خرید آپارتمان

خرید آپارتمان یکی از دغدغه‌های افراد در طول زندگی بشمار می‌رود. از آنجائیکه آپارتمان و مسکن یک کالای لوکس محسوب می‌شود و افراد پول زیادی بابت خرید آن می‌پردازند، لذا خرید آپارتمان با آگاهی و دانش کافی و قیمت مناسب عامل مهمی است که باید به آن توجه زیادی نمود.

غالبا افراد بدلیل عدم اطلاع و دانش کافی از وضعیت املاک و معاملات ملکی ترس از آن را دارند که طی معامله فریب خورده و متحمل خسارت و زیان شوند. چه بسا بسیاری از این اشتباهات و خسارات غیر قابل جبران بوده و تا مدت‌های زیادی آثار آن باقی می‌ماند. با توجه به موارد فوق وجود یک مشاور امین و صادق که تمام موارد مهم و لازم در خرید ملک به خریداران اعلام نماید بسیار ضروری است.

توجه داشته باشید که خرید آپارتمان یکی از مواردی است که بسیاری از افراد در طول زندگی خود حداقل یک بار آنرا تجربه می‌نمایند از اینرو رعایت جوانب احتیاط و بهره‌گیری از مشاور مجرب کمک شایانی به شما می‌کند.

وب سایت تخصصی املاک ملکانا با بهره‌گیری از مشاورین املاک و کارشناسان مجرب حوزه مسکن راه حل مناسبی برای خرید آپارتمان است. انواع آپارتمان در متراژهای گوناگون و در مناطق مختلف تهران را می‌توانید در این وب سایت مشاهده و بررسی نمائید.

خرید آپارتمان 1

خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران

جهت خرید آپارتمان در مناطق مختلف تهران، در متراژهای گوناگون، انواع مختلف املاک نوساز و چند سال ساخت و با امکانات مختلف را می‌توانید در وب سایت ملکانا پیگیری و بررسی نمائید. وب سایت امکان مشاهده تصاویر املاک موجود به صورت ۳۶۰ درجه و تور مجازی را برای بازدیدکنندگان فراهم آورده است. از اینرو شما می‌توانید بر اساس مناطق و محلات مختلف تهران، متراژ مورد نظر، سن بنا و عوامل دیگر جستجو انجام داده و لیست واحدهای موجود را مشاهده نمائید.

در مرحله بعد با توجه به توضیحات هر ملک و تصاویر مربوطه اقدام به انتخاب گزینه مطلوب خود نموده و سپس طی تماس با کارشناسان ملکانا اقدامات بعدی جهت خرید آپارتمان را بعمل آورید. کارشناسان املاک با دادن مشاوره های تخصصی در زمینه املاک در تمام مراحل خرید آپارتمان از ابتدا و بازدید ملک تا عقد قرارداد با شما بوده و لذت یک معامله شیرین و بدون هیچ مشکلی را برای فراهم می‌آورند.

بایگانی فایل‌های موجود در وب سایت یکی از بزرگترین و کاملترین بانک‌های اطلاعاتی موجود در تهران و ایران بشمار می‌رود، لذا برای هر بودجه و سلیقه‌ای انواع بسیار زیادی از انتخاب‌های مختلف و با شرایط گوناگون در دسترس شما قرار دارد. انواع آپارتمان از آپارتمان‌های لوکس و بزرگ متراژ واقع در مناطق گران قیمت پایتخت تا آپارتمان‌های متوسط و کوچک با قیمت متوسط و در مناطق ارزان‌تر تهران را می‌توانید اینجا جستجو و بررسی نمائید.

 

خرید آپارتمان 2

خرید آپارتمان در شهرستان‌ها

جهت خرید آپارتمان در شهرستان‌ها و سایر شهرهای ایران به غیر از تهران نیز می‌توانید از طریق تخصصی‌ترین و بزرگترین وب سایت املاک ایران اقدام به خرید آپارتمان نمائید. بانک اطلاعاتی املاک ملکانا با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب املاک آماده ارائه خدمات ملکی و مشاوره برای خرید آپارتمان در هر جای ایران است.

فرصت‌های خرید آپارتمان در شهرهای گوناگون با توجه به آینده موقعیت املاک و سرمایه‌گذاری مطمئن در زمینه املاک در مناطق دارای رشد و آینده مناسب را می‌توانید با مشاوره و کمک کارشناسان ملکانا شناسایی و اقدام نمائید. با توجه به قیمت بسیار بالای مسکن در تهران امکان خرید آپارتمان در تهران برای همه افراد وجود ندارد لذا فرصت خرید واحد مسکونی در سایر شهرهای با آینده و رشد مناسب می‌تواند شروع خوبی برای این افراد باشد.

وب سایت ملکانا فرصت‌های سرمایه‌گذاری ناب و بکری را در زمینه خرید واحد مسکونی در شهرستان‌ها به شما پیشنهاد می‌دهد.

خرید آپارتمان 3

نکات مهم در خرید آپارتمان

از جمله نکات مهم در خرید آپارتمان که خریداران باید به آن توجه زیادی نمایند می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • اطلاع از وضعیت مالک و شخصی که با آن طرف معامله هستید.

  • اطلاع از وضعیت سند ملک و اخذ استعلامات مربوطه

  • چنانچه ملک در تصرف وراث است کلیه ورثه طرف معامله هستند.

  • عقد قرارداد رسمی در دفترخانه ثبت اسناد و املاک

  • مبایعه‌نامه یک قرارداد عادی محسوب شده لذا به تنهایی قدرت اجرایی لازم را ندارد.

  • کلیه مندرجات و مشخصات ملک در سند را با واقعیت بررسی و کنترل گردد.

  • تمامی بندها و تبصره‌های مبایعه‌نامه را مطالعه نموده و در هر موردی که ابهام وجود دارد از مشاور املاک توضیح بخواهید.

  • حق کمیسیون معامله را طبق نرخ مصوب پرداخت نمائید.

  • زمان تخلیه و تحویل ملک مورد معامله را دقیقا مشخص نمائید.

  • به موقعیت ملک مورد معامله، سن بنا، تعداد واحدهای موجود در هر طبقه در مجتمع‌های مسکونی، امکانات آپارتمان، نمای ساختمان، محل پارکینگ و انباری، میزان شارژ ماهیانه و ورودی آپارتمان توجه نمائید.

علاوه بر موارد فوق با توجه به این نکته که اکثر موارد قضایی در کشور ملکی است بهتر است هنگام خرید آپارتمان از مشاوره یک وکیل مجرب بهره مند گردید.