وکیل ملکی

وکیل ملکی مجرب و متخصص به فردی اطلاق می‌گردد که علاوه بر تخصص در امور حقوقی و وکالت دارای دانش و آگاهی کافی در تمام امور ملکی و ریزه‌کاری‌های آن بوده و توانایی دفاع از حقوقی موکل خود و اثبات ادعای وی نماید.

رشته حقوق دارای زیرشاخه‌های بسیاری است که هر کدام به حیطه خاصی از امور وکالت می‌پردازد ولی لزوماً تمام وکلا دارای تسلط و دانش کافی نسبت به امور ملکی نیستند. شخصی که به عنوان وکیل ملکی به انجام مشاوره حقوقی و طرح دعاوی ملکی می‌پردازد باید دارای آگاهی کافی به تمام امور معاملات ملکی شامل تنظیم قرارداد، مبایعه‌نامه، قوانین مدنی و حقوقی در خرید و فروش املاک، قانون مالک و مستاجر و سایر مقررات مربوطه باشد.

چنین شخصی با مجموع مهارت‌های فوق بهترین گزینه برای مشاوره و راهنمایی در امور خرید و فروش و معاملات ملکی بشمار می‌رود. در بسیاری از دفاتر مشاور املاک بزرگ و مجهز واحد حقوقی جهت نظارت و مشاوره وجود داشته که نسبت به انجام امور مشاوره حقوقی و طرح دعاوی ملکی در صورت وجود مشکل و تقاضای موکل می‌نمایند.

معاملات املاک و امور مربوط به خرید و فروش مسکن از پیچیدگی‌های بسیاری برخوردار بوده لذا بدیهی است که عدم آگاهی و یا سهل انگاری طرفین موجب بروز مشکلات در فرآیند خرید و فروش املاک گردد. حال به نحوه دریافت مشاوره وکیل ملکی به شرح ذیل می‌پردازیم.

مشاوره با وکیل ملکی متخصص 1

مشاوره وکیل ملکی

انجام مشاوره وکیل ملکی را می‌توانید از طریق دفاتر مشاوره حقوقی و یا دفاتر وکالت انجام دهید. در اینگونه دفاتر معمولاً شما با گروه وکلای حقوقی در ارتباط بوده که می‌توانید با یکی از آن‌ها در مورد مشکل خود و نیاز به مشاوره هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. انواع خدمات حقوقی مانند طرح دعاوی حقوقی مانند الزام به تنظیم سند، خلع ید، رفع تصرف و یا دعاوی کیفری مانند جعل اسناد و مدارک املاک و نظیر آن از طرف وکیل ملکی قابل طرح و اقامه دعوی می‌باشد.

ذکر این نکته لازم است که تنها در صورت بروز مشکل نیاز به مشاوره با وکیل ملکی نبوده بلکه قبل از تنظیم قرارداد و جهت جلوگیری از مشکلات آتی می‌توان کلیه امور را به کمک مشاوره ملکی بررسی و کنترل نمود. برای انجام مشاوره ملکی علاوه بر مراجعه به دفاتر حقوقی و وکالت می‌توان به دفاتر مشاور املاک بزرگ و مدرن نیز مراجعه نمود.

انواع دفاتر مشاور املاک موجود بوده که خدمات مشاوره توسط تیم حقوقی و وکلای ملکی خود به مشتریان ارائه می‌دهند. استفاده از خدمات مشاوره حقوقی دفاتر مشاور املاک دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مطلب به آن اشاره می‌نمائیم.

مزایای خدمات مشاوره وکیل ملکی

از جمله مهمترین مزایای خدمات مشاوره وکیل ملکی می‌توان به تسلط این وکلا به امور ملکی و تمام جزئیات آن اشاره نمود. تیم وکلای ملکی با تسلط به هر دو حوزه حقوقی و معاملات املاک بهترین خدمات مشاوره را به مشتریان ارائه می‌نمایند.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات مشاوره وکیل ملکی این است که معمولاً وکلای ملکی در دفتر مشاور املاک مستقر بوده لذا امکان بهره‌مندی از خدمات مشاوره حقوقی و همچنین نظارت و کنترل فرآیند خرید و فروش توسط وکیل ملکی از نزدیک وجود دارد که بسیار حائز اهمیت است.

شما از ابتدای مراجعه به دفاتر مشاور املاک می‌توانید تمام امور خرید و فروش خود را تحت نظارت وکیل ملکی انجام داده و از صحت قرارداد و جلوگیری از مشکلات احتمالی آینده اطمینان حاصل نمائید. با توجه به توصیف مزایای استفاده از وکلای ملکی دفاتر مشاور املاک و تشریح ویژگی‌های آن در ادامه به معرفی تیم مشاوره حقوقی مجرب و با تجربه جهت استفاده از خدمات حقوقی می‌پردازیم.

مشاوره با وکیل ملکی متخصص 2

مشاوره وکیل ملکی در ملکانا

مشاوره وکیل ملکی در ملکانا یکی از گزینه‌های پیشنهادی جهت انجام خدمات امور مشاوره ملکی می باشد. دفتر مشاور املاک ملکانا به عنوان معتبرترین و کامل‌ترین دفتر ارائه دهنده خدمات مشاور املاک در ایران با بهره‌گیری از تیم وکلای ملکی مجرب و با سابقه آماده ارائه انواع خدمات حقوقی، مشاوره و اقامه دعاوی می‌باشد.

وکلای ملکی ملکانا با تسلط بر امور حقوقی و ملکی بهترین راه حل‌ها و پیشنهادات جهت رفع مشکلات و یا جلوگیری از آن را ارائه داده و راهنمای مطمئن و ایده‌آلی محسوب می‌شوند. چنانچه در هر یک از مراحل خرید و فروش املاک نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و مشورت با وکیل ملکی داشتید می‌توانید با تماس با ملکانا نسبت به آن اقدام نمائید.

علاوه بر این انواع اخبار و اطلاعات مربوط به مباحث حقوقی معاملات املاک را می‌توانید از طریق وبلاگ ملکانا مطالعه و بررسی نمائید. ملکانا با بزرگترین و کامل‌ترین مجموعه بایگانی املاک و مستغلات و انواع خدمات مشاوره حقوقی و ملکی در تهران و سایر شهرهای ایران مجموعه کاملی از خدمات ملکی را ارائه می‌دهد. همچنین در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید با وکیل ملکی ملکانا از طریق سایت به طرح سوالات خود پرداخته و جواب آن را در اسرع وقت دریافت نمائید.