مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین، ضمن اشاره به این که روستا ها نیازمند ارائه خدمات مناسب و درخور هستند اذعان نمود: انجام این امور انگیزه ساکنان روستا برای زندگی در روستا را افزایش می دهد و از مهاجرت آن ها جلوگیری می کند. وی تأکید کرد آن چه سبب می شود روستاییان به مهاجرت فکر کنند و رفتن به شهر ها را ترجیح دهند عدم خدمات مناسب و امکانات مطلوب در روستا هاست.

مرتضی بخشی ضمن دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات این استان و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اذعان نمود: دیوان محاسبات توسط امام (ره) پایه گذاری شد و تشکیل گردید با این هدف که راهی برای کمک به محرومان و رسیدگی به امور روستاییان باشد. مرتضی بخشی وظیفه دیوان محاسبات کشور را وظیفه ای خطیر خواند و مسئولیت آن ها را بسیار جدی قلمداد کرد.

مدیرکل ذیحسابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به این که از دیوان محاسبات به عنوان یکی از نهاد های عام المنفعه یاد می شود اظهار داشت: از این رو نیاز است احترام به قانون و اجرای تمام مقررات در وجود تمام کارکنان این نهاد نهادینه گردد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان قزوین، پیشگیری از جرم را به عنوان یکی از رسالت های این نهاد معرفی کرد و اجرای دقیق و سختگیرانه قانون و مقررات را از دیگر اهدافی دانست که این نهاد به آن پایبند است.

ایشان در ادامه از آمادگی به همکاری و مشارکت همه جانبه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای بهبود خدمت رسانی به روستاییان گرانقدر خبر داد و تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نهاد های امین و مطمئن در میان مردم شناخته می شود که کمترین تخلفات را تاکنون داشته است.

صادق پور یکی از مهم ترین اهداف را خدمت رسانی های مناسب به روستاییان اعلام کرد و اذعان نمود: انجام چنین کار هایی سبب می شود مهاجرت معکوس از روستا ها به حداقل برسد و جمعیت روستا ها با روندی نزولی همراه نشود. به گفته صادق پور ارائه خدمات مناسب از طریق نهاد هایی چون بنیاد مسکن می تواند در رسیدن به این هدف کمک کننده باشد.

  • منبع خبر : تی نیوز