محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، تکمیل پروژه مسکن مهر را نوید داد و در این خصوص گفت: قرار است جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی پیرامون واحد های نیمه تمام مسکن مهر برگزار گردد و به مشکلات این پروژه رسیدگی شود.

محمدرضا رضایی کوچی ضمن اشاره به این که پروژه مسکن مهر تا اتمام و تکمیل تمام واحد هایش فاصله دارد، برگزاری نشستی با وزیر راه و شهرسازی در جهت پیگیری جدی این موضوع را نوید داد. به گفته رضایی کوچی این جلسه در تاریخ ۶ ام آذرماه در وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود.

ایشان محوریت این نشست را جزئی تر تشریح نمودند و افزودند: از جمله موضوعاتی که در این جلسه به آن ها اشاره خواهد شد وضعیت بازار مسکن و شرایط رشد قیمت واحد های مسکونی است. به گفته رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، راهکار های بانک مسکن در خصوص ارائه تسهیلات مناسب به متقاضیان، احداث مسکن در بافت های فرسوده و روند تولید واحد های مسکونی از دیگر موارد مطرح در این جلسه خواهد بود.

وی در ادامه این طور گفت: از جمله مسائلی که در این جلسه به طور برجسته مورد بحث قرار خواهد گرفت وضعیت پروژه مسکن مهر و رسیدگی به مشکلاتی است که سد راه پیشرفت این پروژه شده اند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص دیدگاه وزیر جدید راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر ارائه نمودند و این طور گفتند: محمد اسلامی به عنوان وزیر جدید وزارت راه و شهرسازی کشور به پروژه مسکن مهر به عنوان پروژه ای مهم و مثبت نگاه می کند. وی این طور صحبت هایش را ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف وزیر جدید راه و شهرسازی رسیدگی به پروژه مسکن مهر و تحویل به موقع واحد های نیمه کاره می باشد.

  • منبع خبر : تی نیوز