان خیابان خوش
63 متری | 2 اتاق | 17سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 175831
متری توافقی
توافقی
سلسبیل خیابان کمیل
60 متری | 2 اتاق | 12سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 237303
متری توافقی
محلۀ جیحون به دلیل یک طرفه بودن و وجود برخی از تقاطع های مهمش از خیابان های نسبتاً پرتردد تهران محسوب می شود و همین امر عامل شکل گیری رشد و تراکم جمعیت در محلۀ جیحون بوده است بنابراین جیحون از این منظر می تواند گزینه های متنوعی برای خرید ملک و یا سکونت شهروندان داشته باشد.
محله جیحون
به دلیل وجود آب گوارا و سالمی که در محله وجود داشته، این محله سلسبیل نام گرفت. نخست میرزا محمود خان حکیم الملک و مشهدی کاظم در سال 1311، اراضی محله را از طرشتی ها خریداری کرده و زمین های این قسمت را آباد می کنند. این محله پر از سینماهای مختلفی بوده است که زمانی پاتوق اصلی اهالی محل برای گذران اوقات فراغت بود. غالب ساختمان های محله در آن زمان یک طبقه و نمایی به رنگ سبز مغز پسته ای داشت. اغلب ساکنان محله آذری، زنجانی و کرد بودند که از کسبه محله بودند.
بافت شهری محله در حال نوسازی است و کاربری ها اداری و عمومی زیادی در محله وجود دارد. قسمت شرقی محله در مجاورت بزرگراه نواب ساختمان های مرتفعی وجود دارد که نوساز هستند. اما سایر بخش های محله از ارتفاع نسبتا کمی برخوردار بوده و بافتی غالبا فرسوده دارد. به دلیل ساختار کم عرض کوچه ها و خیابان های محله و تراکم جمعیت زیاد، ترافیک زیداری در آن وجود دارد.
از شمال به خیابان آزادی و از جنوب به خیابان امام خمینی (ره) می رسد از غرب به خیابان های اصلی: مشعوف، زنجان جنوبی، دین محمدی و نهایتاً به خیابان جی می رسد و از شرق به خیابان های اصلی: کارون، قصرالدشت، خوش جنوبی و رودکی جنوبی و نهایتاً به تونل توحید ختم می شود.
ندارد.
از مبدا آزادی و انقلاب برای این منطقه تاکسی و اتوبوس دارد.
خیابان آذربایجان بین کارون و قصرالدشت همچنین خیابان آزادی سر خیابان خوش
ایستگاه شهید نواب صفوی، ایستگاه شادمان و ایستگاه توحید
الف) امکانات ورزشی و تفریحی مجموعۀ ورزشی نگین غرب تهران (وابسته به سازمان تأمین اجتماعی کل کشور) در حوالی کوچۀ حسین نیارکی که از امکانات وزرشی مجهزی برخوردار است و می تواند نوید خوبی برای دوستداران رشته های مختلف ورزشی باشد. علاوه بر آن در انتهای محلۀ جیحون یکی از قدیمی ترین زمین های فوتبال تهران قرار دارد: زمین فوتبال میلان که امروزه تحت عنوان مجموعۀ ورزشی جیحون نامیده می شود. نکتۀ قابل توجۀ دیگر در محلۀ جیحون وجود فضای سبز است. قطعاً همگان بر این باوریم که برای فرار از زندگی ماشینی و آلودگی های سرسام آور تهران ورزش و فضای سبز می تواند نقش کلیدی و بسیار مهمی داشته باشد. بوستان آینه که تقریباً همجوار است با مجموعۀ ورزشی نگین غرب تهران فضایی سالم، آرام، و دلچسب را برای جیحونی ها فراهم می آورد. ب) امکانات مربوط به خودروی شخصی شما در محلۀ جیحون حتی می توانید نیازهای خودروی خود را هم تأمین کنید مثلاً برای تأمین سوخت خودروی خود سر فرمان را کج کنید سمت پمپ بنزینی که در جنوب خیابان آذربایجان قرار دارد، برای استفاده از خدمات فنی و تخصصی خودروتان رهسپار شوید سمت نمایندگی سایپا یدک و یا ایران خودرو. جالب است بدانید که شرکت ایران خودرو یکی از نمایندگی های مهم خود را در این محلۀ تهران راه اندازی کرده است. ضمناً نگران جای پارک خودروتان هم نباشید محلۀ جیحون از یک پارکینگ عمومی پرطرفدار برخوردار است که بالاتر از سایپا یدک در ضلع جنوبی خیابان هاشمی جای دارد. ج) امکانات آموزشی علاوه بر تمام این ها این محلۀ تهران از امکانات آموزشی طراز اول هم بی نصیب نمانده است چرا که مدرسۀ تیزهوشان راهنمایی دخترانه واقع در ضلع غربی جیحون و کمی بالاتر از آن مدرسه شاهد وجود دارد و قطعاً اهمیت بنیادین این مدارس، در نظام آموزش و پرورش کشورمان، بر کسی پوشیده نیست. د) امکانات مذهبی و اما اجازه دهید برای حسن ختام امکانات محلۀ جیحون سری هم بزنیم به مکان های مذهبی آن تا بلکه بتوانیم با پناه بردن به این اماکن کمی تسلای خاطر بیابیم اماکنی چون: مسجد سید عزیزاله واقع در جنوب شرقی جیحون، نرسیده به یزدان مهر، حسینه حضرت قائم (عج) واقع در خیابان هاشمی، هیئت علمداران حسین (ع) و... که از شور و تکاپوی بی نظیری برخوردارند به خصوص در ایام شهادت ها یا ولادت های مذهبی