وضعیت مسکن و رکود آن موضوعی است که این روز ها بر سر زبان ها افتاده و همه دلشان می خواهد راجب این موضوع مهم صحبت کنند و هر چه اخبار دارند به یکدیگر منتقل کنند از این موضوع که بگذریم وضعیت امروزه مسکن است که شاهد رشد قیمت ها و خالی بودن خانه ها هستیم تا جایی که به قدری خانه ها خالی مانده اند که دولت تصمیم گرفته است با ارائه طرحی از خالی ماندن مسکن جلوگیری کند. وقتی راجب مسکن و ملک حرف می زنیم بی شک مشاور املاک تهران یا شهرستان ها را به خاطر می آوریم که برای کوچک ترین کاری در زمینه مسکن پیش مشاوران املاک می رویم تا به کارهایمان رسیدگی کنند اما با وجود شرایط امروزه وضعیت مسکن آشفته شده و کسی قصد خرید و فروش خانه را ندارد و ترجیح می دهند تا وضعیت قیمت ها ثابت نشده تصمیم به کاری نگیرند و تنها کسانی که بیشترین آسیب را می بینند مردم تهران و مشاور املاک تهران است و امروزه وضعیتی کساد دارند و به احتمال زیاد شرایط حالا حالاها ادامه دارد.

پیشنهاد مشاور املاک تهران برای عامه مردم

مسکن و خرید خانه موضوعی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد و نادیده گرفت یا خرید آن را به تاخیر انداخت چراکه هر انسانی برای رشد و زندگی نیازمند سقفی است که عمر خود را در آن بگذراند. اما شرایط امروزه به حدی رسیده است که کسانی که قصد خرید خانه داشته اند عقب نشینی کرده اند و به مستاجر نشینی روی آورده اند. در تهران شرایط به نسبت شهرهای دیگر متفاوت است وقتی سراغ مشاور املاک تهران می رویم و در خصوص وضعیت بازار مسکن پرسش می کنیم آن ها جوابی جز رکود و تورم در این حوزه ندارند و بسیار ناراضی از کساد بازار مسکن هستند. اما آن ها معتقدند برای بازگشتن رونق به بازار مسکن باید مردم را نسبت به وضعیت آینده آگاه کرد و شعاری که به مردم می دهند این است که اگر امروز برای خرید و فروش مسکن اقدام نکنید فردا دیر است و قیمت ها بیشتر می شود و بودجه شما به فردا نمی رسد. آن ها با این شعار قصد بازگشت متقاضی به بازار مسکن است و می خواهند نوسانات بازار ارز و دلار و دخالت آن در بازار مسکن را کنترل کنند.

مشاور املاک تهران

مشاور املاک تهران

وقتی بازار مسکن و مشاور املاک تهران از رونق می افتد!

اقتصاد کلان موضوعی است که این روزها بر بخش مسکن دخالت کرده و قصد بر هم ریختن بازار مسکن و در کنار آن مشاور املاک در تهران را  دارد. مشاوران املاک تهران معتقدند که تنها نرخ ارز و دلار بر بازار مسکن تاثیر نذاشته است بلکه  گرانی در بازارهای دیگر مثل سنگ، مصالح، خاک، سیمان و غیره بر ساخت و ساز ملک موثر بوده و باعث شده سازنده ها یا صاحب خانه ها قیمت هر متراژ واحد آپارتمانی را بیشتر از قبل ارائه دهند، همه این ها موضوعاتی هستند که بازار مسکن را به هم ریخته است. مشاور املاک تهران با کمک به مردم قصد خانه دار کردن آن ها را دارد و همیشه در هر شرایطی تلاش می کند تا طرفین را در معاملات راضی نگه دارد تا به سرانجام برسد حتی با به وجود آمدن مشکلات اقتصادی در این وضعیت سعی می کنند در هر معامله ای که صورت می گیرد تخفیف لازم را برای خریدار از فروشنده بگیرند تا معامله انجام شود. وقتی به حجم معاملات در چند ماه گذشته نگاه می اندازیم متوجه می شویم که معاملات نسبت به پارسال در همین ماه ۵۰ درصد کاهش داشته است و این رقم یعنی کساد برای مشاور املاک در تهران و کلانشهر ها می باشد.

نرخ خرید و فروش مسکن در مشاور املاک تهران

لیست آپارتمان های تهران در مشاور املاک تهران را بررسی می کنیم تا با شرایط قیمت خانه ها در شمال، جنوب، شرق و غرب آشنا شویم.

همانطور که می دانید قیمت مسکن درهر نقطه از تهران متفاوت است و به نسبت متراژ بالا تر یا پایین تر می رود. مثلا یک واحد آپارتمان ۱۳۰ متری در محدوده مینی سیتی در شمال شرق تهران در بلوار نخل به قیمت یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. یک واحد آپارتمان نوساز ۱۰۰ متری در فرمانیه خیابان اندرزگو به مبلغ ۲ میلیارد تومان به فروش می رسد. یک واحد آپارتمان ۷۵ متری در طبقه هفتم و نوساز در محدوده غرب خیابان آیت الله کاشانی در بلوار اباذر به مبلغ ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان یعنی متری ۲۰ میلیون تومان معامله می شود. خانه ۱۳۳ متری در خیابان دارآباد خیابان افتخاری طبقه چهارم به مبلغ ۲ میلیارد و  دویست و شصت و یک میلیون تومان متری ۱۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در محدوده سهروردی جنوبی واحد ۱۱۰ متری ۳۰ سال ساخت طبقه سوم ۹۹۰ میلیون تومان متری ۹ میلیون تومان فروخته می شود.