عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی بار ها صراحتا پروژه مسکن مهر را بی ارزش می خواند و اذعان می نمود بهترین راهکار اجرای طرح مسکن اجتماعی است که بازار مسکن را رونق می بخشد و شرایط را برای متقاضیان مسکن بهتر می کند حال آن که بعد از ۵ سال فعالیت هنوز که هنوز است نه از مسکن اجتماعی خبری است و نه حتی یک واحد تحت چنین نامی به مرحله اجرا رسیده است.

بر اساس آخرین گزارشات روزنامه کیهان زلزله ۶٫۴ ریشتری کرمانشاه خسارت جانی نداشته است و بحمدالله تمام هم وطنانمان سالم هستند. در این میان بررسی ها نشان می دهد خسارتی به واحد های مسکونی نیز وارد نشده است.

روزنامه کیهان در بخش گفت و شنودش این طور نوشت: خوشبختانه بررسی ها حاکی از آن هستند که مسکنی در این زلزله آسیب ندیده است و در ورای آن خوشحالیم که واحد های مسکونی اجتماعی نیز صدمه ای ندیده اند و کماکان قابل استفاده اند!

روزنامه کیهان در این بخش از مطالبش عنوان کرد: طرح مسکن اجتماعی که به عقیده آخوندی انقلابی به پا می کرد و شرایط را دگرگون می ساخت ۵ سال است که در حد حرف باقی مانده و حتی یک آجر هم با این نام بالا نرفته است. کیهان در ادامه این طور می نویسد: احتمالا دلیل بی توجهی به مسکن اجتماعی و عدم ساخت واحد های مسکونی با این نام به زلزله بر می گردد، نساخته اند تا خراب نشود!

 

  • منبع خبر : مشرق نیوز