احمد اصغری مهرآبادی که چندی پیش بازنشسته شد و پست مربوطه را تحویل داد بار دیگر به عنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر فعالیت خود را از سر گرفت. ایشان که پس از اخذ مجوز های لازم و با حکم محمد اسلامی مجددا فعالیتش را آغاز نموده است به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر راه و شهرسازی شناخته می شود و تصمیماتش لازم الاجراست.

درحالی که چندی پیش اخباری منتشر گردید مبنی بر این که اصغری مهرآبادی بازنشسته شده است و پست سازمانی وی بدون سرپرست باقی مانده، ایشان بار دیگر با حکم وزیر راه و شهرسازی مشغول به فعالیت شدند و در حال حاضر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هستند.

محمد اسلامی در این حکم ضمن اشاره به تجربه و سابقه طولانی اصغری مهرآبادی، و با تأکید بر این مسئله که تکمیل واحد های مسکونی مهر ضرورتی اساسی است، ایشان را به عنوان قائم مقام وزارت راه و شهرسازی در پیاده سازی طرح مسکن مهر منصوب کرد.

وزیر راه و شهرسازی در حکم مذکور، وظایف اصغری مهرآبادی را در خصوص پروژه مسکن مهر با جزئیات تشریح نموده است و آن ها را به شرح زیر روایت کرده است:

  • شورایی با نام شورای مسکن مهر بایست ایجاد گردد، هدف از این شورا بررسی امور مربوط به پروژه مسکن مهر و انجام هماهنگی های لازم در این خصوص است. محمد اسلامی و اصغری مهرآبادی به ترتیب رئیس و نایب رئیس این شورا خواهند بود. این شورا شنبه هر هفته در دفتر محمد اسلامی برگزار می گردد. وزیر راه و شهرسازی، قائم مقام محمد اسلامی در پروژه مسکن مهر، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرعامل بانک مسکن، معاون امور مسکن و ساختمان، مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید و معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع از اعضای این شورا خواهند بود.
  • مسئول ایجاد هماهنگی های لازم بین اعضای شورا و دیگر هماهنگی هایی مورد نیاز با دستگاه های کشور و لشکری برعهده محمد اسلامی است. در کنار محمد اسلامی، مدیران کل راه و شهرسازی، معاونین و مدیران سازمان ها و شرکت های تابعه در این امر با وزیر راه و شهرسازی مشارکت و همکاری خواهند داشت. اصغری مهرآبادی به عنوان نماینده تام الاختیار محمد اسلامی شناخته می شود و اجرای تصمیمات اتخاذ شده توسط ایشان لازم الاجرا قلمداد می گردد.

محمد اسلامی در پایان این حکم ضمن این که ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته را هر دو هفته یکبار ضروری خواند خطاب به اصغری مهرآبادی گفت: در جهت تحقق بیانات معظم رهبری و تأکیدات ریاست جمهوری انتظار می رود گام های ارزشمندی بردارید و با توکل به خدا این مسیر را به پایان برسانید.

ابقای اصغری مهرآبادی به سمت قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر به واسطه دریافت مجوز های لازم صورت گرفته است. اصغری مهرآبادی مهم ترین اولویتش را رسیدگی به پروژه مسکن مهر پردیس عنوان نموده است.

با توجه به سیاست هایی که وزیر جدید راه و شهرسازی در پیش گرفته و تأکیدی که بر طرح مسکن مهر دارد انتظار می رود تکمیل واحد های مسکونی مهر با مشارکت همه جانبه دستگاه های مرتبط به زودی محقق گردد.

  • منبع خبر : تسنیم نیوز