وکیل ملکی خوب چه کسی است؟

وکیل ملکی خوب کسی است که این روزها شما زیاد نام آن را می‌شنوید اما شاید ندانید که یک وکیل ملکی چه کسی است و چه کمکی به شما خواهد کرد. ما در ملکانا می‌خواهیم درباره وکیل ملکی و کارهای یک وکیل ملکی بیشتر با شما صحبت کنیم.

یک وکیل ملکی خوب یک وکیل است که در زمینه ملک و املاک به صورت تخصصی می تواند به شما کمک کند. تخصص یک وکیل ملکی به شما کمک می کند، مشکلات حقوق ملکی خود را رفع کنید و در زمینه املاک از او مشاوره دریافت کنید. وکیل ملکی تنها پرونده های ملکی را دنبال می کند و به تمام موارد حقوقی در زمینه ملک و املاک کاملاً واقف است.

دریافت مشاوره حقوقی ملکی چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟ 3

کارهای وکیل ملکی

یک وکیل ملکی دعاوی ملکی را تنظیم و پیگیری می کند. دعاوی ملکی شامل تمام شکایت های مربوط به ملک از جمله شکایت هایی که در مورد مستاجر و موجر، مالک و خریدار و وراث تنظیم می شود. دعاوی ملکی که وکیل ملکی پیگیری می کند شامل دعاوی ملکی حقوقی، دعاوی ملکی کیفری و دعاوی ملکی ثبتی می باشند. اکثر پرونده های حقوقی که وکیل ملکی مختص دعاوی ملکی حقوقی هستند که آنها نیز شامل مواردی از قبیل:

–   الزام به فک رهن

–   الزام به فک سندهای ضمانتی

–   دریافت پایان کار ساختمان‌هایی که ساخت آن‌ها به اتمام رسیده

–   دریافت صورت مجلس تفکیکی ساختمان‌های چند واحده

–   فسخ قرارداد

–   تخلیه ملک‌های مسکونی و تجاری

گاهی نیازی به شکایت و تنظیم دعاوی ملکی نیست و مشکل از همان ابتدا حل و فصل می شود. شما می توانید با در یافت یک مشاوره از وکیل ملکی دریافت کنید و مشکل را پیش از رسیدن به مراجع قضایی حل کنید. البته در صورتی که از یک وکیل ملکی برای رفع مشکل کمک بگیرید، یعنی وکیل ملکی پرونده را پیگیری کند، درصد موفقیت شما در آن بالاتر خواهد بود.

آنچه نیاز دارید درباره دعاوی ملکی بدانید 2

مشکلات رایجی که نیاز به یک وکیل ملکی را پر رنگ‌تر می‌کند

معامله های بسیاری در این چند سال اخیر و سال های گذشته اتفاق افتاده که منجر به مال باختگی بسیاری از مردم شده، چون بدون آگاهی حقوقی و یا دریافت مشاوره از یک وکیل ملکی انجام می شود. در آخر هنگام دریافت ملک متوجه می شوند که ملک به چند نفر فروش رفته و کلاه گشادی بر سر آنها رفته است. شاید اگر از ابتدا با یک وکیل ملکی مشورت می کردند و یا از او کمک می گرفتند، شاید کار به کلاهبرداری و مالباختگی نمی کشید.

یک وکیل ملکی در هنگام تنظیم سند می تواند مسائل مربوط به سند را اعم از قانونی بودن معاملات مربوط به ملک و اینکه آیا شخصی که به نام صاحب ملک، ملک را معامله می کند، آیا صاحب واقعی ملک است یا خود را جای صاحب ملک معرفی کرده است. یکی دیگر از مشکلات رایج میان پرونده های حقوقی ملکی، دخل و تصرف می باشد که پس از آمار کلاهبرداری در معامله، بالاترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاملات خود را با وکیل ملکی آسوده خاطر انجام دهید 1

چگونه یک وکیل ملکی خوب انتخاب کنیم؟

شما می توانید با پرس و جو و تحقیق در مورد وکلای مختلف، یک وکیل ملکی خوب و با تخصص خوب بیابید. چنین وکیلی از شهرت خوبی برخوردار است و درصد موفقیت بیشتر پرونده های او بالا است به طوری که به بسیاری از ماده قوانین ملکی واقف است. امروزه با پیشرفت علم و اینترنتی شدن بسیاری از کارها، شما می توانید به راحتی از اینترنت اطلاعات کافی در مورد وکلای ملکی کسب کنید و حتی مشاوره آنلاین از آنها دریافت کنید.

یکی از سایت هایی که می تواند در این زمینه به طور تخصصی به شما کمک کند، سایت ملکانا می باشد. هم در زمینه ملک و املاک و معاملات مختلف و هم در زمینه دریافت مشاوره از وکیل ملکی می تواند به شما اطلاعات کافی را بدهد. یکی از مزایای دریافت مشاوره غیرحضوری و اینترنتی این است که شما دیگر زمان را از دست نمی دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف هیچ هزینه ای یک مشاوره ملکی دریافت کنید. سایت ملکانا از گروه تخصصی وکلای ملکی بهره می برد. به طوری که دو وکیل ملکی حرفه ی این تیم را هدایت می کند و تمام سوالات و پاسخ ها به طور دقیق بررسی و در نهایت به شما ارائه می شوند.