از زمانی که فروش آپارتمان در تهران و مزایای آن مورد توجه واقع شده است، مدت زیادی نمی گذرد ولی افراد زیادی به این مدل خانه ها روی آورده اند. مزیت های زیادی که آپارتمان نشینی دارد توجه خریداران مسکن را به خود جلب کرده است؛ اما یک مشکل اساسی در این مورد وجود دارد و آن دلباز بودن خانه های ویلایی است که بسیاری از آپارتمان ها از آن برخوردار نیستند و افرادی که عادت به خانه های ویلایی دارند به سختی می توانند در آپارتمان زندگی کنند؛ اما راه حلی نیز برای این مورد وجود دارد. هنگامی که متراژ آپارتمان بالا باشد و تراس های بزرگ و روبازی را نیز برای آنها طراحی کرده باشند، این ملک می تواند به خوبی جایگزین یک خانه ی ویلایی شود.

فروش آپارتمان در تهران

فروش آپارتمان در تهران

مزیت های آپارتمان با متراژ بالا

آپارتمانی که متراژ بالایی دارد راحت تر و دل باز تر است و می توان زندگی بهتری را در آن تجربه کرد. همچنین دست معمار در طراحی اتاق ها، سالن، آشپزخانه و به طور کلی تمام فضای داخلی بازتر بوده و می تواند بهتر بر روی آن کار کند. از این رو معمولاً شیک تر و زیبا تر است. در این آپارتمان ها می توان اتاق های مستر و جادار را طراحی کرد. همچنین اتاق هایی با کاربری متفاوت مانند اتاق کار، اتاق مادر و کودک و … نیز قابل اجرا در یک آپارتمان با متراژ بالاست. سالن و آشپزخانه بزرگ که می تواند فضای خانه را بسیار لذت بخش تر کند از مزیت های دیگر آپارتمان با متراژ بالاست.

علاوه بر فضای داخلی، تراس های بزرگی را برای به جریان انداختن زندگی گل و گیاه نیز می توان تدارک دید و فضایی دل انگیز برای رفع خستگی و دیدن چشم انداز شهر ایجاد کرد. البته فروش آپارتمان در تهران نسبت به خانه های دیگر بیشتر است و همه ی این مزایا در کنار هم می توانند فروش آپارتمان با متراژ بالا را افزایش دهند.

همچنین در این آپارتمان ها، می توان فضایی را به سونا، استخر و مکان های تفریحی و ورزشی نیز اختصاص داد و یک آپارتمان لوکس و با امکانات زیاد طراحی کرد.

در این صورت فرد می تواند هم امنیت لازم در یک آپارتمان را داشته باشد و هم در کنار عزیزان خود زندگی شادی و راحتی را تجربه کند.

فروش آپارتمان در تهران

فروش آپارتمان در تهران

فروش آپارتمان در تهران و قیمت آن

سالانه فروش آپارتمان در تهران افزایش می یابد و افراد زیادی ترجیح می دهند در این محیط اسکان داشته باشند. هر چند سالها بود قیمت مسکن تغییراتی نداشت اما از اواخر سال گذشته تا کنون بالاخره افزایش قیمت را در بازار مسکن شاهد بودیم. آپارتمان نیز از این امر مستثنا نبود و در این چند ماهه به اندازه چند سال تغییرات قیمت را نشان داد. البته برای برآورد قیمت فروش آپارتمان باید عوامل مختلفی مد نظر قرار گیرد. در کارشناسی قیمت آپارتمان، مسائلی مانند محله ای که ملک واقع شده است، موقعیت جغرافیایی، متراژ آپارتمان، امکاناتی که در آپارتمان قرار داده شده و بسیاری مسائل دیگر باید بررسی شود و سپس قیمت گذاری انجام گیرد. در محله های مختلف تهران می توانید آپارتمان از متری ۵ میلیون تا بالای ۲۰ میلیون را ببینید. فروش آپارتمان در اقصی نقاط تهران بنا به نیاز مشتریان صورت می گیرد اما در مناطقی که به مرکز شهر نزدیک تر اند بیشترین خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام می شود. معمولاً فروش آپارتمان در تهران با متراژ بالا می تواند قیمت بالایی داشته باشد و گاهی این آپارتمان ها قیمتی چندین برابر یک خانه ی ویلایی دارند. شما هم می توانید یک آپارتمان لوکس و نوساز را با بیشترین امکانات عالی در اختیار داشته باشید و از زندگی در آن لذت ببرید.

فروش آپارتمان در تهران

فروش آپارتمان در تهران

آیا خرید و فروش آپارتمان در تهران با متراژ بالا به صورت اینترنتی وجود دارد؟

اگر وقت زیادی برای خرید آپارتمان در تهران ندارید و نیاز به یک آپارتمان با متراژ بالا دارید، می توانید از سایت های مشاورین املاک کمک بگیرید. سایت مشاور املاک ملکانا یکی از بهترین سایت های فعال در این زمینه است که بیشترین تعداد خرید و فروش را در هر ماه به خود اختصاص می دهد. این سایت فعال با تنوع بالایی که در زمینه ی مسکن به خصوص آپارتمان دارد، می تواند کمک شایانی برای پیدا کردن این ملک با متراژ بالا به شما بکند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت داشتن امکان بازدید مجازی از آپارتمان مورد نظرتان است. شما می توانید یک لحظه در خانه ی خود به راحتی تمام فضای خانه را با دیدی ۳۶۰ درجه ببینید و در صورت انتخاب به صورت حضوری از آن دیدن کنید. البته برای دیدن حضوری باید با مشاورین املاک تماس بگیرید و در مورد زمان با آنها هماهنگی های لازم را انجام دهید. همچنین می توانید آدرس، موقعیت آن بر روی نقشه، قیمت ملک، متراژ و بسیاری از اطلاعات دیگر را بررسی کنید سپس برای خرید تصمیم گیری کنید.