صمد چراغی پور، شهرداری پلدختر از محاصره واحد های مسکونی این شهر توسط سیلاب خبر داد و از ساکنان این واحد ها خواست خونسردی خود را حفظ کنند و خانه هایشان را ترک نکنند.

چراغی پور ضمن اشاره به این که بارندگی روز های اخیر پلدختر به سیلاب منجر شده است عنوان کرد: واحد های مسکونی مهر در نتیجه بارش مداوم باران در محاصره سیلاب قرار گرفته اند. وی از ساکنان این واحد ها خواست حتما در خانه های خود باقی بمانند و محل را ترک نکنند.

شهرداری تهران با تأکید بر این که سیلاب خانه های مهر را به طور کامل فراگرفته است بار دیگر عنوان کرد هیچکس نباید از خانه اش خارج شود چرا که شدت سیل امکان خروج را بسیار دشوار ساخته است. وی از اعزام نیرو های امداد به محل خبر داد و اذعان نمود: به زودی ساکنان واحد های مسکونی توسط نیرو های اعزام شده خارج خواهند شد.

ایشان توضیحاتی در خصوص تعداد نیرو های اعزام شده به ساختمان های محاصره در سیلاب ارائه نمودند و این طور گفتند: شهرداری، ۲۵ آتش نشان به همراه تجهیزاتی همچون ماشین آلات سنگین و لودر به محل حادثه اعزام شده اند تا بتوانند در اسرع وقت ساکنان را از محل خارج کنند. وی ضمن اشاره به این که ترس و وحشت بر ساکنان این واحد های مسکونی سایه افکنده اذعان نمود: توصیه می کنیم ساکنان آرامش خود را حفظ کنند و به هیچ عنوان از خانه هایشان خارج نشوند.

چراغی پور در پایان این طور گفت: تنها آن هایی که خانه هایشان در مسیر کانال ها قرار گرفته، در صورت امکان می توانند خارج شده و به قسمت های امن تری پناه ببرند.

  • منبع خبر : تی نیوز