به ملکانا خوش آمدید!
رهن و اجاره: توافقی رهن: 45,000,000 تومان
اجاره: 1,700,000 تومان

اجاره آپارتمان مسکونی

66 متری

2 اتاق خواب

20 سال ساخت

کد: 812302

منطقه: شهران شمالی

محدوده: شهران میدان دوم

پارکینگ | انباری | کولر | شوفاژ

طبقه: 3

4 طبقه - 3 واحدی

نما: ترکیبی

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: پارکت

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

شهران شمالی که نام جدید قسمت شمالی محله شهران است، در ناحیه یک شهرداری منطقه پنج قرار دارد. این محله بسیار خوش آب‌وهواست و به همین دلیل طرفداران زیادی برای سکونت دارد. به دلیل نوپا بودن محله‌ی شهران، این محله دارای خیابان‌ها و پیاده راه‌های عریض است. ساختمان‌های شرکت نفت که به‌صورت مجتمع مسکونی در این محله ساخته شد و به‌صورت شهرک نفت درآمد، از بهترین شهرک‌های محله شهران شمالی به‌حساب می‌آید. در این شهرک، جمعیت روزبه‌روز در حال پیشرفت است. آب‌وهوای خوب این محله نسبت به دیگر محلات تهران به دلیل قرار گرفتن در محدوده کوهستان و در کنار یخچالِ کن و بوستان کوهسار می‌باشد. این بوستان قسمت جنوبی دامنه رشته کوه البرز قرار گرفته است. بهتر است بدانید که شما با سکونت در این محله از دود و آلودگی تهران به دور خواهید بود. یکی از نکات مهمی که در مهاجرت از یک منطقه به منطقه دیگر تهران و یا بهتر بگوییم، از یکی از محلات تهران به محله‌ی دیگر باید در نظر بگیرید، دسترسی آن محله به دیگر محلات تهران است. در شهرهای بزرگی مانند تهران دسترسی مهم‌ترین اولویت انتخاب مکان مهاجرت است. شهران شمالی این دسترسی‌ها را از طریق اتوبوس و تاکسی دارد. این محله به بزرگراه آبشناسان، بزرگراه همت، بزرگراه شهید باکری دسترسی دارد که شریان‌های مهمی می‌باشند. شهران شمالی به دلیل موقعیت‌های تفریحی و ورزشی که دارد، در روزهای تعطیل محل رفت‌وآمد ساکنین سایر محلات تهران است. ورزش‌هایی مانند موتورسواری به دلیل وجود پیست موتورسواری و گلایدر به جهت وزش بادهای ملایم در ارتفاعات کوهسار، ساکنین دیگر محلات تهران را به این محله می‌کشاند.
محله شهران شمالی
شهران نام یکی از مناطق شمال غرب تهران بود که پس از تقسیم‌بندی محلات تهران در سال 1384، به دو بخش شهران شمالی و شهران جنوبی تقسیم شد. این محله در نیم قرن اخیر شکل گرفته است بنابراین تاریخچه‌ای جز نام قدیمی آن در دست نیست. به گفته ساکنان محله‌ی کن، نام قبلی آن "آب پیک" بوده است.
محله شهران شمالی از شمال به ده کن و کوه‌های کوهسار، از جنوب به بزرگراه آبشناسان منتهی می‌شود. این محله از شرق به بزرگراه شهید باکری و از غرب به بلوار کوهسار ختم می‌شود. البته بخشی از شمال غربی این محله نیز با ده کن و منطقه سولقان که در راه امامزاده داود قرار دارد، هم‌مرز می‌شود.
محله شهران شمالی از آن دسته محلات تهران است که طرح ترافیک ندارد. تردد در این محله در محدوده طرح زوج و فرد یا طرح ترافیک اصلی نیست. چنانچه با اتومبیل شخصی خود رفت‌وآمد می‌نمایید می‌توانید به‌راحتی در تردد باشید.
