ويژگي‌هاي سايت املاك تهران بزرگ

شهر تهران بخاطر بزرگي بايد سايت املاك جداگانه‌اي داشته باشد تا مردم تهران بتوانند از آن به نحو احسن استفاده كنند. گستردگي شهر تهران بقدري زياد است كه شايد بتوان گفت كه براي هر منطقه بايد يك سايت املاك جداگانه‌اي مدنظر گرفته شود.

هر روز بر تعداد املاك افزوده مي‌شود و بنابراين مي‌توان گفت كه اطلاعاتي بروز هر روزه در زمينه مسكن توليد مي‌شود و بنابراين بهتر است كه سايت املاك كلان شهر تهران جامع باشد طوري كه هم مردم تهران بتوانند از آن به نحو احسن استفاده كنند.

امروزه تهران هر از هر جهت همچون اختاپوسي رشد مي‌كند و بازوان خود را به هر طرف مي‌گستراند طوري كه گسترش شهر تهران تا شهر قزوين نيز ادامه يافته و اگر جلوي اين گسترش ناهمگون گرفته نشود دشواري‌هايي را براي ساير شهرها بوجود خواهد آورد.

سايت املاك تهران بايد مشخصات املاك داخل كلان شهر تهران را به نمايش بگذارد و ارتباط با مالكان فروشنده ملك اولين اولويت آن باشد.

البته به ندرت مي‌توان اين چنين سايتي را يافت كه اين مشخصات و ويژگي‌ها را داشته باشد، اگر وجود داشته باشد بايد توسط مدير وب سايت بروز رساني شود، تا اطلاعات جديدتري بارگذاري شده و در اختيار مردم قرار گيرد.

سايت املاك تهران بزرگ

وظيفه مدير وب سايت در قبال سايت املاك

مدير وب سايت بايد از چندين منبع براي بروز رساني سايت املاك استفاده نمايد، بايد با مشاوران املاك زيادي در ارتباط باشد و مشخصات املاك قابل معامله را از آن ها درخواست كند تا روي سايت املاك بارگذاري نمايد.

سايت املاك تهران بايد چندين بخش را داشته باشد، كاربران بايد بتوانند براحتي در آن ثبت نام كرده و مشخصات ملك خود را وارد كنند.

بايد هر روزه به تعداد معيني ملك در سايت املاك كلان شهر تهران به ثبت برسد تا اطلاعات بروز تري در اختيار مردم قرار گيرد.

بايد در چندين سايت تبليغاتي آدرس وب سايت تبليغ شود تا آمار بازديدكنندگان افزايش يافته و به لحاظ رنك گوگل در اولين نتايج آن نمايش داده شود.

سايت املاك تهران ممكن است با چندين دامنه به ثبت برسد و البته اين چنين كاري بازهم به افزايش بازديدها كمك خواهد كرد.

ممكن است كه هم با ir و هم با com و با net به ثبت برسد كه در اين صورت مي‌تواند خبر خوبي باشد ولي لازم است كه هر سه وب سايت با سه دامنه متفاوت بروز رساني شود تا مردم بتوانند در صورتيكه يكي يا دوتا از سايت املاك لود نشد از سايت املاك ديگري استفاده كنند.

تصاوير بايد با بالاترين كيفيت بارگذاري شود اگرچه سرعت لود سايت را افزايش مي‌دهد ولي زمان بازديد كاربران از ملك‌ها تصاوير با كيفيتي را مشاهده خواهند كرد.

كاربران بايد بتوانند مشخصات املاك خود را از هر جهت وارد كرده و خريداران نيز با آگاهي كامل به همه مشخصات ملكي، آن را خريداري كنند.

كدينگ املاك مي‌تواند به جستجوي سريع آن‌ها در سايت املاك كمك كند. املاك پربازديد و با محبوبيت زياد بايد در يكي از طرفين وب سايت نمايش داده شود. املاكي كه معامله مي‌شود بايد همان لحظه مشخص شود تا از بروز اشتباه در معاملات بعدي جلوگيري شود.

سايت املاك تهران بزرگ

سايت املاك تهران بزرگ

لينك‌هاي مشاورين املاك محبوب تهران نيز نمايش داده شود و راه‌هاي ارتباطي آن‌ها نيز مشخص باشد، درسايت املاك بايد بخشي براي پرداخت‌هاي اينترنتي مشخص باشد، بخش سوالات متداول و ارتباط كاربران نيز وجود داشت باشد.

حتي در بخشي مي‌توان به خريد و فروش پنت‌هاوس‌ها پرداخت و املاك لوكس را نيز مدنظر داشت، پنت‌هاوس و ويلا مهم‌ترين مورد براي يك سري از افرادي هستند كه سال به سال ملك خود را تعويض مي‌كنند و به همين دليل يك گزينه سودده براي مدير وب سايت تلقي شود.

سايت املاك تهران بايد اخبار مربوط به املاك را نيز منعكس كند. اخباري مربوط به مسكن بوده و نشانه نوسانات قيمت مسكن بر اثر تحولات سياسي است، سياست مي‌تواند بر همه امور مردم تاثيرگذار باشد و آن‌ها را در جهت مخالف يا موافق تغيير دهد، قيمت مسكن همانند دماسنجي بالا و پايين مي‌شود.

سايت املاك تهران بايد متخص كلان شهر تهران باشد، درج مشخصات املاك ساير شهرها باعث سردرگمي كاربران خواهد شد و بنابراين مدير وب سايت هرگز نبايد اين چنين اشتباهي را مرتكب شود.

تبليغات بايد در راستاي مسكن و املاك باشد و از درج تبليغات ناهمگن اجتناب شود. درج نقشه تهران بزرگ به جستجوي هرچه سريع‌تر املاك كمك مي‌كند.

حتي مي‌توان محل املاك قابل معامله را به صورت پين‌هايي روي نقشه تهران بزرگ نشان داد و با اين روش كاربران و مشتريان فقط به املاك قابل معامله هدايت خواهند شد و از وب گردي بي‌هدف اجتناب كرده و در همان لحظات اول به سراغ ملك مورد نظر خود خواهند رفت و حتي آن را در همان لحظات اول معامله خواهند كرد و بدين ترتيب هرگز تاسف از دست دادن ملكي را نخواهند خورد. ملكي كه براي آن‌ها ارزشمند است را بدست خواهند آورد.