مشاوره حقوقی املاک

شاید در سال‌های گذشته شما از مشاوره حقوقی املاک استفاده می‌کردید اما این کار در اثر گذر زمان و پیشرفت ساخت و افزایش ترافیک، دیگر مثل گذشته کار چندان آسانی به نظر نمی‌باشد. کمی به آن فکر کنید، متوجه خواهید شد که از نظر هزینه و زمان نیز به صرفه نخواهد بود. متحمل شدن بار ترافیکی بالا و همچنین زمانی که صرف می شود تا یک مشاوره حقوقی املاک دریافت شود، بسیار زیاد است.

حقوقی املاک چه کمکی به شما می‌کند 1

مشاوره حقوقی املاک آنلاین چیست؟

مشاورین املاک برای رفع چنین مشکلاتی به ویژه برای شاغلین و افرادی که نمی توانند زمان کافی برای دریافت مشاوره حقوقی املاک صرف کنند چاره ای اندیشیده اند و آن نیز ارائه مشاوره حقوقی املاک آنلاین می باشد. با این حساب شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی نخواهید داشت و سوالات خود را به صورت آنلاین خواهید پرسید. بسیاری از سایت های املاک برای بالا بردن کیفیت کار خود این یک قلم را به سایت های خود اضافه نموده اند تا مشتریان خود را بیش از پیش راضی نگه دارند.

چرا به مشاوره حقوقی املاک نیاز داریم؟

یکی از علل نیاز به دریافت مشاوره حقوقی املاک این است که شما قصد فعالیت در زمینه املاک و یا تاسیس یک مشاوره املاک هستید و نیاز دارید تا اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید. بنابراین با دریافت مشاوره های پی در پی و گذراندن دوره های ملکی می توانید نسبت به تاسیس یک مشاور املاک، آگاهی بیشتری کسب کنید.

برخی از افراد نیز می خواهند وارد سرمایه گذاری های ساخت و ساز شوند و نمی دانند باید از کجا شروع کنند و یا چه کارهایی را انجام دهند و یا انجام ندهند تا مسیر آنها هموار باشد. به هر حال سرمایه گذاری در زمینه ساخت و ساز، به ویژه آپارتمان های چند واحدی نیاز به تفکیک سند و سایر مسائل دارد که چنین افرادی قبل از ورود به چنین عرصه هایی باید ابتدا مشاوره حقوقی املاک دریافت کنند.

گروهی دیگر نیز می خواهند نسبت به انجام برخی معاملات ملکی اقدام کنند اما از اینکه آیا معامله روندی قانونی را طی می کند یا خیر مطمئن نیستند، بنابراین باید نسبت به دریافت یک مشاوره حقوقی املاک اقدام کنند تا آسیب کمتری در چنین زمینه هایی ببینند. چه بسیار کسانی که بدون هیچگونه آگاهی وارد معاملات خرید و فروش شده اند و دست آخر متوجه شده اند که طرف مقابل آنها کلاهبردار بوده و پول آنها را به جیب زده و در گوشه ای از این دنیا در حال خوشگذرانی با پول های آنها می باشد.

مشاوره حقوقی املاک چه کمکی به شما می‌کند 2

معرفی چند سایت مشاوره حقوقی املاک در ایران

در ایران سایت های املاک متفاوتی هستند که در زمینه ملکی فعالیت می کنند و علاوه بر فعالیت های ملکی، مشاوره حقوقی املاک نیز به مشتریان ارائه می دهند و این به نحوی توانسته بازار آنها را گرمتر کند، به ویژه در وضعیت فعلی بازار مسکن که به قولی سرد تلقی می شود. از جمله سایت های ارائه دهنده مشاوره حقوقی املاک سایت های زیر می باشند:

سایت ملکانا

کیلید

سایت املاک رادار

سایت ایران فایل

این سایت ها از جمله سایت های معروف در ایران می باشند که تا به امروز مشاوره حقوقی املاک ارائه داده اند. مهمترین و فعالترین آنها سایت ملکانا می باشد که تا به امروز فعالیت گسترده ای در زمینه ملک و املاک و مشاوره املاک داشته است. این سایت از وکلای ملکی زبده و کارآزموده بهره می برد که به صورت تیمی عمل می کنند و سعی در پاسخگویی مناسب دارند.

مسلماً شما برای دریافت یک مشاوره حقوقی املاک نیاز به پاسخ های مناسب، قانع کننده و روان دارید. ما در سایت ملکانا از تیم حقوقی بهره می بریم که توسط دو وکیل متخصص در زمینه ملک و قوانین مربوط به آن، مدیریت و رهبری می شود. تمامی پاسخ ها توسط وکلای متخصص آنالیز و بررسی می شوند و به این دلیل است که پاسخ های این سایت در زمینه مشاوره حقوقی املاک از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

مشاوره حقوقی املاک چه کمکی به شما می‌کند 3

آیا مشاوره حقوقی املاک تنها توسط مشاورین املاک صورت می‌گیرد؟

خیر، مشاوره حقوقی املاک تنها مختص مشاورین املاک نمی باشد بلکه شما در اصل باید از وکیل ملکی این مشاوره را دریافت کنید اما همانطور که گفته شد با توجه به اینکه مشاورین املاک برای توسعه کار خود از وکلای ملکی بهره می گیرند، آنها نیز در این زمینه می توانند شما را یاری کنند. در صورتی که نیاز به یک مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه املاک داشته باشید، باید یک وکیل ملکی خوب پیدا کنید و سپس این مشاوره را از او دریافت کنید.

 

یک وکیل ملکی با تخصصی که در زمینه ملکی و پرونده های ملکی دارند می تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهد. به طوری که شما با صحبت با یک وکیل ملکی، میزان تفاوت مشاوره یک مشاوره املاک را با یک مشاوره یک وکیل ملکی متوجه خواهید شد.