مجموعه عناوینی از وکیل ملک وجود دارد که حقوقی و کیفری می باشد ، دعاوی ملکی انواع گوناگون دارد که به ملک و مستغلات آن مربوط می شود که هرگاه به مشکلی برخورد کردیم می توانیم در اسرع وقت به وکیل ملک مراجعه کنیم و مشکلاتمان را برای او بازگو کنیم . وکیل ملک به کسی گفته می شود که در زمینه رفع مشکلات ملک و املاک تجربه و دانش کافی داشته باشد و بتواند حقوق موکل خود را از طرف مقابل بگیرد . دعاوی ملکی موضوعات متنوعی دارد که با پیشرفت جوامع بشری و زندگی اجتماعی و شهرنشینی هر روز بر این مشکلات افزوده می شود و برای رسیدگی به آن ها نیازمند داوری از سوی بی طرف می باشیم . وکیل ملک وظیفه دارد مشکلات مربوط به زمین یا مسکن ما را به درستی بشنود و راه درست و به حق را به ما معرفی کند تا حقوق کسی پایمال نشود . یکی دیگر از وظایف وکلا گرفتن حق است حتی اگر موکل آن ها به اشتباه یا دروغ به دنبال احیای حق است باید جلودار او باشند تا حق به حق دار برسد چرا که آن ها در دادگاه قسم خورده اند تا قضاوت درستی انجام دهند . وکیل ملک گروهی از افراد مجرب هستند که با سابقه طولانی و تجربه کافی قصد دارند درگیری بین مردم بر سر مسکن کم تر شود و همه در آرامش به زندگی خود ادامه دهند .

آیا وکیل ملک می تواند مشکلات ملکی ما حل کند ؟

هر پرونده ای که وکیل ملک قبول می کند شرایطی دارد که مهم ترین آن ها حق به جا و درست است ، چرا که اگر به نادرست قضاوت کنند و حق کسی را به اشتباه پایمال کنند باید در دادگاه عدل پاسخگو باشند . این روزها مشکلات مسکن به شدت مردم را درگیر کرده است و روزگار سختی را می گذرانند و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است و درگیری های ملکی بین مردم بالا گرفته است و کسی قصد کوتاه آمدن ندارد . وقتی درگیری و نزاع های ملکی زیاد می شود تنها کسی که می تواند مشکل را حل و فصل کنند وکیل ملک است ، چرا که آن ها با شناخت کافی از قوانین بر احیای حق آگاهی کامل دارند و خیلی زود به موضوع رسیدگی می کنند .

چه دلیلی دارد تا به وکیل ملک مراجعه کنیم ؟

وقتی بازار مسکن داغ شد و همه برای خرید و فروش خانه یا انجام هرگونه معامله ای به بخش مسکن هجوم آوردند بسیاری مشکلات کوچک و بزرگ بر سر صاحبان ملک یا فروشنده ها بوجود آمد که برخی دعاوی ها شکل گرفت. دعاوی ملکی انواع مختلفی دارد که به دو بخش حقوقی و کیفری تقسیم می شود ، که برخی از افراد در طول زندگی درگیر آن هستند و برخی دیگر با آن مواجه نمی شوند . دعاوی حقوقی  مانند : الزام به ایفای تعهدات قراردادی و قانونی ، دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی ، الزام به اخذ پایان کار ، الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی ملک ، خلع ید ، تقسیم و افراز ملک مشاع و دعاوی کیفری مثل : جعل سند ، کلاهبرداری ، فک رهن ، انتقال و فروش مال غیر ، تصرف عدوانی و ممانعت از حق و … می باشد و همه این موضوعات به دعاوی ملکی مربوط می شود که برای رفع آن نیاز به وکیل ملک داریم تا ما را یاری کنند . برخی دعاوی هم هستند که بر سر ارثیه پیش می آید که وارثان نمی توانند با یکدیگر توافق کنند و برای رفع مشکلات حقوقی خود به افراد با تجربه مراجعه می کنند .

از چه طریقی می توان با وکیل ملک ارتباط داشت؟

 هرگاه قرداد قانونی با دیگری بسته باشید که از لحاظ قانون درست و صحیح باشد اما طرف مقابل شما به تعهدات خود عمل نکند و در مسیر ناعدالتی هایی انجام دهد حتما دچار مشکل می شوید و نمی توانید معامله را تا انتها پیش ببرید . اتفاقات زیادی در این جور مسائل پیش می آید که اگر آگاه نباشید حتما دچار مشکلات زیادی خواهید شد اما در همین جا به شما پیشنهاد می کنم برای رفع هرگونه مشکل ملکی یا حتی هرگونه معامله ملکی با وکیل ملکی که شناخت کافی دارد مشورت کنید تا بدون کوچک ترین ضرری از راه درست به هدف مورد نظرتان برسید . برای دسترسی به وکیل ملک راه های زیادی وجود دارد که از طریق تلفنی ، حضوری یا آنلاین با آن ها ارتباط برقرار کنید . حتی برای این که با وکیل ملک بیشتر آشنا شوید حتما از طریق مشاوره رایگان به صورت حضوری استفتده کنید و آن ها را ملاقات کنید و مشکل خود را برای آن ها شرح دهید تا شاید در همان جلسه اول بتوانید از راهنمایی های آن ها استفاده کنید .