در جهت بررسی مشکلات پروژه های مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس جلسه ای برگزار گردید که حبیب طاهرخانی و اصغری مهرآبادی به عنوان مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از جمله حاضران آن بودند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و پیمانکار این طرح جلسه ای برگزار نمودند با این هدف که وضعیت پروژه های مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس را رصد کنند و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار دهند.

تعداد کل واحد هایی که قرار است در فاز ۱۱ به بهره برداری برسد ۳۵ هزار واحد برآورد شده که از این تعداد ساخت ۸ هزار و ۸۳ واحد تمام شده و به بهره برداری رسیده، ضمن این که احداث دیگر واحد ها نیز مراحل پایانی را پشت سر گذاشته است.

بر اساس گزارشات ارائه شده شرایط نصبیات در پروژه های این فاز راضی کننده بوده است به طوری که نصب ۱۳۹ بلوک و نصب رادیاتور مربوط به ۱۲۲ بلوک به نقطه پایان رسیده و اجرای دیگر نصبیات نیز در دست انجام قرار دارد.

نصب ۶۹ پست هوایی در این فاز از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد ضمن این که عملیات مربوط به تکمیل سازی تجهیزات الکتریکی ۱۳۸ بلوک به طور کامل اجرایی شده است.

از مشکلات حاکم بر واحد های پروژه فاز ۱۱ پردیس می توان به عدم وجود یک کابل فشار ضعیف اشاره کرد و نصب تنها ۴۲۰ ترانس در این پروژه را نام برد که قرار گذاشته شد در اسرع وقت بدان رسیدگی شود.

بر اساس توضیحات پیمانکار مربوطه، آب مسافت ۳۶ کیلومتری در این فاز به مرحله پایان رسیده ضمن این که ظرف یک ماه آینده آب بخش ۲ پروژه نیز تأمین خواهد شد. گفتنی است تعداد کابل های فشار ضعیف استفاده شده در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس، تاکنون ۱۲۴ مورد برآورد شده است.

مسافت معابر آسفالت شده در فاز ۱۱ پردیس، ۳۹ کیلومتر گزارش شده است ضمن این که مراحل ساخت ۳ مدرسه تمام شده و احداث ۵۷ کیلومتر دیوار حائل نیز به پایان رسیده است.

از اقدامات در دست اجرا برای فاز ۱۱ پردیس می توان به احداث ۸ مدرسه دیگر و احداث ۷ کیلومتر از دیوار حائل را نام برد.

پس از این که در این جلسه مشکلات پروژه های مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس مورد بررسی قرار گرفت، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر و مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید از خانه های این فاز دیدن کردند و از نزدیک مشکلات و شرایط پروژه را مشاهده نمودند.

  • منبع خبر : تی نیوز