به ملکانا خوش آمدید!
قیمت: توافقی قیمت: توافقی
قیمت متری: توافقی

فروش آپارتمان مسکونی

136 متری

3 اتاق خواب

5 سال ساخت

کد: 915037

منطقه: شهرک گلستان غربی

محدوده: شهرک گلستان غربی

پارکینگ | انباری | آسانسور | بالکن | کولر | پکیج

طبقه: 1

3 طبقه - 2 واحدی

نما: سنگ

جهت بنا: جنوبی

آشپزخانه: MDF

کف پوش: سراميك

سرویس بهداشتی: ایرانی و فرنگی

نوع سند: شخصی

تاریخ به روز رسانی ملک: بیشتر از یک ماه

آپارتمان های مشابه :

توافقی
چیتگر بلوار کوهک
138 متری | 3 اتاق | 3سال ساخت
بازدید حضوری
کد ملک: 997742
متری توافقی
توافقی
خیابان کوهک
124 متری | 2 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 311736
متری توافقی
توافقی
شهرک گلستان غربی نسیم 16
138 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 112771
متری توافقی
توافقی
بلوار کوهک
143 متری | 3 اتاق | نوساز
بازدید حضوری
کد ملک: 333645
متری توافقی
محله و یا شهرک گلستان غربی واقع در غرب و منطقهء بیست و دو تهران، که بزرگترین بخش پایتخت ایران، تهران محسوب می شود، قرار دارد. گلستان غربی به دلیل مجاورت با رشته کوه های البرز همچون سایر محلات و شهرک های منطقهء بیست و دو تهران، دارای آب و هوایی تمیز و خوب است. این شهرک در مجاورت شهرک چیتگر و گلستان شرقی و شهرک شهید باقری قرار دارد.
محله شهرک گلستان غربی
اکثریت غریب به اتفاق شهرک های منطقهء بیست و دو تهران قبل از انقلاب اسلامی متعلق به خانواده های فیروزگر و فرمانفرمایان بوده اند که بعد از انقلاب این زمین ها ملی اعلام شدند و مقداری از این اراضی به سازمان زمین شهری سپرده شد و بعدها مدیران بنا بر مشکلات افزایش جمعیت و سرازیری ساکنین شهرستانها به پایتخت و کمبود مسکن به موجب رفع مشکلات مذکور اقدام به ساخت و ساز در این مناطق کردند. بنابراین می توان اکثر شهرک ها و در این مورد خاص شهرک گلستان غربی را از جمله شهرک های نوساز دانست که با توجه به تکنولوژی روز بنا شده اند.
بافت شهری گلستان غربی مجموعه‌ای از شهرک‌های مسکونی بلندمرتبه است. برج‌های مسکونی و تجاری- اداری زیادی در این محدوده قرار دارند و ارتفاع آنها بین ۱۰ تا ۳۰ طبقه است. در گذشته قیمت واحدهای مسکونی این محله بسیار پایین بود ولی با رشد ساخت‌وساز در محدوده و احداث برج‌های خوش‌ساخت ارزش ساختمان‌های آن بیشتر شد. طبقات بالایی این برج‌ها دید بسیار زیبایی به دریاچه و پارک چیتگر دارند و شما می‌توانید با انتخاب آنها از این منظره‌ی زیبا بهره‌مند شوید. بهتر است بدانید تراکم جمعیتی در این محله رشد زیادی دارد و بیشتر ساکنان آن از قشر جوان جامعه هستند. درحال‌حاضر مراکز بزرگ و معتبر تجاری مانند هایپراستار و تهران‌مال در گلستان‌غربی در حال ساخت هستند و که سبب رشد بیشتر محله در آینده خواهند شد.
شهرک گلستان غربی از شمال با اتوبان شهید خرازی، از غرب با بلوار پژوهش، از جنوب با منطقه کوهک و از شرق با شهرک گلستان شرقی همسایه است.
منطقهء بیست و دو تهران و تمام شهرک ها و محلات موجود در آن توسط هیچ طرح ترافیکی محدود نشده اند و عبور و مرور با خودروی شخصی در آن ها در تمام روزها و ساعات هفته به راحتی و بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است.
نزدیک به دریاچهء چیتگر (دریاچهء خلیج فارس) پایانهء اتوبوس رانی وجود دارد که مبدأ و مقصد بسیاری از خطوط اتوبوس رانی از جمله این موارد می باشد: پایانهء دریاچهء خلیج فارس – مترو صادقیه، پایانهء دریاچهء خلیج فارس – پایانهء مترو چیتگر، پایانهء دریاچهء خلیج فارس – پایانهء ورد آورد. ایستگاه های اتوبوس موجود در شهرک گلستان غربی نیز این موارد هستند: ایستگاه بی آر تی موجود در بلوار امیر کبیر، ایستگاه موجود در بلوار کاج و بین بلوارهای اقاقیا و امیر کبیر، ایستگاه اتوبوس نیلوفر واقع در ضلع جنوبی بوستان ناز، ایستگاه اتوبوس موجود درضلع شمالی بوستان صنوبر و بعد از میدان ارتش، ایستگاه های قائم و نمونه واقع در ضلع شمالی شهرک گلستان غربی و در اتوبان خرازی. بنابراین تردد در بطن شهرک گلستان غربی با کمترین هزینه از طریق خطوط اتوبوس رانی نیز موجود می باشد. از جمله خطوط تاکسی رانی موجود که رفت و آمد به شهرک گلستان غربی را راحت تر می کنند می توان این موارد را نام برد: میدان ساحل ( واقع در قسمت شمالی شهرک گلستان غربی) – مترو چیتگر، دهکده المپیک – میدان ساحل، تاکسی ویژه شهدای خلیج فارس که قیمت آن بر اساس تاکسی متر محاسبه می شود.
