وقتی دنیای امروز انسان ها پیشرفت کرد فرهنگ و اخلاق مداری آن ها هم تغییر یافت به این صورت که اگر بر سر مسئله ای مشکلی دارند یا با صبر و حوصله با موضوع مورد نظر برخورد می کنند یا با کمک گرفتن از افراد متخصص در آن زمینه مشکلات خود را حل می کنند. امروزه مشکلات مسکن و خرید و فروش و هر آن چه به معاملات ملکی مرتبط می شود، مشکلات زیادی به همراه خود دارد که در بیشتر مواقع ما از قوانین و شروط اجرایی آن ها بی خبر هستیم و با عملکرد نادرست خودمان یا اطرافیان به مشکلات بزرگ تری می رسیم اما آن چه مسلم است مشاوره حقوقی املاک است که افراد متخصص و متبحر در زمینه مسکن و حقوقی آن فعالیت می کنند و می توانند به راحتی و بدون دعوا یا بحثی از حق و حقوق شما دفاع کنند یا راه درست را به شما نشان دهند تا با آگاهی کامل مشکل حل شود. مشاوره حقوقی املاک این امکان را به مردم می دهد تا بدون نزاع و درگیری به حق و حقوق  خود برسند و اجازه ندهند دیگری آن را پایمال کند.

از چه کسانی می توان مشاوره حقوقی املاک گرفت؟

 وقتی معامله ای با موضوع مسکن خوب جلو نمی رود چند حالت دارد یا طرفین به وظایف خود خوب عمل نکرده اند و یا یکی از طرفین بر سر دیگری کلاه گذاشته است تا معامله را به نفع خود تمام کند و یا مشکلات دیگر. در این صورت هیچ یک از طرفین کوتاه نمی آید و درگیری یا همان دعاوی ملکی  پیش می آید و هیچ راه حلی جز رسیدگی قضایی وجود ندارد. و برای رسیدگی به این موضوعات شما نیاز به افراد متبحر و کارآمد در کنار خود دارید که از طریق مشاوره حقوقی املاک می توان به آن ها دسترسی داشت و آن ها به شما راه صحیح بدون درگیری را نشان می دهند و برای گرفتن حق اقدام می کنند. مشاوره حقوقی املاک وظیفه دارد تا از حق شما در دادگاه بر سر هر مسئله ای که هست دفاع کند و به دادگاه نشان دهد که حق به شما می رسد. دعاوی ملکی به چند دسته تقسیم می شوند که دعاوی ثبتی ، دعاوی حقوقی املاک و دعاوی کیفری مرتبط به ملک جز این دسته می باشند.

مشاوره حقوقی املاک

مشاوره حقوقی املاک

آیا مشاوره حقوقی املاک می تواند مشکل ما را حل کند؟

وقتی معامله ملکی انجام می شود در اکثر مواقع به خوبی جلو نمی رود و مشکلاتی را به همراه دارد که این مشکلات می تواند بر سر تصرف مال، الزام به ایفای تعهد، الزام به تنظیم سند رسمی، الزام به اخذ پایان کار، جعل سند، ابطال قرار داد، فسخ قرار داد، فروش ملک مشاعی، تفیکیک و افراز ملک، تعدیل اجاره بها و غیره می باشد که در هر موردی نمی توان بدون مشاوره حقوقی املاک اقدام کرد چراکه برای رسیدن به حل مسئله راه ها و چارچوب هایی وجود دارد که تنها وکلا و متخصصین از آن ها اطلاع دارند و اقدام ما برای رفع مشکل کار را دشوار تر می کند. مشاوره حقوقی املاک نه تنها مشکلات ما را حل می کند بلکه راهنمایی هایی در خصوص ملک و املاک به ما می دهد تا دوباره با چنین مشکلاتی برخورد نکنیم. اما جالب است بدانید برای حل مشکلات خود از مشاوره حقوقی املاک با گرفتن وقت مشاوره تلفنی یا حضوری با وکلا درجه یک ملاقات داشته باشید و اگر شک دارید که فرد مورد نظر قابل اعتماد هست یا خیر از مشاوره رایگان مشاوره حقوقی املاک استفاده کنید و پس از آشنایی با آن ها در مورد موضوع مورد نظر از وکیلان کمک بگیرید.

قانون چگونه با دعاوی ملکی برخورد می کند؟

در قانون جمهوری اسلامی ایران اموال به دو دسته منقول و غیر منقول تقسیم می شود. کلیه اموال ملکی و اجزای وابسته به آن جز اموال غیر منقول می باشند. گسترش زندگی بشری در جهان مشکلاتی را بر سر ملک و املاک یا همان اموال غیر منقول بوجود آورده است که رسیدگی به آن از عهده افراد معمولی بر نمی آید و نیازمند یاری و کمک کسانی هستند که در این حرفه تجربه کافی را دارند. قانون کشور ما پیشنهاد می کند برای رسیدگی به مشکلات خود از مشاوره حقوقی املاک کمک بگیرید تا بدون دردسر مشکلات شما حل شود یا قبل از هرگونه معامله ای از دانسته های وکلا برای راهنمایی خود استفاده کنید. وکیل تخصصی املاک شخصی است که در تمام فرهنگ ها در تمام جهان کاربرد دارد و بسیار شناخته شده می باشد و این شخص وظیفه دارد تمام مشکلات ملکی ما را رسیدگی کرده و ما را به حق و حقوق خود برساند. مشاوره املاک حقوقی به نوعی دیگر نماینده ملک و املاک ما در دادگاه هستند تا اجازه ندهند کسی به آن ها دخل و تصرف کند یا حقوق ما را زیر پا بگذارند.