به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

50 متری

1 اتاق خواب

20 سال ساخت

کد: 844506

منطقه: امام حسین

محدوده: امام حسین مدنی 3 راه عظیم پور

انباری | بالکن | کولر | شوفاژ

طبقه: 2

4 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: شمالی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سراميك

سرویس بهداشتی: ایرانی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
پیروزی خیابان زاهد گیلانی
52 متری | 1 اتاق | 17سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 750384
متری توافقی
توافقی
نظام اباد خیابان مدنی روبرو بیمارستان
45 متری | 1 اتاق | 20سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 592622
متری توافقی
توافقی
نظام آباد خیابان مدنی جنوبی کوچه نور
50 متری | 1 اتاق | 15سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 166141
متری توافقی
توافقی
نظام آباد خیابان مدنی
55 متری | 1 اتاق | 16سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 484214
متری توافقی
در گذشته ای نه چنان دور یکی از میدان های اصلی شهر تهران به عنوان میدان مهمی از دوران پهلوی شناخته می شده است. این میدان که در یکی از قدیمی ترین محلات تهران قرار دارد هم اکنون به عنوان یکی از نماد های تهران برای ایام عزاداری و ایام محرم شناخته شده است. محله امام حسین که در گذشته میزبان میدان فوزیه بوده هم اکنون یکی از المان های معروف شهر تهران را در خود جای داده است.
محله امام حسین
این محله و میدان امام حسین که جزء شهرداری منطقه 13 تهران به حساب می آید هم اکنون دیگر ابهت و وقار گذشته خود را از دست داده و به محله ای آشفته تبدیل شده است. از تاریخچه این محله چیز زیادی در دست نمی باشد ولی می توان به تغییرات و تحولاتی که در طول چند سال اخیر ایجاد شده است اشاره نمود. به دلیل آن که میدان امام حسین و خیابان 17 شهریور تهران به عنوان پیاده راه مطرح شدند و هیچ گونه اتومبیلی حق عبور از این منطقه را نداشت ولی با این وجود شهرداری تهران مجبور شد برای اتصال خیابان دماوند و خیابان انقلاب یک زیر گذری ایجاد نماید تا وسایل نقلیه بتوانند توسط این زیر گذر از آن عبور نمایند. البته نا گفته نماند با وجود آن که تصور می شد با پیاده راه کردن خیابان 17 شهریور استقبال زیادی از آن صورت بگیرد ولی دقیقا نتیجه ای عکس داده و به همین دلیل شهرداری تهران مجبور شد که در سال 1396 بخشی از خیابان را برای عبور وسایل نقلیه باز نماید و تنها بخش شمالی شامل پیاده راه باشد. هم اکنون در میدان امام حسین می توان المان هایی از عاشورا و عزاداری مردم ایران برای امام حسین را مشاهده نمایید. این میدان علاوه بر ایام محرم بلکه در سایر مراسم های ملی و مذهبی بسیار دیدنی است. در ایام محرم حتما برای یک بار هم که شده به محله امام حسین بروید و چند ساعتی را در این محله بگذرانید. در گذشته محله امام حسین و میدان امام حسین به عنوان یک محله ای با تردد بالای اتوبوس های کابلی و ماشین های دیگر شناخته شده بود ولی هم اکنون دیگر نشانه ای از اتوبوس های کابلی وجود نداشته و به جای ان اتوبوس های تندرو BRT به جای عبور از بالای میدان مجبور به عبور از زیر گذر محله امام حسین هستند. این محله با وجود آن که به عنوان یکی از با صفاترین محلات تهران شناخته می شود هم اکنون دیگر آن شور و نشاط گذشته را ندارد و به جای آن خیابان های شلوغ و پر رفت آمد به چشم میآید. نام این میدان در گذشته به نام همسر اول محمد رضا شاه پهلوی، شاه دختر مملکت مصر و شهبانوی اول ایران، فوزیه فواد بوده است ولی پس از جدایی وی از محمد رضا شاه نام میدان به نام شاه دخت مشترک آن ها شهناز نام گرفت.
از سمت شمال به خیابان انقلاب و خیابان دماوند، از سمت غرب به محله دروازه شمیران و خیابان هفده شهریور، از سمت شرق به بزرگراه امام علی و از سمت جنوب به خیابان پیروزی محصور گردیده است.
محله امام حسین جزء محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد محسوب شده و بیشترین تردد به وسیله وسایل نقلیه عمومی اتوبوس، تاکسی و مترو است.
در گذشته از وسط میدان امام حسین اتوبوس های کابلی تردد می گردید و با گذشت زمان و پیشرفت های صورت گرفته بیشتر این وسایل نقلیه جمع آوری شده و به جای آن اتوبوس های BRT در بیشتر نقاط تهران تردد می کنند. البته نا گفته نماند با وجود تردد اتوبوس های BRT هنوز هم اتوبوس های چند سال گذشته در سطح شهر به مردم خدمت رسانی می نمایند. خوشبختانه وجود سامانه 1 تندرو و همچنین وجود ایستگاه های اتوبوس در بزرگراه امام علی می توان گفت که محله امام حسین از نظر دسترسی به اتوبوس در وضعیت مناسبی به سر می برد. همچنین در بیشتر بخش های محله امام حسین تاکسی و ایستگاه های تاکسی رانی وجود دارد که می توان از آن ها هم برای جابجایی استفاده نمود.
پمپ بنزین امام حسین، پمپ بنزین نظام آباد، جایگاه سوخت اختصاصی 123، پمپ بنزین مجاهدین و پمپ بنزین بهارستان نزدیکترین پمپ بنزین های این محله است.
وجود ایستگاه مترو امام حسین، ایستگاه مترو مدنی و ایستگاه مترو دروازه شمیران در درون و اطراف محله نیاز هر فردی را بر طرف کرده
مراکز خرید محله امام حسین تهران همانطور که در تاریخچه محله امام حسین ذکر شد خیابان 17 شهریور به عنوان یکی از مراکز خرید در محله امام حسین در حال نابودی میباشد. البته در این محله فروشگاه و مغازه های مختلفی در سطح محله وجود دارد که شامل فروشگاه اتکا، فروشگاه شهروند و چندین مغازه دیگر است و البته در نزدیکی محله مرکز خرید تیراژه 2 هم وجود دارد. بوستان ها و مراکز ورزشی و تفریحی در محله امام حسین تهران متاسفانه تنها 1 پارک به نام پارک خیام وجود دارد و از جمله مراکز ورزشی محله می توان به باشگاه برق تهران و مجموعه ورزشی البرز اشاره نمود.