ایستگاه سوخت گیری گاز خلیج فارس در قسمت شمالی شهرک گلستان غربی و متمایل به اتوبان خرازی، جنب نمایندگی ایران خودرو یکی از محل های سوختگیری در دسترس این شهرک به حساب می آید. ایستگاه سوخت گیری دیگری که فاصله ای نه چندان دور با شهرک گلستان غربی دارد جایگاه سوخت گیری شهرک المپیک می باشد که واقع در بلوار دهکدهء المپیک است.
نزدیک ترین خط مترو در دسترس مترو چیتگر می باشد که خط پنج مترو است و مبدأ آن مترو صادقیه و مقصدش گلشهر کرج می باشد. بنابراین دسترسی به این شهرک بسیار آسان خواهد بود.
دریاچهء چیتگر به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری نوظهور تهران که به خوبی در میان مردم شناخته شده است، دارای جزایر تفریحی، آموزشی، پارک آبی، اسکله قایق رانی، اسکله تفریحی، باشگاه ورزش های آبی و امکانات رفاهی و شهربازی و امکانات اقامتی نیز می باشد. از مدارس و مراکز آموزشی در دسترس می توان به این موارد اشاره کرد: دبستان شهدای پاسدار واقع در شهرک باقری که فاصلهء کوتاهی با شهرک گلستان غربی دارد و دانشگاه صدرا واقع در بلوار علامه محمد قزوینی. از جمله مراکز درمانی نزدیک می توان بیمارستان تریتا را نام برد که در ضلع شمالی شهرک گلستان غربی و در اتوبان خرازی در دسترس اهالی و ساکنین اطراف از جمله شهرک گلستان غربی می باشد. در این بیمارستان خدمات درمانی مختلف اعم از غدد، عمومی، عفونی، زنان و زایمان و جراحی های مختلف اعم از جراحی عمومی و قلب و مغز و اعصاب و پلاستیک و زیبایی تحت نظر پزشکان حاذق این بیمارستان صورت می گیرد. یکی از مکانهای جالب توجه ساکنین و افرادی که به قصد تفریح به این شهرک پای می گذارند استخر پردیسان واقع در بلوار کاشان است. فروشگاه‌ها و مراکز خرید شهرک گلستان غربی بام لند که از بزرگترین مجتمع های تجاری و رفاهی می باشد در شهرک گلستان و رو به دریاچه چیتگر واقع شده است. این مجتمع تجاری بزرگ زیبا دارای شعبات بسیاری از برندهاست از جملهء این برندها می توان به این موارد اشاره کرد: آدولفو دومینگز (کیف و کفش و پوشاک، ، آدیداس (لوازم جانبی ورزش و تناسب اندام) ، آلدو (لوازم جانبی، کیف و کفش) ، آنتونی موراتو (پوشاک)، اسپرینگ فیلد (لوازم جانبی و پوشاک)، اسکچرز (کیف و کفش) ، اوکسو (پوشاک)، اتو خسروانی (ماشین و موتور سیکلت)،اٌ وی اِس (پوشاک)، اٌکایدی (پوشاک)، اِل سی وایکیکی (لوازم جانبی، کودکان و پوشاک)، بادی اسپینر (لوازم جانبی و پوشاک)، بنتون (لوازم جانبی، کیف و کفش و پوشاک)، تاتی (لوازم خانگی)، توی توی (اسباب بازی)، جین وست (پوشاک)، جی اوکس (لوازم جانبی و کیف و کفش)، خانه شکلات (خوراک و آشامیدنی)، روسو (پوشاک)، ریباک (لوازم جانبی، کیف و کفش، ورزش و تناسب اندام) می شود. بام لند علاوه بر ارائهء بهترین فروشگاه ها به ساکنین و گردشگران دارای رستوران با چشم اندازی زیبا به دریاچه نیز می باشد که همهء این زیبایی ها زندگی در این شهرک را لذت بخش می کند. سوپر مارکت دریانی واقع در بلوار هاشم زاده و قسمت شمالی شهرک و همچنین سوپر مارکت کادوس و ابوالحسنی از جمله سوپر مارکت های موجود در شهرک جهت تهیه مایحتاج روزانه می باشند. همچنین میدان میوه و تره بار قائم واقع در شمال شهرک و نزدیک به میدان ساحل با عرضه میوه و سبزیجات تازه و با قیمت مناسب مرکز مناسبی برای تهیه این موارد می باشد.