شهران جزو آن دسته از محلات تهران است که به خطوط تندرو اتوبوس‌رانی دسترسی ندارد ولی به خطوط عادی اتوبوس‌رانی دسترسی دارد. ازجمله خطوط اتوبوس‌رانی به مقصد شهران می‌توان خط ولیعصر – شهران، خط صادقیه - کن و خط پایانه آزادی – کوهسار و همچنین اتوبوس‌های شهرک نفت از هر نقطه‌ای از تهران در رفت‌وآمد هستند. در این محله دسترسی به تاکسی بعد از دسترسی به اتوبوس آسان است. یک خط تاکسی هم از میدان ولیعصر به شهران دارد که ساکنین محله به‌وسیله آن در این مسیر رفت‌وآمد می‌کنند.
پمپ‌بنزین شهران در انتهای بلوار شهران در پارک کوهسار قرار دارد.
شهران شمالی برخلاف اکثر محلات تهران دسترسی مستقیم به مترو ندارد و برای دسترسی به مترو می‌توانید نزدیک‌ترین ایستگاه مترو که خط پنج، صادقیه- گلشهر می‌باشد را انتخاب نمایید و از این خط به خطوط دیگر مترو دسترسی پیدا کنید. این خط در بزرگراه شهید فهمیده چندین ایستگاه دارد.
آثار تاریخی محله شهران شمالی تهران: این محله به دلیل اینکه قدمتی ندارد، آثار تاریخی به‌جز قنات پنجعلی که در پارک کوهسار قرار دارد، به نامش ثبت نشده است. البته تاریخچه‌ای معتبر هم از این قنات در دست نیست. شاید بتوان جاده امامزاده داوود و جاده روستاهای کن و سولقان را از قدیمی‌ترین جاده‌های این محل به‌حساب آورد. اماکن مذهبی: شهران شمالی دارای سه مسجد است که تمامی اعمال مربوط به مراجعه‌کنندگان ازجمله برپایی نماز، عزاداری‌ها، اعیاد و ... را انجام می‌دهند. مسجد الزهرا (س) در شهران شمالی بلوار کوهسار قرار دارد. مسجد جامع امام علی (ع) در شهران شمالی جنب نیروگاه واقع شده است. مسجد حضرت رسول (ص) در شهران شمالی بلوار مبعث قرار دارد. در کنار پارک جنگلی کوهسار، آرامگاهی برای شهیدان تعبیه‌شده که بنام تپه لاله‌ها نام‌گذاری شده است. اماکن فرهنگی: کتابخانه شهید هادی نجم‌آبادی در بلوار شهران، دارای یک سالن با فضایی بسیار آرام جهت مطالعه مراجعه‌کنندگان می‌باشد. فرهنگسرای تفکر یا فرهنگسرای معرفت در شهران جنوبی قرار دارد، با این حال ساکنین شهران شمالی نیز از خدماتش بهره می برند. این فرهنگسرا دارای کتابخانه، کلاس‌های آموزشی تفریحی، اردوهای علمی، برگزاری جشن به مناسبت اعیاد و بسیاری امکانات فرهنگی دیگر می‌باشد. خانه کتاب شهران از مراکز فروش کتاب و لوازم‌التحریر که در فلکه دوم شهران واقع شده است. مراکز بهداشتی درمانی: ساختمان پزشکان محمد و داروخانه شبانه‌روزی شهران در بلوار شهران قرار دارند. کلینیک افرا در میدان دوم شهران، این کلینیک در خصوص لاغری و زیبایی مشغول به کار است. مرکز تصویربرداری دلتا و آزمایشگاه شهران در خیابان عسگری قرار گرفته است. داروخانه شبانه‌روزی شهران در بلوار شهران، داروخانه دکتر ابوالفضلی در خیابان یکم شهران واقع شده است. دیگر اماکن عمومی: به دلیل رفت‌وآمد ساکنین دیگر محلات تهران به این محله، محله شهران غنی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن می‌باشد، از میان آن‌ها می‌توان به اماکن زیر اشاره نمود: باغچه رستوران آبی شهران، رستوران سنتی بهشت، رستوران نارشین، رستوران بابا کوهی، رستوران بام کن، قهوه‌خانه باغ انار، رستوران بام کوهسار و باغچه رستوران شهرزاد در بلوار کوهستان قرار دارند. دورتادور میدان دوم و میدان سوم شهران شمالی پر از فروشگاه‌های رنگارنگ خوراکی و نوشیدنی است که در آن هوای لذت‌بخش، انسان را ترغیب به تناول می‌کند.